Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

@Rene,

Sorry, maar wie ben jij ook al weer? Ben jij niet het neefje van de vriend van de overbuurman's tapijtschoonmaker?

Je hebt helemaal gelijk, ik ben inderdaad het neefje van de vriend van de overbuurmans tapijtschoonmaker NIET..... :up:

:rotflmao: :loldevil: :lol1: :nana: :rotflmao:

Gr.Koen
 
Weinig activiteiten de laatste dagen hierzo in deze topic  :| . Nou ben vanmiddag elders in een topic wel even actief bezig geweest  :-o pffff. Hopelijk ga ik nu niet spontaan afkicken  :roll: . Nee hoor; blijf XPdite trouw  :up:
 
Hi guys, I'm back!!  Het was  :cool:  maar vooral  :beach: en genieten van  :flipper: en  :cheers: !!

Toch ben ik blij weer even op het forum te zijn, want het blijft toch bij je hangen hoor!

Oke, dan ga ik nu weer even een lekkere Dominicaanse sigaar opsteken!  :-D

Sara
 
hoi Sara,

Welkom terug op het forum.
Ju zult het echt wel heerlijk hebben gehad. Geniet nog maar even lekker van die sigaar (ik steek er vanavond misschien ook nog wel even eentje op :p).
En groeten verder aan Hans!


groetkes,

Jeroen
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg44191#msg44191 date=1137797390]
@ Jeroen,

Hat andere topic was anti-Nederland.
Dit topic is pro-Australië.

Rene
[/quote]

:thinking: :thinking: :thinking: snap jij het Koen............. eeuuuhhhh oja,  :clap2: :clap2: :clap2: :lol1: :lol1: :w00t: :w00t: :w00t: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Die ouderwetse humor van rene is om van te :stretcher: :stretcher: :stretcher: :stretcher: :stretcher:

Gr. :up:

Jack :evil:
 
Nee hoor, en Rene weet dat ook. :up:
Is een gabber om een hele avond met een koud pilsje goed mee te kunnen babbelen.
Rene zal meer het woord hebben maar dat komt omdat Rene wijzer is :-D

Dag Syl :p

Jack :evil:
 
[size=14pt]Hé Sara en Hans,[/size]

Leuk jullie weer terug te zien. Je hebt wat gemist over de laatste tijd!! Breek me de bek niet los! MAAR INTERESSANT!!

Goed te horen dat je het leuk hebt gehad.

[quote author=Jack link=topic=2839.msg44304#msg44304 date=1137886348]
Rene zal meer het woord hebben maar dat komt omdat Rene wijzer is[/quote]
en
[quote author=Jack link=topic=2839.msg44304#msg44304 date=1137886348]
Is een gabber om een hele avond met een koud pilsje goed mee te kunnen babbelen.
[/quote]
En een  :gramps:

Rene
 
Hi Sara,

Geweldig dat je het zo naar je zin hebt gehad joh... :up:

Ik kan me zo voorstellen dat het forum bij je blijft hangen... zelfs ik zit nu in het weekend zelfs er weer op.... :)  het is toch wat.

Ik weet niet of je inmiddels bij bent met alles door te nemen maar er waren al vragen gerezen over het volgende etentje. Nou kan ik me nog herinneren dat je had gezegd dat dat bij jullie in Belgie zo worden en dat jij en Hans daar voor zouden gaan kijken. `Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt maar ik heb deze en gene dan ook naar jou doorverwezen voor dit event.

Ik hoop je maandag weer te spreken. Take care en tot gauw.  :up:

Gr.Koen
 
Sara en Hans, als ik dit zo lees, bekruipen me toch weer de kriebels: zou graag weer eens een pintje met jullie willen drinken! :)
 
Nou, dat pintje komt er hoor!!  Ik zal eens kijken of we niet iets in Antwerpen kunnen organiseren, das toch niet zover van de Nlse grens hé!  :up:

Sara

Iemand zin in fondue?  :-D
 
:-D Nee Sara vanuit Nederland prima te doen! Maar hier vanuit Oz geeft het toch wel wat problemen! :-D

Fondue lijkt me heerlijk!
 
Hey Sara, fondutje lijkt me prima  :up:

En dat pintje zit ok wel snor... :-D

Ik hoor wel waar en wanneer ergens hier op het forum... :wink:

Gr,Koen
 
Hey Sara,

ben je net een beetje afgekickt van je verslaving, begin je er weer aan, zwak hoor!!! :cry2:

Nee hoor geintje, het is gezellig om weer van je te horen en je beide maatjes, Koen en René zijn vast ook blij dat je weer aanwezig bent...

Maar euh :|, krijg je van zo'n Dominicaanse sigaar klootjes, ik snap anders niet waarom je zoiets zou willen roken????  :crazy:

Enne ik lust wel fondue hoor, let me know the date, time and place, i'll be there.

Vanaf vrijdag zit ik een weekje in Brasil  :clap2:, ff checken hoe ik met mijn verslaving om kan gaan tijdens een vakantie.

Groetjes
Karin
 
Ik ben inderdaad erg blij om mijn zoetekes hier allemaal nog eens te horen en hopelijk binnenkort in ANtwerpen weer eens te zien!? Ik zal zorgen dat jullie Marcel (en zijn klootjes ja ja ) eens te zien krijgen dan hé!  :up:

De sigaren én vooral de rum waren eeeerg lekker......klootjes terzijde, maakte ni uit  :lol:

Veel plezier op vakantie en niet té fel afkicken van het forum hoor, anders missen we je hier!

Sara
 
Back
Top