Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

You got it,

Laat die mannen maar aan rommelen aan die lopende band.
je zegt gewoon 10 keer op een dag tegen je mannen,
Ik ga koffie drinken, m.a.w. ik ga chatten op de xpdite.net.


Heb je geen tijd dan moet je tijd creeren.

Groetjes,

Outback Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=2839.msg41939#msg41939 date=1135932596]
Heb je geen tijd dan moet je tijd creeren.[/quote]

Als ik dat zou kunnen, zou ik stinkend rijk worden, want iedereen zou het van mij willen kopen. Want iedereen komt altijd tijd te kort.
Wat een gat in de markt!!

Rene
 
Nounou; mijn verslaving begint weer aardig op te spelen merk ik....
Ik was in de kerstvakantie echt behoorlijk afgekickt, maar nu ik weer op mijn stage zit (mijn 1e dag pas in 2006  :oops: ) krijg ik toch weer heel erg de drang naar XPdite.....   :p. Weg uit die saaie sleur hierzo en heerlijk brainstormen op XPdite; wat een zalige afleiding   :roll:
 
Bon, mannen...ze is terug!  :wink:  Zweden was erg leuk, 30 cm sneeuw, niet té koud, leuke mensen, genoeg wijn  :wink:  MAAR ik heb Xpidte wel gemist  hoor!!
Nu weer terug op kantoor  :-(  zucht  :-( 

Sara
 
Mooi, we hebben jou ook gemist hoor, het was zo stil op het forum 's ochtents... :-(

We zijn blij je weer terug te hebben.  :up: ... maar ja over een paar dagen vertrek je weer voor een vakantie naar  :sunny: zonniger oorden... :cry:... we gunnen het je wel..... maar we zullen je wel missen... :up:

Gr.Koen
 
Ja ja, nu drie volle daagjes werken en dan vertrek ik naar de zon!  :cool:  :-D 
Daar kijk ik, na de kou in Zweden erg naar uit hoor! Ik hoop dat ik Xpidte kan checken terwijl ik weg ben....  :-( vrees ervoor, maar ik zal in ieder geval proberen!!
Hoe is het hier geweest? LEuk Nieuwjaar gevierd?

S
 
Tja ach wat zal ik zeggen, lekker rustig aan gedaan, af en toe even hier gechecked maar verder bezig geweest met het ordenen van de visum aanvraag. :up:

Katrina heeft voor het eerst in haar leven rotjes afgestoken en wat van die grondbloemen.... ze was echt zo blij als een klein kind... :-D

Toch grappig, iets wat voor ons de normaalste zaak van de wereld is, is voor haar nog hartstikke nieuw... :up:

Koen
 
Nou; ik hoop dat ik het vandaag een beetje rustig aan ga doen op m'n stage wat XPdite betreft  :lol: . Heb gisteren en eergisteren (m'n 1e twee stagedagen van 2006) echt helemaal geen donder uitgevoerd, dus dat moet toch echt wel even anders. De verleiding is ook zo groot als het lekker rustig is  :roll: . Heerlijk om internet op je stage/werk te hebben, maar het kan ook een mega-verslaving opwekken   :oops: :p  :roll:
 
Hey J.

Schandalig, hoor! En jij wilt je stage halen?! :lol:
Nou heel veel succes vandaag weer en we hopen je wel snel weer te lezen :wink:.

Groetjes,
Mel
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg42387#msg42387 date=1136461282]
Hihihi; je houd me wel scherp hoor, Mel :wink:
[/quote]


Scherp op xpdite.net/forum .....                 [size=6pt]....Schandalig....[/size]

Groeten,
Jack :evil:
 
Hoe is dit voor Forum verslaving:

10 minuten na het in ontvangst nemen van je visum gelijk het internet opgaan om op de Xpdite site door te geven dat je het visum hebt ontvangen.... :-D

Terwijl je natuurlijk net zo goed met je vriendin had kunnen gaan feesten.... :up:

Greetz,
Koen
 
[size=20pt]Koen (garoo)[/size]
:humble: :humble: :humble:[size=22pt]YOU ARE THE MASTER[/size] :humble: :humble: :humble:

Koen de groeten en veel geluk,

Jack :evil:
 
Thanks Mate,

We'll be alright, we'll be arround for at least another 4 months.... :evil: :-D

Greetz,
Koen
 
Idd Koen, dit is een schoolvoorbeeld van Forum verslaving!! Precies de reden waarom ik dit draadje ben begonnen.
"Je kan niet wachten om het goede nieuws aan anderen te vertellen."
Vertel je het aan mensen die NIET geinteresseerd zijn, krijg je al de wegdraaiende ogen, zuchten en/of meewarrige en meelijdende blikken.
Hier kan je je blijdschap kwijt!!

Rene
 
Precies Rene, en het wordt ook nog eens gewardeerd... :up: ... en je krijgt allemaal leuke reacties terug  :-D

Dat is nou juist het leuke van dit forum, ik weet dat jij (Rene) & ik elkaar wel eens lekker lopen af te troeven, maar dat waardeer ik enorm, de gezellige sfeer, de informatie die je hier krijgt en de steun, bv: zoals Bert nu ...., zijn gewoonweg geweldig.

Jullie op het forum wisten nog eerder dat ik mijn visum had dan de moeders van ons beide... :-D :oops: :)


Ik bedoel maar.  :up:

Gr.Koen
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg42913#msg42913 date=1136972161]
Jullie op het forum wisten nog eerder dat ik mijn visum had dan de moeders van ons beide... :-D :oops: :)
[/quote]

Foei foei foei,

Shame on you, :roll:

Jack :evil:
 
Back
Top