Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Nou dat zal niet gebeuren hoor, ze hebben in Brazilië toch ook internetcafe's, bellen naar hubbie en kids zal niet goedkoop zijn, maar even een uurtje via de msn maakt ook veel goed en dan nog een uurtje op het forum!!

We zijn bijna zo ver dat we alle papieren verzameld hebben en dan moet er nog het e.e.a. vertaald en gecopieerd worden, maar dan begint ook voor ons het lange traject van wachten. Als de papieren opgestuurd zijn naar de ACS zal ik een topic openen bij de laatste stand van zaken, dus jullie zijn voorlopig nog niet van mij af....

Doei

p.s. aan sigaren zal ik me niet wagen, maar ga in Brazolië wel de rum testen, jammie!!
 
He kaatje,

Even flauw maar waar ligt
Brazolië
  :? :?  :rotflmao: :naughty2: :nana:

Is dat in de buurt van Belgie??? dan kan je in 1 moeite door.... haha

Veel plezier tijdens je vakantie, en kijk of je nog wat geinigs mee kan nemen (Brazoliëse klootjes bijvoorbeeld).... lol  :-D

Gr.Koen
 
Nee Koen, Brazolië is het land van het klootjesvolk
:lol1: :loldevil: :lol1: :loldevil: :lol1: :loldevil::lol1: :loldevil:

Ik zal kijken of ik iets kloterigs kan vinden vanonder mijn parasol, tis daar nu 31 graden )net zo warm als in OZ

Ga pas vrijdag weg, dus.....laterzzzzzz
Kaatje
 
Mijn schoonmoeder belde ons zondag morgen just to tell us dat het 43 graden was op dat moment in Melbourne... :evil: :cry:

Ik kon haar gelukkig vertellen dat het -2 hier in nederland was op dat moment (3 uur 's ochtends)

:|
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg44593#msg44593 date=1138016527]
Mijn schoonmoeder belde ons zondag morgen just to tell us dat het 43 graden was op dat moment in Melbourne... :evil: :cry:

Ik kon haar gelukkig vertellen dat het -2 hier in nederland was op dat moment (3 uur 's ochtends)

:|
[/quote]

Yep, dus wij lopen zondag vriezend het vliegtuig in en mogen
dan prachtig zweten in OZ. Ik denk ik trek gewoon zomer
kleren aan met een pullover en een winterjas daar overheen.

:-D  :beach:  :sunny:

I'm ready to go, mates ! :cool:
 
Ik heb een paar dagen geleden van Ton en Ineke een PM gekeregen over hoe warm het daar is. Géén airco, veel drinken en bezoek afleggen in de Shopping Mall (daar is airco) was hun advies.

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg44875#msg44875 date=1138144535]
... bezoek afleggen in de Shopping Mall (daar is airco) was hun advies.
[/quote]

Dat is een goeie!!!  :up:
Moet ik bijna een jas voor meenemen, voor als ik ergens naar binnen ga.
I love it!  :evil:
 
Rene, zoeteken, ik moet zeggen dat ik je mis hier hoor, op het forum!  :-(  Je hebt het waarschijnlijk véél te druk met je nieuwe functie, maar ik hoop dat je af en toe eens aan ons denkt zenne!  :evil:

Ma bon, hopelijk zien we jou en Paula de 18de?

Niet volledig afkicken van onze verslaving hoor!

sara

PS De bikini heeft véél succes gehad hoor!  :wink:
 
Blij te horen dat de bikini zo een impact had.

Maar gemist?? Je ben niet vaak on line geweest de laatste tijd, maar ik heb net even gekeken naar de stats, en ik sta bovenaan met 1417 (!) replies! Dus zo vaak ben ik al aanwezig geweest, maar dan hoofdzakelijk 's avonds om alles even door te nemen.

Nee, sweety, ik ben nog steeds verslaafd en zit nu ook regelmatig op de Xpdite Nz forum; http://nz.xpdite.net/forum/index.php, samen met Jeroen (jean76).

Rene
 
Aha; leuk om te lezen, Rene  :wink:  :up:
Nou; ik zit nu echt met een dubbele verslaving hoor  :lol:
 
Hey Sara Lieveke,

Ja het is inderdaad wel jammer dat Rene vooral in des avond anwezig is en niet zoveel meer over de dag.. :|,  Al moet ik zeggen dat ik van jou ook nog niet veel replies heb gezien nadat je terug was van vakantie... :?

Vind het toch wel weer tof dat je bikini in goed aarde is gevallen, jammer alleen dat je Rene & mij niet op tijd had geinformeerd over de tijd dat je ging vertrekken zodat we mee konden om te genieten van ........ de palmbomen en het mooie weer... :-D


Het is goed om te horen dat we allemaal nog steeds verslaafd zijn aan dit forum, ik zit nu gemiddeld 4 uur actief op het forum (tijdens werktijd) alleen werkt mijn uren teller niet altijd even goed lijkt het, wanneer ik even 20 minuten niet gerefreshed heb dan teld hij die tijd niet erbij.... :cry:

Ik ga u groeten,

Koen
 
Ja, ik pleit schuldig, sinds vorige week heb ik nog niet veel tijd gehad om te 'forummen'. Mijn excuus: examens en stress!  :-(

Ma bon, ik zal proberen het in te halen hoor, no worries!  :up:

PS Mannen, mijn kroontje gezien?  :-D

Sara
 
Je ziet eruit als een koningin........gaaf kroontje, join the club..... :up: :up:

Groetjes Miranda

PS  :eek:fftopic: heb je een goed gevoel bij je examen?
 
Ik dacht al wel dat je mijn Koningin zou worden.... :wink:

Heel leuk joh welcome bij de club.... :up:


Ja hoe zit dat examen en dan ook nog stress??? Dat laatste moet je wel afleren hoor, dat kennen ze niet in Alice... :-D


Gr.Koen
 
Thanks allemaal!

Weet je wat nog het ergste is: mijn examen gaat over Onvruchtbaarheid en milieu: dus......over [size=20pt]KLOOTJES[/size]
:lol:
 
Ik wordt er helemaal ziek van... al dat gekloot en dan dat milieu... het is helemaal naar de klootjes.... :rotflmao:


Gr.Koen
 
Ja, zo blijkt dat ons hele leven, dat we zolang hebben opgebouwd en waar we betekenis aan proberen te geven, enkel draait om....KLOOTJES!  :-D

Sara
 
Sara, je gaat vast slagen voor dat examen, je weet de hele zin van het leven in 1 zin en woord samen te vatten... :up:

Helemaal geweldig.  :-D

Gr.Koen
 
Hé, en als het examen niet gaat zoals gepland, kan ik de professor nog altijd om zijn oren slaan met...inderdaad ja..... :-D

Sara
 
Back
Top