Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Ik moet nog werken morgen (Ik bedoel aanwezig zijn!). Sara is dus happy met haar paar uurtjes.

@ Jean76
Ik zat te denken aan je 100ste verjaardag. :-D

@ Bawurra
Zit jij soms ons te controleren?? Heb jij ook niets beter te doen?

@ Allemaal
Ik zit in mijn lunchtijd(!!!) te verslaven.

@ Marina
Natuurlijk!! Rub it in!!! Durf je wel? Ons arme verslaafden een beetje lekker te maken??

Wij hebben het wel moeilijk hoor. Nog even, en we komen in aanmerking voor een begeleidingproject van uit de regering. (Of beter nog, subsidie!!)

Rene
 
[quote author=Bawurra link=topic=2839.msg35763#msg35763 date=1131620514]
Okay, misschien ben ik een beetje tomaten  :blond:, maar "wapenstilstand" van wat??

[/quote]

Elf november is het officiële einde van de Eerste Wereldoorlog....bij ons elk jaar nog erg herdacht hoor, zelfs vanuit Engeland komen ze dan tot bij ons om hun gesneuvelden te herdenken. Het is één van onze officiële feestdagen en dan heeft iedereen vrij!

Sara
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg35764#msg35764 date=1131620637]
@ Jean76
Ik zat te denken aan je 100ste verjaardag. :-D

[/quote]

Haha; nou dat wordt ik ook wel als ik hier zo in Luilekkerland (lees stageplaats) blijf zitten.
Ongelovelijk; nauwelijks nog wat uitgevoerd deze ochtend door de grote zuigende kracht van XPdite  :lol:
Nou; moet er nu maar echt even een punt achter zetten en ik duik snel even het depot in bij ons  :later:
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg35764#msg35764 date=1131620637]
@ Bawurra
Zit jij soms ons te controleren?? Heb jij ook niets beter te doen?
[/quote]

Nee, hoor. Niet alles is wat het lijk :lol:.

Deze week tentamens gehad. Nu eigenlijk vrij, althans...
Ik moet om 13u nog een werkdocument inleveren en ik ben al ruim een kwartier aanstalte aan het maken om te gaan :|.

Maar nu ga ik jullie echt even verlaten. Hoop geen afkickverschijnselen te krijgen onderweg.
Ga nu gauw even heen en weer :bike:. Als ik terug ben, ben ik benieuwd of er nog wat "zinnigs" is geschreven :p.

Nou, lekker werken iedereen :-D.

Groetjes,
Mel
 
Hopelijk zijn je tentamens goed geweest! We duimen voor je (beetje laat)!  :up:
Misschien tot straks hé!  :lol:

Sara
 
Hey daar ben ik weer...Hoezo verslaafd?! Nog net geen afkickverschijnselen :w00t:.

Ik hoefde alleen maar een werkdocumentje in te leveren, derest van de tentamens had ik van de week al gehad.
Gelukkig gingen die wel goed :).
Nu weer verder met m'n huiswerk en "af en toe" :p natuurlijk maar "héél even" het forum checken :lol:.

Mel
 
Blij je weer terug te hebben.

Rene

Ps. Was een beetje pissig op mijn baas. Ik moest om 13:30 op werkbezoek bij een ander bedrijf ter orientatie. Dat betekende dat ik WEG moest.
Gelukkig duurde het maar even (2 uur!!!), en IK BEN WEER TERUG!!

Volgende week werkbezoek in Utrecht. Waarschijnlijk de hele dag. Begin nu al te shaken. :p :-o
 
[quote author=Rene-L link=topic=2839.msg35831#msg35831 date=1131633178]

Volgende week werkbezoek in Utrecht. Waarschijnlijk de hele dag. Begin nu al te shaken. :p :-o

[/quote]

Goh Rene, alvast veel sterkte hoor, want zoooo lang zonder het forum...IK zou het niet kunnen!  :lol:
 
nope ik ben ook de hele dag ge glued aan xpdite!  :up:
vooral deze laatste 15 en een halve dag die ik nog moet werken, de laatste directievergadering over twee weken die ik nog moet notuleren... (met taart erbij natuulijk) enz enz.... dus niet echt super meer aan het werk.... TJA JE MOET AFBOUWEN HE! haha. gelukkig kan ik straks vanuit Perth jullie posts lezen, to stay in touch with the roots!!!
 
[quote author=marina link=topic=2839.msg35836#msg35836 date=1131634010]
gelukkig kan ik straks vanuit Perth jullie posts lezen, to stay in touch with the roots!!!
[/quote]

Daar houden we je aan, Marina!! :up:

R.
 
Tuurlijk Rene.... eens verslaafd altijd verslaafd....!!!  :up: Ik houdt jullie helemaal op de hoogte hoor!!!  :up:  :up:  :up:
 
Tsja; ik blijf hier ook maar komen. En tot mijn eerlijkheid moet ik bekennen dat ik soms niet eens met topics over Australie bezig ben (voetbal, films, muziek); da's wel beetje een schande hoor  :oops: . Maar het reilen en zeilen over Australie blijft bij mij toch wel de 1e prioriteit.
O ja; Mel, laat je het ons nog maar even weten hoe je tentamens zijn afgelopen?!
 
Oke Rene je hebt me betrapt. Verslaafd dus....
Heb wel een excuus hoor; de directeur waar ik voor werk is gepromoveerd (welliswaar plaatsvervangend) en vandaar dat ik dus een stuk minder te doen heb. Hij is gewoon continu weg, en voor mijn job geld; issie weg, nie druk!!!!)
Snappie! kan ik me aan mijn echte dagtaak wijden haha
 
@ Jean,

Ik hoop dat ik volgende week de uitslag van m'n tentamen krijg.
Het hangt er dit keer een beetje om :|.
Afgelopen week iets té veel hier rond geneusd, i.p.v. te leren :oops:.
Ik ga m'n leven maar eens (een klein beetje) beteren.
Heb m'n opleiding per slot van rekening toch nodig om in Australië te belanden.

Groetjes,
Mel
 
Sorry voor mijn wat late reactie, Mel. Ik wil je er succes mee wensen en houd ons ook vooral op de hoogte  :wink: .

En eh; ik ben onze 'verslaafde' Rene helemaal niet tegengekomen de afgelopen dagen  :-o :-o :-o . Zal het hem dan toch gelukt zijn  :| . Ik begin hem wel te missen hoor  :? . Hopelijk ben je gauw weer van de partij hier, Rene  :wink:
 
Ja inderdaad:  :shout: [size=16pt]WAAR IS RENE?![/size]
Hoop dat hij geen afkickverschijnselen heeft gekregen :crazy:

En wat betreft mijn studie: Mocht er weer een reden/ (positieve) verandering zijn, dan meld ik het via "de laatste stand van zaken" :).
Maar ik ben voorlopig nog druk aan het zoeken naar een stageplaats voor volgend studiejaar.
Ondertussen houd ik me naast m'n studie eigenlijk best veel bezig met de stand van zaken van derest... :).
Ik hoop uiteindelijk net zover (lett. & fig. gezien dan :wink:) te komen als degene die ons al zijn voorgegaan.

Groetjes,
Mel
 
[size=14pt]IK BEN ER WEER!!![/size]
Ik moest gisteren de hele dag werken tot 22.00, en kon dus alleen laat pas achter de comp, verschijnen. Ik heb wel alle posts even door gelezen laat in de avond. Toen moest ik wat (achterstallige) administratie doen. Ik was er wel hoor!!!

@ Jean76
Nee, nog NET geen afkick verschijnslene, maar wel kantje boord.

@ Mel,

sux6 meid!!
[quote author=Bawurra link=topic=2839.msg36222#msg36222 date=1131887968]
Ik hoop uiteindelijk net zover (lett. & fig. gezien dan :wink:) te komen als degene die ons al zijn voorgegaan.
[/quote]

En dat lukt ook wel, er zijn vele die HET PAD hebben betreden!!

Rene
 
Back
Top