Forumuitje Den Bosch

Een uurtje of 2 in Den Bosch is dat een schappelijke tijd? Voor onze noorderlingen vooral?
Voor mij is dat prima. Maar inderdaad belangrijker hoe dit voor de mensen die van ver moeten komen uitkomt. Misschien zou 12 uur nog beter zijn omdat we dan wat langer de tijd hebben omdat iedereen voor het eten weer thuis wil zijn?
 
Kunnen we daar lunchen, ik vind prima. Broodje als avondeten kan ook, allemaal prima. Als ik maar rond middernacht weer terug ben. Maar even afhankelijk van wat Alie en Cappuccino willen :)
 
12.00/12.30 is voor mij prima. Ik ga toch met de trein Marcus, anders moet ik eerst naar Friesland, duurt net zo lang dan de reis.
 
Ik heb even gezocht (en wat ik ken) in Den Bosch; Café Het hart van Brabant Parade 1 5211 KL Den Bosch vlakbij de Sint Jan. En dicht in de buurt is de parkeergarage Sint Joseph , Sint Josephstaat 1b op zondag open tot 18.00 uur uitrijden kan altijd! Ik kan je ophalen op het station hoor @Cappuccino
graag jullie reactie!
 
Ik heb even gezocht (en wat ik ken) in Den Bosch; Café Het hart van Brabant Parade 1 5211 KL Den Bosch vlakbij de Sint Jan. En dicht in de buurt is de parkeergarage Sint Joseph , Sint Josephstaat 1b op zondag open tot 18.00 uur uitrijden kan altijd! Ik kan je ophalen op het station hoor @Cappuccino
graag jullie reactie!

Fair enough for me :)
 
Ahhhh wat jammer!! Ik kan er helaas toch niet bij zijn.. want ik ben dan in Rome - ook niet verkeerd natuurlijk!! Maar ik had het zo leuk gevonden jullie gezichten eens bij jullie namen en verhalen te zien :) Veel plezier allemaal, de volgende keer sluit ik graag aan!
 
I don't know yet.. als ik afga op mijn energieniveau na vandaag zeg ik nee, maar ik wil even afwachten hoe de komende paar dagen gaan. Ik wil nm wel. Als ik ga, ga ik wss wel met de trein. Maakt qua reistijd en kosten weinig verschil (ik heb een kortingskaart) en dan kan ik gaan en staan wanneer ik wil.
 
I don't know yet.. als ik afga op mijn energieniveau na vandaag zeg ik nee, maar ik wil even afwachten hoe de komende paar dagen gaan. Ik wil nm wel. Als ik ga, ga ik wss wel met de trein. Maakt qua reistijd en kosten weinig verschil (ik heb een kortingskaart) en dan kan ik gaan en staan wanneer ik wil.

Zelf weten ;)
 
Back
Top