Forumuitje Den Bosch

Ik haak bij nader inzien af voor aankomende zondag, wordt voor mij teveel geregel qua auto en weiger het openbaar vervoer te nemen, zit nogal op tijd namelijk.

Iedereen in ieder geval een hele fijne lunch alvast zondag :) Hopelijk ontmoeten we elkaar nog in de toekomst in Australië o.i.d.

Mocht het op wat voor wonderbaarlijke wijze toch nog te rochelen zijn, dan ben ik natuurlijk graag erbij :) :)
 
Hi guys!

Dat betekent tot dusver dat alleen Katja, Gwen en ik kunnen a.s. zondag, @graagweg jij ook? @Gwen en @Katjavdl maakt dat voor jullie uit? Ik kan in ieder geval nog steeds en het lijkt me leuk jullie te ontmoeten en lekker over Aussie te kletsen! Vind het daarentegen ook geen probleem als jullie liever een nieuwe datum prikken om met een grotere groep af te spreken. Moeten we sowieso doen ;-)

@Cappuccino, @Catkin , @alieNL , @Mountains welke weekenden zouden voor jullie wel een optie zijn?

En @Marcus_Q alvast een goede reis! Keep us posted :)
 
Voor mij is het dab prettig als het iets verder vooruit gepland wordt. Een zondag in juli bijv.
 
Euh... Gezien kinderen en hoogbejaarde ouders, bekijken wij telkens op korte termijn hoe we de weekenden invullen. Dus ik zou zeggen, go ahead met plannen, laat maar horen, dan kijken wij of we kunnen aansluiten.:)
 
Voor wie kan en wil. Vanmiddag vanaf 15.00 uur in Den Bosch.
Tamara en ik zijn bij hart van Brabant.
Wees welkom!
 
Veel plezier! Mocht ik een keer kunnen aanschuiven doe ik dat! Gezien mijn werk, ook in weekenden, is het voor mij lastig plannen!
 
Veel plezier! Mocht ik een keer kunnen aanschuiven doe ik dat! Gezien mijn werk, ook in weekenden, is het voor mij lastig plannen!

Thnx Catkin! And no worries, we proberen gewoon nog een datum te vinden waarop je wel gezellig kunt aanschuiven :) Ik werk ook vaak in de weekenden, dus snap je probleem!
 
Hey peeps! Was er even tussenuit, dus heb uitje gemist! Nog gezellig geweest (kan bijna niet anders :) )
enfin, probeer er een volgend moment bij te zijn!
 
Back
Top