Forumuitje Den Bosch

Ik heb even gebeld. Reserveren kan niet (op zondag) dus we moeten een beetje geluk hebben. Ik ben er om 12 uur en zal kijken wat ik kan doen. Mocht het vol zitten, er zijn daar verschillende cafeetjes dus we vinden wel wat. Ik kan eventueel mijn telefoonnummer hier vermelden. Dat we elkaar niet mis lopen.
@Gwen heb jij nog een ozzie vlag ofzo? Ter herkenning iets?
@Zwerver komen jullie ook? en @alieNL ? @afterbang ?
Het wordt mooier weer dit weekend, mooi ritje voor de motormuizen onder ons....!
 
Mss even n PB gesprek aanmaken met iedereen die (mogelijk) komt om nummers uit te wisselen.. Iedereen whatsapp?? Dan kunnen we n groepsgesprek maken..
Ik heb wel n vlag ja, alleen die ligt bij mn ouders dus die zou ik dan nog moeten gaan halen.
Als we n app groepsgesprek hebben zou iedereen binnen krijgen waar we zijn dus dan zou dat wel goed moeten komen toch?
 
Zoals daarnet ook gezegd in de DM, wij weten het nog niet zeker. Op zich qua weer zou het i.d.d. wel leuk zijn voor een motor-ritje
 
Hier nog even een bericht op het forum in z'n algemeen --> Er is inmiddels besloten om het NIET door te laten gaan! Er waren helaas teveel afmeldingen. Ondanks dat het een mooie dag beloofde te worden morgen zullen we een andere datum moeten prikken :)

Biertje in centraal Australië nabij Ayers Rock ofzo? :)
 
Hi guys, jammer dat het niet is doorgegaan uiteindelijk! Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Is er interesse om het in juni nog een keertje te proberen?
 
Zou heel graag willen, maar zit er voor mij helaas niet (meer) in --> Vertrek over 1,5 week die kant op :)
 
Zou heel graag willen, maar zit er voor mij helaas niet (meer) in --> Vertrek over 1,5 week die kant op :)

Jammer Marcus, maar je hebt een mooi vooruitzicht! ;-)

Zowel omgeving Utrecht als Den Bosch / Brabant zijn prima voor mij, zoals ik al zei: het lijkt me heel leuk om jullie gezichten eens te zien :)
 
Wij laten het even van het laatste moment afhangen.
We stevenen af op de overdrachtsdatum van het huis, terwijl ik nog moet werken :confused: Zolang ik het visum niet gezien heb, zeg ik mijn baan nog niet op!
Dus wat afspraken betreft, ik beloof niks. Als het gelegen komt sluiten we graag aan hoor.
Plan maar, dan zien we wel.

@Katjavdl , sterkte meid!
 
Thanks people! Woensdag gesprek (mes op tafel) met de personeeladviseur :confused:
1 juni kan ik! Effe kletsen heb ik wel zin in!
 
Back
Top