Gary, Inge & Animals

[quote author=Lilygirl link=topic=4543.msg75237#msg75237 date=1163705715]
Geweldig, gefeliciteerd!!!! :up:
Nu de rest nog!

Heb je het huis lang in de verkoop gehad? Wij gaan ons huis ook binnenkort in de verkoop gooien, ben benieuwd!

groetjes Pauline
[/quote]

het heeft te koop gestaan vanaf eind mei dit jaar. Deze mensen waren de 4e kijkers. Met de 1e was het bijna rond maar die koper begon de dag van ondertekening te stunten met de prijs dus dat werd niks. Dit zijn mensen die precies in ons huis passen...zonder kinderen, een aantal dieren en op zoek naar een grote tuin en een wat kleiner huis :up:

Gefeliciteerd  :flowers:

Die ellendige drie bedenkdagen zijn in ieder geval voorbij.
Ik vind het heel leuk voor jullie dat jullie eindelijk een datum van vertrek hebben.

Succes met het regelen van alles, dat komt ook wel goed  :up:

Groetjes van Jolanda  :)

Hallo Inge, gefeliciteerd (ben jaloers),met veel interesse je berichten gelezen, wij zijn net begonnen aan onze voorbereidingen (informatie verzamelen)voor de emigratie. Onze 4 poezen en 2 honden gaan mee,voor ons paard hebben we een heel goed nieuw thuis gevonden (dat was het moeilijkste emotioneel gezien), Maar omdat ze daar altijd mag blijven en van haar pensioen mag genieten ter zijnertijd..&..het is er nog mooier dan waar ze bij ons stond...nu kan ze elke dag de wei in ,hier in Amsterdam maar 4 van de 12 maanden.....hebben we er vrede mee.
We willen naar WA..het is daar echt te droog en te warm voor haar...hebben er nog even over getwijfeld....
Succes met de verhuizing! Carmen.

zo het huis is nu definitief verkocht. Van de week heb ik officieel mijn baan opezegd :grin:Iedereen wist overal van maar nu heb ik een leuke brief gemaakt. 19 januari is de laatste werkdag maar dan heb ik nog vrije dagen over dus als het inwerken van mijn vervangster goed gaat (ben nu al bezig) dan neem ik misschien nog wel een paar dagen. Ticket staat in optie op vertrek 2 februari met Malaysian. De dieren vertrekken de 29e al want de 31e is de overdracht dus wel lekker dat ze niet meer nerveus hoeven zijn hier in zon leeg huis. En hebben wij zelf ook nog de laatste dagen puur voor "onszelf". Er staan al wat dozen gepakt maar we zijn er nog niet :lol:Ik denk dat we ze laten verschepen met bagage service (die Sara toen ook gebruikt heeft).

We hebben al een paar huizen ook die we willen gaan bekijken dus ik heb alle gegevens genoteerd dan kunnen we straks een rondje Victoria gaan doen.

Wat geweldig dat jullie huis nu definitief verkocht is. Het gaat nu allemaal snel voor jullie, heerlijk vooruitzicht.
Ook een goed idee om de dieren een paar dagen eerder te laten vertrekken, die hou ik in gedachte.

Groetjes van Jolanda  :up:

Hi Inge,

Gegeliciteerd dat de verkoop iig rond is.
Wat schiet dat lekker op, je kunt al gaan aftellen.
neem je alleen wat dozen mee of ook grotere meubels enzo?

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4543.msg76567#msg76567 date=1165487297]
Hi Inge,

Gegeliciteerd dat de verkoop iig rond is.
Wat schiet dat lekker op, je kunt al gaan aftellen.
neem je alleen wat dozen mee of ook grotere meubels enzo?

Mariette
[/quote]

wij nemen alleen dozen mee. Het grootste ding is denk ik de tv. Mijn man wilde ook de ladders meenemen maar die heb ik toch maar op internet gezet :wink:

Gefeliciteerd met de definitieve verkoop en
succes met al het regelen verder. Èn succes
met het inwerken van 'de nieuwe', dat je
maar eerder mag stoppen dan de 19e.

Groetjes Miranda  :smile:

En jullie ook :congrats: met de verkoop van jullie huis  :up:
We zullen er een op jullie drinken (en hopen dat wij ons huissie ook snel kwijt zijn) :cheers:

En nu snel tickets boeken :lol: Veel plezier en succes alvast met alles regelen.

Liefs Eutrice

Yes... de tickets zijn nu definitief. Stonden al een poosje in optie maar heb ze nu maar geboekt. We vertrekken op 3 februari met Malysian  :lol:

dat schiet lekker op, zeg!
weet je tenminste waar je aan toe bent

Sterkte met de laatste loodjes.

Mariette

Ohhhhh lekker hoor :up:
Dat moet echt een relaxed gevoel geven zeg nog twee weken werken en nog maar 26 dagen en dan gaan jullie al :p

Spannend man!

Liefs Eut

O ja.. en de nieuwe bewoners waren hier gister om een proefrit in de auto te maken. Een poos terug kwamen ze langs om te kijken wat ze over wilden nemen en voor de grap zei ik toen..de auto is ook nog te koop. Gister dus een ritje en ook die nemen ze over :smile:Dus de 31e eerst naar de notaris het huis overschrijven en dan naar het postkantoor voor de auto. Super... zo kunnen we er tot het laatst in blijven rijden ook. Qua spullen schiet het verder aardig op, alleen de wasmachine en de magnetron nog. De rest is zo goed als weg. Heerlijk zo'n kaal huis.

Goh, Inge, dat klinkt allemaal goed, wat een mazzel! :up:
Nou, die laatste dingen raak je vast wel kwijt.

He, ik zag dat jullie met Malaysia vliegen, wat mogen jullie voor gewicht meenemen? Wij gaan waarschijnlijk ook met Malaysia in augustus. Mag je extra gewicht meenemen omdat je emigreert?

groetjes van Pauline

[quote author=Lilygirl link=topic=4543.msg78423#msg78423 date=1168286968]
Goh, Inge, dat klinkt allemaal goed, wat een mazzel! :up:
Nou, die laatste dingen raak je vast wel kwijt.

He, ik zag dat jullie met Malaysia vliegen, wat mogen jullie voor gewicht meenemen? Wij gaan waarschijnlijk ook met Malaysia in augustus. Mag je extra gewicht meenemen omdat je emigreert?

groetjes van Pauline
[/quote]

Nee bij Malaysian mag je niet extra meenemen, het is gewoon 20 kilo pp. Bij Singapore airlines kun je wel extra gewicht bijkopen voor 55 euro per 10 kilo. Alleen het ticket van SA was op de 3e veel duurder anders hadden we dat ook gedaan waarschijnlijk. Maar goed, wij nemen nu wat zomerkleding mee en de rest gaat gewoon per boot via WBS.

Back