Gary, Inge & Animals

:grin: :grin: Dat hebben jullie goed gedaan zeg hihihi

Ik heb wel al iemand voor mijn auto en ik kan hem voor hetzelfde bedrag (ietsie meer) kwijt als ik hem drie jaar terug gekocht heb  :lol: :p
Ik hoop alleen wel dat ze nog even geduld hebben, want zolang we ons huis nog niet verkocht hebben heb ik mijn auto'tje ook nog nodig.
Komt allemaal goed!

Liefs Eutrice

[quote author=Eutrice link=topic=4543.msg78533#msg78533 date=1168367251]
:grin: :grin: Dat hebben jullie goed gedaan zeg hihihi

Ik heb wel al iemand voor mijn auto en ik kan hem voor hetzelfde bedrag (ietsie meer) kwijt als ik hem drie jaar terug gekocht heb  :lol: :p

Liefs Eutrice
[/quote]

Dat is niet gek Eutrice...hopen dat jij ook snel je auto mag overschrijven :up:.........dan is het namelijk voor jullie ook zover om te gaan.

Hahaha we zijn elkaars posts in twee topics aan het beantwoorden hihihi  :lol: :lol:

Maar idd hopelijk wel ja zou erg mooi zijn  :p

....nog 25 dagen......

[quote author=Eutrice link=topic=4543.msg78539#msg78539 date=1168368513]
Hahaha we zijn elkaars posts in twee topics aan het beantwoorden hihihi  :lol: :lol:

Maar idd hopelijk wel ja zou erg mooi zijn  :p

....nog 25 dagen......
[/quote]

hahaha lachen he........wat gaaf dat jij voor mij aan het aftellen bent. Ben er op die manier nog helemaal niet mee bezig....niet in dagen in ieder geval :grin: Moet nog zooooooooooooveel doen...voor mijn gevoel.

jaaaaaaaaa vandaag contact gehad met de dierenarts en alle bloedonderzoeken van de honden was goed!! Gelukkig maar dan hoeven ze niet nog een keer :up:

Gelukkig dat alles goed is, kunnen ze straks lekker
met jullie mee!! Weer een zorg minder  :up:

[quote author=Tijlcarm link=topic=4543.msg80002#msg80002 date=1169938142]
Het is bijna zover, de beessies :dog: gaan vliegen!  :plane:
[/quote]

yep........ gister hebben we ze allemaal bij DTC gebracht in hun pension daar. Al die vragende ogen van...wat doen jullie nu??? Bah.........dat was niet echt leuk. Morgenochtend worden ze al om 7.30 verwacht bij de DA op Schiphol en dan worden ze "overgedragen" aan het personeel van Malaysian. Zag er trouwens keurig uit bij DTC, schone kennels en vriendelijk personeel. Ben blij dat we dit gedaan hebben en niet zelf maandagochtend de dieren direct naar Schiphol hebben gebracht.

Het is nu ook onze laatste nacht hier in huis dan slapen we de rest van de week bij mijn ouders. We hebben nog tm dinsdag om alles in te pakken en op te ruimen dus nog wel wat te doen maar gaat allemaal goed komen.

Het huis is nu alleen zo stil zonder alle dieren...........blehhhhh :cry:

Kan me voorstellen dat het stil is zo zonder dieren...

Succes met de laatste loodjes hier.

Het stomme is, je weet dat alles goed is, ze worden
goed verzorgd, krijgen eten, worden  uitgelaten,
maaarr.........there's no place like home.....en jij
weet het het beste voor 'the kids', maar het is
gewoon niet anders. Straks lopen ze samen met
jullie onder de Australische zon en kan je ze
- op je bed laten slapen  :wink:;
- uit je bord laten eten;
kortom GRUWELIJK verwennen  :grin:

sterkte met de laatste loodjes en groetjes Miranda  :cool:

[quote author=tum link=topic=4543.msg80083#msg80083 date=1170052392]
Het stomme is, je weet dat alles goed is, ze worden
goed verzorgd, krijgen eten, worden  uitgelaten,
maaarr.........there's no place like home.....en jij
weet het het beste voor 'the kids', maar het is
gewoon niet anders. Straks lopen ze samen met
jullie onder de Australische zon en kan je ze
- op je bed laten slapen  :wink:;
- uit je bord laten eten;
kortom GRUWELIJK verwennen  :grin:

sterkte met de laatste loodjes en groetjes Miranda  :cool:
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk Miranda. En verwennen zullen we zeker doen :up:

Heb net even gebeld met DTC en ze zijn het weekend goed doorgekomen, ook bij de DA vanmorgen op Schiphol was alles goed en de papieren waren allemaal in orde. Ze zijn nu in handen van Malaysian. Nu maar duimen dat ze geen vertraging hebben en een goede vlucht dan zijn ze daar morgen onze tijd 10.30 en kunnen ze lekker uitrusten in de zon :wink:

Miran!!!! Uit je bórd laten eten?? Bij je in bed slapen?? Ohhhhhh, wat een slechte dierenspiegologie!!! Naughty naughty!

[quote author=Eerainuh link=topic=4543.msg80097#msg80097 date=1170061357]

Bij je in bed slapen?? Ohhhhhh, wat een slechte dierenspiegologie!!! Naughty naughty!
[/quote]

maar wel lekker warm en gezellig :grin:

Lekker warm? :-D Het is hier al te warm om tegen elkáár aan te liggen, laat staan met nog een paar wolbollen d'rbij! :-D

[quote author=Eerainuh link=topic=4543.msg80101#msg80101 date=1170062315]

Lekker warm? :-D Het is hier al te warm om tegen elkáár aan te liggen, laat staan met nog een paar wolbollen d'rbij! :-D
[/quote]

Hebben ze daarom zoveel nieuwe mensen van buitenaf nodig, als het al te warm is om tegen elkaar aan te liggen, zal er van natuurlijke bevolkingsgroei ook wel geen sprake zijn. :grin:

Back