Gary, Inge & Animals

Misschien een beetje, maar nou weet je ook waarom de meeste mensen op z'n minst een airconditioning in de slaapkamer hebben :-D

Óf timen hè... ;-)

De beesies zijn geland als het goed is?

Misschien kan ik die "reiskoffers " van /voor de dieren overnemen van je...
Maar heb een poes meer (4) en een 2 honden minder (1)...poes in een hondenkoffer? neen, dat mag niet weet ik.
Heb trouwens geen idee hoe ik ze in Nederland moet krijgen...als we terzijnertijd het visum gaan activeren gaan we naar WA...dus da's de andere kant van het geliefde eiland....als we dan een huis hebben,ga ik terug om de dieren op te halen, misschien moet ik even een tussenstop/omweg maken dan,ach, zal wel duurder zijn dan ze hier kopen,ach laat maar, zat even heerlijk te dagdromen (in de nacht(dienst)).
Hoop dat met jullie animals alles goed is verlopen.

[quote author=Eerainuh link=topic=4543.msg80097#msg80097 date=1170061357]

Miran!!!! Uit je bórd laten eten?? Bij je in bed slapen?? Ohhhhhh, wat een slechte dierenspiegologie!!! Naughty naughty!
[/quote]

Tja bad bad spiegologie voor de beesies, maar soms moet het kunnen  :grin:

De dieren zijn goed aangekomen en zitten in het quarantaine station. Ze hadden nog vertraging ook gehad van 3 uur..arme beestjes. Maar nu kunnen ze genieten van de zon :up:...en nog een paar dagen en dan wij ook :grin:

Fijn hè dat je weet dat ze in ieder geval nu daar zijn en
de ruimte hebben om wat rond te lopen en te wennen.
Het klopt toch hè, dat als je daar bent dat je gewoon
op 'visite' mag?

groetjes Miranda  :smile:

[glow=red,2,300]WHAAAAAAAAAA NOG 2 DAGEN!!!![/glow]

:dance: :dance:
:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:balloons: :balloons: :balloons:
:bye: :bye: :bye: :cry2: :bye: :plane: :dancing: :dancing: :drink: :happy:
:hi: :w00t: :rotflmao: :beach:  :dog: :dog: :flipper: :surfer: :computer:  :fishing2: :fish::cheers: :clap2:

Gelukkig is alles goed gegaan met de beessies :up: dat is vast een hele opluchting  :wink:
Alvast heeel veel plezier en succes met vliegen en afscheid nemen!!!

Liefs Eutrice

Mooi dat jullie dieren al veilig aangekomen zijn.  Alvast een hele fijne vlucht en reunie met jullie dieren gewenst!

Groetjes,
Susan

Genieten maar van de fijne vooruitzichten!!

Alvast een goede vlucht gewenst!!

Groetjes,
Lela

Wouw,

gelukkig alles goed met de beessies, nu jullie nog.
Nog even volhouden en succes met die allerlaatste loodjes.

Mariette

thanks allemaal... nog 1 nachtje slapen :lol:

Hee Eutrice...kon je niet meer smilies vinden :grin: :grin:

Hi, fijn dat jullie dieren goed zijn aangekomen. Ze genieten al heerlijk van de Ozzie zon.

Nog een dagje, spannend hoor. Ik wens jullie een goeie reis.

Groetjes van Jolanda  :up:

[quote author=Tijlcarm link=topic=4543.msg80586#msg80586 date=1170673376]
:plane:

geland ?" :happysun:
[/quote]

jaaaaaaa we zijn er. Alles is prima gegaan en een super vlucht gehad met malysian...een echte aanrader. maandag naar de dieren geweest en daar gaat ook alles goed. Ziet er prima uit in het station mooi ruim en schoon. 1 poes is nog erg bang maar de rest doet net of ze niet anders weten.

morgen een aantal huizen bezichtigen en ws een auto kopen die we vandaag hebben gezien. Eindelijk die Jeep cherokee die we in NL niet konden betalen :grin:

Wow, jullie zijn er!! :happysun:

Was de service goed bij Maleysian? Wij gaan binnenkort ook boeken en willen ook met hun vliegen. Onze kids vroegen of er ook tv was....

Veel succes met de eerste stappen op Australische bodem, have fun!! :cheer: :bis:

Back