Waarom moet het allemaal zo f#%*ing moeilijk zijn? Wij hebben de skills en willen zo graag!!! :w00t:
Waarom moet het allemaal zo f#%*ing moeilijk zijn? Wij hebben de skills en willen zo graag!!! :w00t:
Helemaal mee eens!!
Soms krijg je echt het gevoel van mogen we alsjeblieft naar binnen?? :humble:
De wereld is van iedereen, toch?
Ik weet het we moeten positief blijven :naughty:
Maar klagen mag hier even.. :nana:
:naughty2:
Marika
Lamarck ligt over stront te klagen
Enne het wachten op weet ik veel, de koppijn die je ervan krijgt, de onzekerheid en zeker dat je gaat denken van " waar doe ik het allemaal voor , is het allemaal wel waard".
Heb ik een antwoord op .....YES it is worth it.
Hang on dudes and keep going
Jack :evil:
Helemaal mee eens!!
Soms krijg je echt het gevoel van mogen we alsjeblieft naar binnen?? :humble:
De wereld is van iedereen, toch?
Ik weet het we moeten positief blijven :naughty:
:naughty2:
Marika
Gezeur om niks, giga kosten voor dingen die je zelf wel kan, geen SMP's, geen geld om ze aan te vragen, terwijl ze gratis zijn.
Nog even en ik blijf in Nederland. De lol van het emigreren gaat er zo wel af.
*&^%$#$%^&*&^%$#$%^&*(&^%$
Hoe zit het trouwens met die Engelse buren.
Moeten die ook zo lang wachten of lopen die na 3 a 4 maanden zo binnen met hun visum in hun paspoorten.
Grrrrrrrrrr..... pakketje wordt afgeleverd bij ons thuis.... maar we zijn niet thuis (Werken allebei full-time...).. pakketje gaat naar het lokale postkantoor (Warnbro).... netjes kaartje in de bus..... maar dan de openingstijden van het postkantoor: ma-vr tusen 09:00 en 17:00 uur...
HOE KAN IEMAND DIE FULL-TIME WERKT (ZOALS DE MEESTE MENSEN DOEN VOLGENS MIJ...) DAN EEN PAKKETJE OPHALEN?????????
1 avond in de week of 2 uurtjes op de zaterdagochtend open zijn zou zo fijn zijn.......
Eikels zijn het!!
Zucht.....
Well......ik wilde net even gaan klagen over TNT, die zijn nog veel erger.Grrrrrrrrrr..... pakketje wordt afgeleverd bij ons thuis.... maar we zijn niet thuis (Werken allebei full-time...).. pakketje gaat naar het lokale postkantoor (Warnbro).... netjes kaartje in de bus..... maar dan de openingstijden van het postkantoor: ma-vr tusen 09:00 en 17:00 uur...
HOE KAN IEMAND DIE FULL-TIME WERKT (ZOALS DE MEESTE MENSEN DOEN VOLGENS MIJ...) DAN EEN PAKKETJE OPHALEN?????????
1 avond in de week of 2 uurtjes op de zaterdagochtend open zijn zou zo fijn zijn.......
Eikels zijn het!!
Zucht.....
Hoe zit het trouwens met die Engelse buren.
Moeten die ook zo lang wachten of lopen die na 3 a 4 maanden zo binnen met hun visum in hun paspoorten.
We zullen zien of een Brits paspoort een voordeel heeft!! :wink:
Familie S? :grin: