Go#verdomme......

Ken ik er ff wat uitfleppen over OPTUS wireless.
HET TOPPUNT VAN TRAAAAAAAAAAAAAAAAGHEID !!!!! Gloeiende godver. We hebben nu dik 2 jaar een 6Gb abonnement maar de laatste 6 maanden zijn echt tergent. Hadden we op piektijden (7pm-9pm) nog altijd wel 256k downstream nu ze gratis facebook hebben sinds een half jaar, zelf bij prepaid mobiles, is het echt heeeeel triest hier in Kempsey NSW. Snelheden van 20 kbps zijn GEEN uitzondering. Mijn inbelverbinding in Nederland 1994 was godverdomme 2x sneller. Wanneer komt dat NBN :cry: van 100.000 kbps. Heb dat f**** abonnement opgezegd... op die sim-kaart staan dansen in mijn dromen. Heeeeyyy pff dat luchtte op. Nu dat nieuwe Telstra wireless abonnement maar proberen van 12Gb. Was aangenaam verrast toen het aan de 5000 kbps tipte maar gemiddeld zo'n 1500 kbps. Ja je moet wat als je geen ADSL of kabel kunt krijgen. Satellite is ook traag en veels te duur per Gb tjeemig. :-( Zo dat is eruit :grin:

:up: feestdagen en 2011 voor allemaal!

Cheers Steef
 
Effe terug te komen over het product wat deze meneer vervoert.

banana-joe1.jpg


Kom ik aan in Woolworths zie ik de banane liggen voor $1.98 per kilo. (normaal $3.98 a kilo)
Vraag ik aan dat juffie wat de reden mag zijn dat ze zo goedkoop zijn.
Zegt ze dat ze overrijp zijn en snel verkocht moeten worden.
Blijkt dat dit de beste banane zijn die ik ooit gegeten heb en nu na 3 dagen zijn ze nog steeds in perfecte staat.
Kan die eikels mensen van Woolworths soms niet erg volgen............

Zo dat wou ik even kwijt <_<

http://www.youtube.com/watch?v=2AiISgroygk


Jack :evil:
 
Er is geen Go%ver&*me meer gevallen zo iedereen gaat lekker met de verloop van het behalen van zijn visum....very good.

De volgende link hieronder is absoluut niet voor de kids.
Jack zegt het nog 1 keer.... NIET VOOR DE KIDS.

In de link zul je de beste ouders zien van het afgelopen jaar.
We zijn er trots op en sommige zijn schokkend, eigenlijk zijn ze allemaal schokkend.

HOU DE KIDS WEG ALS JE DE LINK AANKLIKT..... en doe het niet na.
http://acidcow.com/pics/15950-worst-parents-of-the-year-70-pics.html


Cheers,

Jack :evil:
 
Er is geen Go%ver&*me meer gevallen zo iedereen gaat lekker met de verloop van het behalen van zijn visum....very good.

De volgende link hieronder is absoluut niet voor de kids.
Jack zegt het nog 1 keer.... NIET VOOR DE KIDS.

In de link zul je de beste ouders zien van het afgelopen jaar.
We zijn er trots op en sommige zijn schokkend, eigenlijk zijn ze allemaal schokkend.

HOU DE KIDS WEG ALS JE DE LINK AANKLIKT..... en doe het niet na.
http://acidcow.com/pics/15950-worst-parents-of-the-year-70-pics.html


Cheers,

Jack :evil:

GVD ... en dat op de vroege morgen.... nu maar hopen dat Sacha dit niet ziet Jack:)

Welke zijn nu jouw familiy pictures trouwens? :evil: :evil:
 
Zo..... Juffrouw Sacha heeft de foto's ook even bekeken......

Wat een debielen lopen er toch op deze aarde rond en waarom konden ze die drang tot voortplanten niet negeren....
 
Na het zien van die foto's twijfel ik nooit meer of ik wel een goede ouder ben!! Mijn god!!! :shock:
 
Heb je er last van of kun je ze even niet binnen hebben dan stop je ze toch in een kooitje....

worst_parents_14.jpg


Effe boodschappen inladen maar toch moet ik een oogje op mijn kleine vriend houden dus zet ik mijn zoontje even langs me op de grond... <_< <_< <_<

De rest is meer gek voor woorden.

worst_parents_69.jpg


Jack :evil:
 
Dit soort foto's zijn ontzettend leuk als het zo in scene is gezet, helaas zijn sommige (waaronder die van de tape) dus echt en dan draait je maag wel even om. Gelukkig is het stel dat hun kind aan de muur heeft geplakt veroordeeld in Amerika.
 
GRRRR even mijn frustatie kwijt. Ik weet het, het heeft helemaal niks met OZ te maken, maar toch.. Zonet mijn 1 na laatste toets gehaald en dus nog maar 1 te gaan voor afstuderen :) Ik betaal dus collegegeld voor 2 toetsen! Nu staat die andere toets voor over 2 weken op het tentamenrooster (anders dan deze toets, waar ik zelf een afspraak voor mocht maken). Maar.. werd mij zonet even medegedeeld, ik mag die niet gaan maken (de rest wel). Waarom? Ze trekken nm een toets uit de nog niet zo oude kast en die toets heb ik dus al gezien (dat is mijn probleem toch niet?..) en omdat er nieuwe docenten zijn die die toets moeten gaan maken en de week ervoor pas beginnen, kunnen die nog niet een nieuwe toets hebben gemaakt...?!? :? (hmm in het VO is dit duidelijk anders geregeld..) Of het een maandje later kon .. grrr!!! :x Nu kan ik voet bij stuk houden, maar dan weet ik wat ik kan verwachten van de toets... maar wat een lef om het uberhaupt voor te stellen aan iemand waarvan je weet dat het echt om de laatste toets gaat!!
 
GRRRR even mijn frustatie kwijt. Ik weet het, het heeft helemaal niks met OZ te maken, maar toch.. Zonet mijn 1 na laatste toets gehaald en dus nog maar 1 te gaan voor afstuderen :) Ik betaal dus collegegeld voor 2 toetsen! Nu staat die andere toets voor over 2 weken op het tentamenrooster (anders dan deze toets, waar ik zelf een afspraak voor mocht maken). Maar.. werd mij zonet even medegedeeld, ik mag die niet gaan maken (de rest wel). Waarom? Ze trekken nm een toets uit de nog niet zo oude kast en die toets heb ik dus al gezien (dat is mijn probleem toch niet?..) en omdat er nieuwe docenten zijn die die toets moeten gaan maken en de week ervoor pas beginnen, kunnen die nog niet een nieuwe toets hebben gemaakt...?!? :? (hmm in het VO is dit duidelijk anders geregeld..) Of het een maandje later kon .. grrr!!! :x Nu kan ik voet bij stuk houden, maar dan weet ik wat ik kan verwachten van de toets... maar wat een lef om het uberhaupt voor te stellen aan iemand waarvan je weet dat het echt om de laatste toets gaat!!
Dit is inderdaad belachelijk. Het feit dat het jouw laatste toets is lijkt mij niet zo relevant. Maar ik vind dat ze iedereen de zelfde toets moeten laten maken en niet jou even iets anders presenteren. Want hoe weet jij dan of die toets niet veel te zwaar was vergeleken bij die andere (soms passen ze de score aan op basis van het gemiddelde)? Dus als ze die oude toets niet kunnen gebruiken, dan moeten ze iedereen laten wachten tot er een nieuwe toets is.
 
Na dit alles gelezen te hebben kan ik maar 1 ding zeggen.

Godverdomme zeg............


Jack :evil:

ps; dit houd wel de lieve mensen van jehovas van dit topic. :angeldevil:
 
Hee Jack! Dat is lang geleden!
Je hebt nu geen idee maar ik ben het! :grin:
Ik zocht een jaar of 3 geleden een romantisch plekje waar mijn zoon zijn vriendin ten huwelijk zou gaan vragen...jij kwam met hele romantische ideeen en wat denk je?
Ze zijn vorige week in Australie getrouwd en geven in juni een groot feest in Nederland enne....gvd nu wordt ik ook nog oma!!!! :shock:

Alles goed daar? Zo te lezen wel! Nou, dat wilde ik even melden. Dag!
 
Very good en nu ook nog oma, waarom die gT^&verd&*(me ?.
Heb me koppijn zitten denken en ik heb geen flauw idee wie Robijntje is.

Stel je eens beter voor, want ik word ook een dagje ouder :smile:

Proficiat trouwens met het leuke nieuws wat je schreef.

Doei,

Jack :evil:
 
Was ook een grapje Jack maar zonder gvd mag ik niets schrijven hier dus ach...
Ik had van jou ideeen gekregen voor Emiel en Marieke en zou je nog eens laten weten wat het uiteindelijk geworden was. Wij hadden niet zoveel schrijfcontact maar vond het leuk dat je nog steeds zo aktief bent op het forum. Had toen wel al je prachtige foto's bekeken. Denk maar niet verder want je weet het vast niet meer en dat is prima! :up:
Dag!!
 
Leuk om te horen dat mijn ideeen heeft geleid tot trouwen in het mooie Australia.
Jack drinkt nooit maar met kerst holidays kan er enkele wel in.

Dit wist mijn geheugen tot 80% maar gelukkig is dat meer dan de meest hier op dit forum <_< kidding folks.
Altijd even erbij schrijven want anders krijg je van die vervelende ondertafelse mails of van die eikels people die bij een emigratie bureau werken die zo nu en dan mee lezen en er niet tegen kunnen dat uit de ervaring van hun klanten hier op dit forum de waarheid word verteld.
Tsja dat noemen we concurrentie dan moet je go45verd*%me je werk maar goed doen dan kun je snachts ook lekker slapen.
(Een reply in dit topic zonder gvd word onmiddelijk deleted)
Doe je het niet goed of rip je toekomstige emigranten geld af dan mag het ook geschreven worden.
Kun je er als personeel van 1 of ander emigratie bureau er niet tegen als je dit forum leest kun je 2 dingen doen.
Lees dit forum niet of doe je werk beter zodat er ook over jouw emigratie bureau positief word geschreven en ga niet Lost lastig vallen want dat zegt aardig iets over je niveau , HOW LOW CAN YOU GO??!! , want dit is een FORUM (zie topic "opschonen forum".)
Moet er wel bijzeggen dat er aardig wat cowboys rondhangen in het emigratie bureau wereldje die weinig doen maar veel vangen.Je zou ze met de koppen tegen elkaar moeten beuken lyrics gvd "Normaal" zie pag 1 van dit topic.
Niet iedereen is een goddelijk voorbeeld zoals Rob Breumelhof. :up:


Positief of negatief , de waarheid mag gesproken worden op dit eerlijk forum.
Anyway waar was ik gebleven?...................Sprong even aardig van een hak op een dikke tak hierboven <_<
oja
Hoop dat je zeer veel gaat genieten van je oma leven en van je kleine trots.

Appreciate dat je dit mij even liet weten Robijntje :up:

Have fun, see ya later.

Jack from the Northern Australian Outback :evil:
 
Back
Top