Go#verdomme......

@Johan, total onbekend.
Ik ken alleen Heerhugowaard (Militaire dienst :mad:), Purmerend, Zaandam, Den Helder and Ajax Amsterdam.

Groetjes Jack

perminant resident to stay visa kreeg. (al die strafbladen die ik moest zien te omzuilen en rechters die ik moest omkopen..was niet gemakkelijk , but here I am)

Jonguh, dat ze jou ooit hebben laten blijven is toch simpel? Eens een strafkamp voor ex-convicts altijd een strafkamp. Je was gewoon niet crimineel genoeg, daarom duurde het zo lang :p

Jonguh, dat ze jou ooit hebben laten blijven is toch simpel? Eens een strafkamp voor ex-convicts altijd een strafkamp. Je was gewoon niet crimineel genoeg, daarom duurde het zo lang :p

Jungske ge snapt het nie..........
Ik mocht niet blijven in Nederland, kon alleen kiezen voor strafkamp of Australia.....
Toen ik liet zien hoe ik kon bouwen was het visa zo geregeld o_O

Cheers mate,

Ik ben niet zo van het schriftelijk vloeken eigenlijk, maar g*dver de g*dver, na alle ellende op het werk de afgelopen weken (werkgever had gefraudeerd, geld van kerk gejat in privé, dik 1,5 ton (geen regenton), schulden opbouwen ten aanzien van crediteuren e.d.) wordt ik nu ook nog eens geïnformeerd door mijn pensioenfonds dat die f8cking kl**tzak onze pensioenpremies van de afgelopen MAANDEN niet heeft afgedragen ... ik zit op het randje om iemand morgen gigantisch tegen z'n bek te slaan !!!!!!!!!!

>:D:mad:>:D

Ik ben niet zo van het schriftelijk vloeken eigenlijk, maar g*dver de g*dver, na alle ellende op het werk de afgelopen weken (werkgever had gefraudeerd, geld van kerk gejat in privé, dik 1,5 ton (geen regenton), schulden opbouwen ten aanzien van crediteuren e.d.) wordt ik nu ook nog eens geïnformeerd door mijn pensioenfonds dat die f8cking kl**tzak onze pensioenpremies van de afgelopen MAANDEN niet heeft afgedragen ... ik zit op het randje om iemand morgen gigantisch tegen z'n bek te slaan !!!!!!!!!!

>:D:mad:>:D

Knap balen... Je snapt niet dat mensen dat doen. 1. Heb je geen moraal dan? 2. Het komt toch wel aan het licht, 3. Wat moet je er mee? Oneerlijk verkregen geld geeft geen voldoening. En waar heb je het voor nodig?
Maar goed, jij zit er nu mee. Zaak failliet en baan kwijt zeker?
Ik hoop dat je plannen nu niet in gevaar komen...

Mijn ontslag was al geregeld, per 1 juni treed ik eindelijk uit dienst na 5,5 jaar. De fraude van zijn kant was voor mij de druppel om mijn wereldreis plannen nu definitief door te zetten na al die jaren denken en minnen en plussen afwegen. Plannen zijn niet in gevaar en zeker niet afhankelijk van wat er op het werk gebeurd. Nog 7 dagen weken en dan ben ik van die klojo af :)

Het geld had ie gebruikt om z'n huis te verbouwen en z'n hoge levensstandaard aan te houden in tijden dat z'n werkinkomen wat lager lag ... Nu kan ie de rest van z'n leven terugbetalen en heeft ie een strafblad ... Z'n toekomst is naar de klote, hij liever dan ik :p

Het bedrijf bestaat nog, maar de sfeer was om te snijden de afgelopen week. We hebben onze werkgever van de week als groep even goed de waarheid gezegd.

Hij gaat alles regelen met het pensioenfonds zegt ie .... grappige is/was dat hij de schuld iedere keer bij anderen neerlegde en hij probeerde zich overal uit te lullen. Heb die kerel meteen gezegd --> Ja, aan jou ligt het nooit, altijd aan anderen en een verhaal heb je ook altijd wel klaar, nu moet je nog eens een keer wat gaan doen!

Afwachten nu --> Hij heeft nog paar duizend euro studiekosten van mij tegoed, en mijn pensioen moet voor 1 juni geregeld zijn. Gelukkig staan beide vastgelegd in de vaststellingsovereenkomst, dus als hij zich er niet aan houdt, dan .... :)

Hij gaat alles regelen met het pensioenfonds zegt ie .... grappige is/was dat hij de schuld iedere keer bij anderen neerlegde en hij probeerde zich overal uit te lullen. Heb die kerel meteen gezegd --> Ja, aan jou ligt het nooit, altijd aan anderen en een verhaal heb je ook altijd wel klaar, nu moet je nog eens een keer wat gaan doen!

Afwachten nu --> Hij heeft nog paar duizend euro studiekosten van mij tegoed, en mijn pensioen moet voor 1 juni geregeld zijn. Gelukkig staan beide vastgelegd in de vaststellingsovereenkomst, dus als hij zich er niet aan houdt, dan .... :)

Hi Marcus,

Dat pensioen geld krijg je uiteindelijk terug. Van de staat of zo. Mijn ex werkgever had had ook bij alle werknemers gedaan en ook fraude en failliet etc. Uiteindelijk heb ik t terug gekregen al weet ik niet meer door wie (is alweer 15 jr geleden). Woest was ik ook toen. Ons salaris werd ook al 2 mnden niet meer uitbetaald. Gelukkig had ik net n andere baan maar voor anderen duurde t drama veel langer. En helemaal erg, deze man zit nu in Amersfoort in de politiek!

Hi Marcus,

Dat pensioen geld krijg je uiteindelijk terug. Van de staat of zo. Mijn ex werkgever had had ook bij alle werknemers gedaan en ook fraude en failliet etc. Uiteindelijk heb ik t terug gekregen al weet ik niet meer door wie (is alweer 15 jr geleden). Woest was ik ook toen. Ons salaris werd ook al 2 mnden niet meer uitbetaald. Gelukkig had ik net n andere baan maar voor anderen duurde t drama veel langer. En helemaal erg, deze man zit nu in Amersfoort in de politiek!

Goed om te weten, zal daar eens even induiken hoe dat ongeveer zit evt

In de politiek --> Hij denkt vast de pensioenpremie nog een keer bij jullie weg te halen, maar nu in de rol van overheid :p

Back