Pamandgeorge
Active Member
Altijd gedacht dat "leggen en liggen" een west-fries probleem was.
groetjes Johan
groetjes Johan
Friesland heeft een total taal problem Johan.Altijd gedacht dat "leggen en liggen" een west-fries probleem was.
groetjes Johan
perminant resident to stay visa kreeg. (al die strafbladen die ik moest zien te omzuilen en rechters die ik moest omkopen..was niet gemakkelijk , but here I am)
Friesland heeft een total taal problem Johan.
Have a great weekend.
Jack
Haha, Hubbie hier (echte West-Fries) verstrekt regelmatig deze uitleg.....@ Jack, ik had het over west-friesland, een totaal verschillend gedeelte van Nederland.
groetjes Johan
Jonguh, dat ze jou ooit hebben laten blijven is toch simpel? Eens een strafkamp voor ex-convicts altijd een strafkamp. Je was gewoon niet crimineel genoeg, daarom duurde het zo lang
Haha, hoor het je zo zeggen met alle "oi"s erin! Komt uit Nibbixwoud (excuseer me voor het weglaten van W-Friese accentjes )@ graagweg, woir komtie vandoin, zelf un warmetuter.
Ik ben niet zo van het schriftelijk vloeken eigenlijk, maar g*dver de g*dver, (...) ... ik zit op het randje om iemand morgen gigantisch tegen z'n bek te slaan !!!!!!!!!!
Douwke nodig?
Ik ben niet zo van het schriftelijk vloeken eigenlijk, maar g*dver de g*dver, na alle ellende op het werk de afgelopen weken (werkgever had gefraudeerd, geld van kerk gejat in privé, dik 1,5 ton (geen regenton), schulden opbouwen ten aanzien van crediteuren e.d.) wordt ik nu ook nog eens geïnformeerd door mijn pensioenfonds dat die f8cking kl**tzak onze pensioenpremies van de afgelopen MAANDEN niet heeft afgedragen ... ik zit op het randje om iemand morgen gigantisch tegen z'n bek te slaan !!!!!!!!!!
Hij gaat alles regelen met het pensioenfonds zegt ie .... grappige is/was dat hij de schuld iedere keer bij anderen neerlegde en hij probeerde zich overal uit te lullen. Heb die kerel meteen gezegd --> Ja, aan jou ligt het nooit, altijd aan anderen en een verhaal heb je ook altijd wel klaar, nu moet je nog eens een keer wat gaan doen!
Afwachten nu --> Hij heeft nog paar duizend euro studiekosten van mij tegoed, en mijn pensioen moet voor 1 juni geregeld zijn. Gelukkig staan beide vastgelegd in de vaststellingsovereenkomst, dus als hij zich er niet aan houdt, dan ....
Hi Marcus,
Dat pensioen geld krijg je uiteindelijk terug. Van de staat of zo. Mijn ex werkgever had had ook bij alle werknemers gedaan en ook fraude en failliet etc. Uiteindelijk heb ik t terug gekregen al weet ik niet meer door wie (is alweer 15 jr geleden). Woest was ik ook toen. Ons salaris werd ook al 2 mnden niet meer uitbetaald. Gelukkig had ik net n andere baan maar voor anderen duurde t drama veel langer. En helemaal erg, deze man zit nu in Amersfoort in de politiek!