Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

[quote author=Koengaroo link=topic=2514.msg65793#msg65793 date=1153181318]
Volgens mij is dit een gevalletje Murphys law, alles wat tegen kan zitten zit ook tegen.
[/quote]

Jeeh dat kan je wel zeggen!! Ik hoop dat de garage je nog een leuke prijs voor je auto geeft!
Hang in there! :up:

Groetjes Lin

Heb net pas je hele verhaal gelezen wegens een paar dagen afwezigheid. Wat een gedoe met die visakaart zeg... Gelukkig is het verzekerd.
Wat een geluk dat Koen en Katrina in de buurt zijn en Hans kunnen helpen! Helemaal Top! :up:
En inderdaad... we zijn hier allemaal met hetzelfde doel en ook allemaal om elkaar te helpen en te steunen.
Soms voel ik hier zelfs meer verbondenheid dan met m'n eigen vrienden ;)

Nou, het was me het weekje wel. Hans heeft in Melbourne zijn First aid certificate gehaald, als ie in het toerisme wilt werken in Alice, is dat altijd handig. Ik had een vervangwagen sinds maandag, maar ben daar OOK mee in panne gevallen (ja ik weet het wie gelooft dat nog?!).   :lol:  Enfin, alles goed afgelopen maar voorlopig is het dus de Jeep van pap die me naar kantoor brengt  :-D .  EN onze auto? Tja, die wordt verkocht voor de stukken, want hij is ni veel meer waard  :| .
Hans haalt morgen samen met Koen onze nieuwe auto op  :cheer: . Hij zei dat ie dit weekend wel eens langs de 4x4-people ging waar ie vorig weekend die cursus heeft gedaan, dan kunnen zij hem ook eens zien.
Voor de rest alles oke in Melbourne, zo'n 16 graden maar, minder dan het dubbele van bij ons hier  :-D . Kunnen wij Europeanen die Ozzies eens de ogen uitsteken met ons mooie weer  :evil: .
Morgan gaat Hans bij Marcel, dan schrijf ik wel weer een update, zodat iedereen weet hoe het met Cellemans is!  :-D

See ya!
Sara

Hoi Sara,

Hoe lang is het nu nog, voordat je ook weg kan??? Ik kan me indenken dat je af en toe met je ziel onder je armen loopt (zou ik tenminste
toch hebben). En dan ook nog met je teenslippertjes langs de kant van de weg op de A12  :w00t:.

Voor ons is het morgen nog een dagje werken en dan 3 weken vakantie rundum hause.

Groetjes Miranda

Hey Miranda! Ik werk volgende week nog, dan een weekje thuis, dan weekje Lissabon en dan enkele dagen thuis en dan ben ik weg: op 16 augustus.  Het gaat wel hoor, alleen spijtig van al de dingen die gebeurd zijn, die zetten er zo een beetje een domper op. Tuurlijk mis ik mijn gezinnetje !!  Daarom ben ik ook zo vaak hier: voel ik me toch ni helemaal alleen ....
Wij hebben morgen vrij (Belgische nationale feestdag), dus dat lang weekend en de Gentse feesten zullen me goed doen  ;-)   :cheers:  :cheer:

We keep on smiling!
S

Wat voor een feestdag is dat dan? Toch geen moederkesdag, dat is toch in Augustus,.............ja....ik
kan het ook helemaal mis hebben. Sinds ik mama ben ........heb ik last van milde aanvallen van
spontaan alles vergeten of door elkaar halen.................ja lach maar jullie (geintje) maar het is
echt waar.

Ik zou het toch moeten weten als bijna-belg  :wink: (ik woon zo'n 200 meter van de Belgische
grens af)

groetjes Miranda  :-D

Morgen 21 juli is het de nationale feestdag van België, met groot defilé vant leger en zo in Bxl en met de koning en zo. Ik geef er ni zoveel om, maar een vrije dag wordt altijd geapprecieerd!  :-D

Sara

Hallo Zoeteke,

Meid het is toch wat, gelukkig heeft Hans het idee dat de cycle no is gebroken. We hebben vandaag de auto opgepicked en ik heb ook even gereden, man... ik ben maar een klein beetje jaloers....!  :up:
Hans en ik hebben afgesproken om de auto maandag nog even door een vriend van ons (familie van Katrina) na te laten kijken, hij heeft een eigen auto sshop en bouwd alarm toestanden in enzo. In iedergeval kunnen we daar maandag bij terecht en die loopt alles nog even na.  :up:

Hans heeft ons vandaag ge tracteerd op een drankje nadat we de auto hadden opgepikt, en ik moet zeggen het smaakte goed, ook jij bedankt voor dat.  :-D

Allee, genieten jullie nog maar even van het warme weer want meestal betekend het dat het dan een strenge of hele natte winter wordt.

Groeten van Hier en tot horens.  :bye:

Koen & Katrina

Joepie, Erna (onze officiële ontvanger) heeft een mailtje ontvangen dat onze dozen vertrokken zijn op de Leda Trader!  :up: Onze spulletjes zijn dus ook al onderweg ....

Hans is aant aftellen (ik ook): over 8 dagen mag ie Marcel uit het quar.station halen EINDELIJK! Met Hans zelf alles goed, Koen en Katrina bezorgen hem wat afwisseling ... zoetekes, dat birdfeeding-uitje vond ie fantastisch  :up: .

Als alles goed is begint Hans dus volgende week vrijdag aan zijn autotocht naar Alice. Hij gaat ook langs Coober Pedy, dus hopelijk ziet ie Beer en Muis daar.

IK begin nu aan mijn voor-voorlaatste werkdag, vrijdag is dus de laatste. Alvast wat opruimen, ni té veel meer werken, mijn opvolger wat uitleg geven, ..... en vele leuke lunches met de collega's. Ik ga ze wel missen hoor ..... ma ja ... wat volgt is een nieuw spannend hoofdstuk!

Gr and enjoy the heat in Nland/België en the winter in Oz!
Sara

Het komt allemaal een stapje dichterbij.  Het zal wel emotioneel zijn vrijdag denk ik  :cry:, zo te lezen had jij leuke collega's Sara.  Sterkte vrijdag en geniet nog van je tijd thuis en in Lissabon.

Ik ga vrijdag op vakantie voor 2 weken dus zal niet (veel) online zijn.  Dus ik wil je alvast een fijne reis  :plane: wensen, en natuurlijk heel veel plezier met Hans & Marcel.  Tot horens uit Oz.

Groetjes,
Susan

Onze Marcel is gisteren released uit quarantaine!  :cheer:  Hans is direct in de auto gesprongen  :-D en is nu op weg naar Alice. Hij doet ongeveer 800 km per dag en doet er op die manier drie dagen over. De eerste dag is ie tot in Adelaide gereden en nu zit ie in Coober Pedy .... yep 'as we speak' zit ie pizza te eten met Barry en Vanessa  :-D  :cheers: . Morgen rijdt ie dan door naar Alice ..... EINDELIJK !!
Met Marcel gaat alles goed, die is blij bij zijn baasje te zijn en zit graag in de auto, dus das geen probleem.
Ik vertrek maandag dus naar Lissabon voor 4 daagjes ....  en nadien nog enkele dagen hier in Brussel en dan ben ik ook weg .....  Alice here I come!!  :plane:

Gr,
Sara

Het was kort maar heel gezelli.

Heelijken pizza bij de Griek toen nog een biertje bij ons in de pub. Daarna vroeg de oogjes toe. Hans wil morgen al om 6:00 aan rijden en wij hebben ook een drukke dag achter de rug. Maar het was gezelli. Moeten we zeker snel over doen. Het bier staat alweer koud voor als jullie samen langs komen opweg naar Melbourne om de spullen op te halen.  :up: :up:

Groetjes Barry en Vanessa

Hoi,

Top om  te lezen dat het goed gaat met Hans & Marcel.
Marcel is helemaal blij om uit dat hok te zijn :dog:, en Hans weer te zien.
Ik had Bear en Muis van daag nog aan de lijn, en gingen pizza eten.
Pizza bij de griek :think: en giros bij de italiaan zeker

Goeten,
Arnold

He wat leuk! Hans je zal het wel niet lezen, maar een safe journey toegewenst! Drive Safely!!

Sara, het gaat snel nu joh... Geniet nog van je laatste dagen :)

Groetjes Lin

Het is zover: Hans en Marcel zijn in Alice aangekomen!!  :up: Mijn broer is ook jarig de zesde, maar voor ons zal 6 augustus 2006 toch altijd de dag zijn dat Hans gearriveerd is.  :-D . Hij heeft er drie dagen over gereden, langs Adelaide en Coober Pedy.
Hij zit nu op een camping niet zo ver van het Heavitree motel, nét buiten het centrum van Alice. Daar mocht de hond ook binnen... Morgen is een feestdag, maar dinsdag begint ie aan de huiszoektocht. Eerst een dagje rust, heeft ie verdiend. Ik moest iedereen de groetjes doen, hij heeft ni zo vaak internetverbinding, maar nu ie eindelijk in ALice is, zal dat wel snel veranderen.

Gr,
Sara

Fijn sara, die marcel zal jullie gemist hebben zeg!!!! Ik ben benieuwd hoe onze doggies dat avontuur gaan beleven. Voor je het weet ben je er zelf ook.. Veel succes

sash

Hoi Sara,

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Lisboa, en dat je straks ook een goede vlucht hebt wanneer je deze kant op komt.
Hans en ik hadden afgesproken dat hij ons zou laten weten waar hij was en waar zijn volgende rustpunt zou zijn, en we hebben trouw iedere avond een sms-je ontvangen  :up:
Ben blij dat de reis voorspoedig is verlopen en dat Marcel weer vrij bij Hans kan zijn.

We houden contact en we hopen gauw te horen wanneer jullie deze kant weer op komen zodat we dat pilske kunnen nemen.

En most important de auto heeft het goed gedaan en Hans is er erg blij mee!!! :up: :-D

Groeten van Down Under.

Koen & Katrina :bye:

[quote author=Koengaroo link=topic=2514.msg67303#msg67303 date=1154904201]
Hoi Sara,

Ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Lisboa, en dat je straks ook een goede vlucht hebt wanneer je deze kant op komt.
Hans en ik hadden afgesproken dat hij ons zou laten weten waar hij was en waar zijn volgende rustpunt zou zijn, en we hebben trouw iedere avond een sms-je ontvangen  :up:

Koen & Katrina :bye:
[/quote]

Ah!! Tis toch ook een zoeteke hé !!  :wink:  :up:

En dat pintje? Dat komt er misschien sneller dan je denkt, aangezien we wss ergens over een weekje onze 20 dozen gaan afhalen in Melbourne hé!!

Trouwens, Hans heeft ons een huis gehuurd!!  :cheer:  We zijn nu dus officieel residents van Alice. Van zodra ik er ben volgende week, maak ik een paar foto's en zet ze opt forum.

Slaapwel iedereen,
S

:congrats: met de huur van jullie eigenes huisje in Alice .... :congrats:

Daar moet natuurlijk op :cheers: worden ..... :drinking:

Zie jullie gauw.

Liefs K&K

:bye:

Back