Ik denk dat het tijd wordt dat ik ook in deze topic maar eens iets ga plaatsen. En ik heb ook gelijk een vraag die één van ons vast wel kan beantwoorden.
Begin:
Vorig jaar Maart: ACS Approved.
Vorig jaar Mei: IELTS in één keer gehaald. Cijfers: 6,7,6,8
Daarna:
Geprobeerd om een sponsored visa te krijgen van de staat Victoria. Mislukt. Ze vonden me net niet goed genoeg. Sjit.
Nog wat pogingen gedaan voor dit visum. Ze liepen op niets uit.
Eind vorig jaar:
Form 47 SK enz. ingevuld, opgestuurd, aangevuld door Migration Bureau met vragen die ik niet snapte. Het is allemaal binnen bij DIMIA.
Vandaag:
X-ray en bloedtest in O.L.V. gasthuis in Amsterdam.
Mooie foto zeg. Mijn borstkas, mijn longen, het is goed te zien en de radioloog heeft alles goedgekeurd, zoals ik wel had verwacht.
Volgende week vrijdag:
Naar de Panel Doctor, ook in Amsterdam.
Goed, mijn vraag. Ik heb van het Migration bureau een PDF bestand gekregen met "Instructions for Offshore Medical Examinations 0605". Daarin staat de volgende regel:
You and all members of your family unit, regardless of whether or not they are migrating with you, must undergo a medical (clinical) examination.
Begrijp ik het goed dat mijn ouders ook medisch getest moeten worden?
Als het zo is, dan begrijp ik niet waarom het Migration Bureau, de Panel Doctor en de mensen in het ziekenhuis daar niks over hebben gezegd.
Is het waar?
Niet dat ik denk dat mijn ouders er een groot probleem mee hebben maar??? Is het nodig???
Begin:
Vorig jaar Maart: ACS Approved.
Vorig jaar Mei: IELTS in één keer gehaald. Cijfers: 6,7,6,8
Daarna:
Geprobeerd om een sponsored visa te krijgen van de staat Victoria. Mislukt. Ze vonden me net niet goed genoeg. Sjit.
Nog wat pogingen gedaan voor dit visum. Ze liepen op niets uit.
Eind vorig jaar:
Form 47 SK enz. ingevuld, opgestuurd, aangevuld door Migration Bureau met vragen die ik niet snapte. Het is allemaal binnen bij DIMIA.
Vandaag:
X-ray en bloedtest in O.L.V. gasthuis in Amsterdam.
Mooie foto zeg. Mijn borstkas, mijn longen, het is goed te zien en de radioloog heeft alles goedgekeurd, zoals ik wel had verwacht.
Volgende week vrijdag:
Naar de Panel Doctor, ook in Amsterdam.
Goed, mijn vraag. Ik heb van het Migration bureau een PDF bestand gekregen met "Instructions for Offshore Medical Examinations 0605". Daarin staat de volgende regel:
You and all members of your family unit, regardless of whether or not they are migrating with you, must undergo a medical (clinical) examination.
Begrijp ik het goed dat mijn ouders ook medisch getest moeten worden?
Als het zo is, dan begrijp ik niet waarom het Migration Bureau, de Panel Doctor en de mensen in het ziekenhuis daar niks over hebben gezegd.
Is het waar?
Niet dat ik denk dat mijn ouders er een groot probleem mee hebben maar??? Is het nodig???