Hawk's laatste stand van zaken

The sneaky b*astard!!! ;-) Nou, hoop dat hij nog 's de zin heeft om te vertellen hoe het met 'm is vergaan tijdens het laatste half jaar!

Hele topic doorgespit.. hopend op een goed einde, geen verhaal!

Kan een admin hem niet even een mailtje sturen?

[quote author=Luuk link=topic=4032.msg104201#msg104201 date=1196805259]
Kan een admin hem niet even een mailtje sturen?
[/quote]

Hawk heeft emailnotificatie voor PM's aan staan. Als je hem een PM stuurt krijgt hij dus ook een email met daarin je bericht.

Moet hij natuurlijk nog wel actief zijn mailbox uitlezen van dat e-mail adres wat hier vermeld staat. Het wil nog wel eens voorkomen dat men hier nog het e-mail adres bij de provider in NL had staan, terwijl ze nu wellicht in Oz. een ander e-mail adres hebben.

Ik ken hawk verder niet echt maar het duurde precies 45 seconden voordat ik z'n telefoon nummer gevonden had. Zoveel mensen met zijn naam wonen er nou ook weer niet in Bayswater.

Is het niet zo als iemand om wat voor reden geen zin meer heeft om te schrijven op een forum dat we dat moeten respecteren?
Zou het ook niet leuk vinden als ik dan door mensen gebeld wordt die ik niet echt ken.... Je kan een berichtje sturen dan is het zijn keuze om daarop te reageren.

Maar ja dat is zomaar mijn mening  :wink:

[quote author=Maluka link=topic=4032.msg104219#msg104219 date=1196840968]
Moet hij natuurlijk nog wel actief zijn mailbox uitlezen van dat e-mail adres wat hier vermeld staat. Het wil nog wel eens voorkomen dat men hier nog het e-mail adres bij de provider in NL had staan, terwijl ze nu wellicht in Oz. een ander e-mail adres hebben.
[/quote]

Toen ik gisteren in zijn profiel keek of hij PM emailnotificatie aan had staan, heb ik natuurlijk ook even naar zijn emailadres gekeken. :wink: Het emailadres is bij een Australische provider dus als hij nog steeds dezelfde provider heeft, moet het emailtje gewoon aankomen.

[quote author=Lin link=topic=4032.msg104269#msg104269 date=1196890182]
Is het niet zo als iemand om wat voor reden geen zin meer heeft om te schrijven op een forum dat we dat moeten respecteren?
Zou het ook niet leuk vinden als ik dan door mensen gebeld wordt die ik niet echt ken.... Je kan een berichtje sturen dan is het zijn keuze om daarop te reageren.

Maar ja dat is zomaar mijn mening  :wink:

[/quote]

Ja tuurlijk, maar als hij een enorme 'poster' is (zie z'n Mei posts) en dan plotseling 'weg' is, is naturrlijk wel een beetje vreemd.

11 december was hij nog actief op het forum, dus deze reply's moet hij gezien hebben!!!

Mijn gok is dat die gewoon weer in Zaandam en omsterken aan het  :bike: is. Heb een aantal keren geprobeerd te bellen maar neemt niemand op, zou leuk zijn als die gewoon even liet weten waar die uithangt.

het is al een tijdje geleden dat ik wat van Hawk hoorde, maar volgens mij gaat het gewoon goed met hem, en heeft hij zijn draai gevonden. in Oz.

Back