Hawk's laatste stand van zaken

Of hoe je groente moest koken.......
Huh heb ik toch weer wat nieuws gehoord, ik dacht dat je alleen zo'n pot moest leegschudden in een pannetje en dat even verwarmen. Nou de volgende keer maar eens kijken of het met koken beter wordt  :evil:
En dat schillen heb ik al lang geleden opgegeven...al die blaadjes sla waar je zo moeilijk het schilletje vanaf krijgt.

Chantal

Hey Hawk,
ik volg je verhaal al een poosje en het is echt wel iets dat me treft dat het zo moeilijk is om een job te vinden!
Trouwens vroeg of laat zal ik er ook voor staan (hopelijk vroeg) net zoals vele forumvrienden. Is dat nu echt zo moeilijk om een kans te krijgen? Om de muren op te lopen hé!

[quote author=family dammer link=topic=4032.msg88783#msg88783 date=1178098967]
Misschien een goed idee, om een fantastische website te maken voor jezelf en die als reclame te gebruiken voor sollicitaties
[/quote]

Deze vind ik wel een goed idee! Hawk, als je echt zo goed bent, maak dan een adembenemende site! Als die hen voldoende overdonderd, dan heb je in geen tijd een job.
Veel succes, groeten Henk

He Hawk,

Ik was aan het rondrijden , huisjes aan het kijken.
Kon het adres niet vinden en daar kwam ik Shayne tegen van Austar, ATS.....
Die bood me werk aan op straat.
Only in Darwin Hawk..

Ik kan op dit moment elke dag zeggen wat ik meemaak en tegenkom, Australia is a land of plenty.

Here is work for you for sure , webdesigners , NT need good webdesigners

See ya soon,

Jack :evil:

He Jack als je zo door gaat met Darwin promoten kan het nog wel eens heel erg druk worden daar, als wij ineens allemaal gaan verhuizen.
Moet zeggen dat het er wel erg mooi en relax is, tenminsten 6 jaar geleden.

Groet Erna

[quote author=Jan and Erna link=topic=4032.msg89049#msg89049 date=1178341183]
He Jack als je zo door gaat met Darwin promoten kan het nog wel eens heel erg druk worden daar, als wij ineens allemaal gaan verhuizen.
Moet zeggen dat het er wel erg mooi en relax is, tenminsten 6 jaar geleden.

Groet Erna[/quote]

Is niet erg, hoe meer mensen hoe gezelliger het word.

Deze geen keer geen reactie van Kallie....??!! :grin:
She must be stressed out  now
Patience Lady , It will be alright.

Je weet toch dat we hier 8 uur verder zijn met de tijd,
By the way, het is zaterdag , werken doe ik van ma tot vrij.

Morgen naar  Litchfield national park, wat ga jij doen?
Maandag is het hier eeen nationale feestdag.

Cheers buddie,

Wow, ben ik even een dagje niet op deze site.....
Ja, ik heb nu wel zin om naar Darwin toe te gaan, lekker weer boven de 30 graden. Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel wat hebben hier, zo de hele maand februari in Melbourne. Elke dag gewoon hete bolle heet.
Ja, dat is nu dus in Darwin als ik zo naar het weerbericht kijk. Hmm. Ja, ik heb natuurlijk wel hier mijn mooie woning he! Ach, komt allemaal wel goed.

[quote author=Jack link=topic=4032.msg89034#msg89034 date=1178321378]
Die bood me werk aan op straat.
[/quote]
Dus jij wordt nu een straatwerker? Ik dacht dat je zo'n goede baan had? :grin: :grin:

[quote author=hawk link=topic=4032.msg89088#msg89088 date=1178361396]
Ja, ik heb nu wel zin om naar Darwin toe te gaan, lekker weer boven de 30 graden. Dat vond ik eerlijk gezegd ook wel wat hebben hier, zo de hele maand februari in Melbourne. Elke dag gewoon hete bolle heet.
Ja, dat is nu dus in Darwin als ik zo naar het weerbericht kijk. Hmm. Ja, ik heb natuurlijk wel hier mijn mooie woning he! Ach, komt allemaal wel goed.
[/quote]

Mooie woningen heb je overal Hawk :up:

Tuurlijk komt het allemaal goed, en wie weet wordt het Darwin waar je werkt vindt en misschien een wel nog mooier huis.

Groetjes Erna

[quote author=hawk link=topic=4032.msg89088#msg89088 date=1178361396]
[/quote]
Hey Hawk!
Reeds terug van Darwin?
het is wel heel stil, al aan het werk?
In ieder geval succes en laat iets van je horen!
Groeten Henk.

Hoi Hawk, ben reuze benieuwd hoe het met je gaat.

Heb je al werk gevonden, is je magnetron al weer gemaakt ??

Groetjes Jolanda.

En.. Hawk, ben je al klaar met vissen? We zijn benieuwd hoe het nu gaat met je!

Groetjes,
Lela

Een kleine maand geleden was hij volgens zijn profiel nog aanwezig (12 Nov 2007 21:42).

Back