Ja, dat ruiken is natuurlijk helemaal errug. Het ergste vond ik eigenlijk dat ik 'dacht' dat ik eigenlijk niet goed genoeg was voor die baan bij de AFL. Maar ik HOOP dat ik dat niet heb getoont. En dat sommige recruiters je eigenlijk helemaal "uitkleden" over elk woord wat op je CV staat, dat maakt mij (en ik denk dat ik niet de enige ben) ook wel nerveus. Maar toch ook wel weer mooi dat die man van Link Recruitment tegen me zij dat hij wel in mijn ervaring als webdesigner geloofde.
Dat is tenminste wel een stimulans. Nou ja, als je ook kijkt wat je af en toe op het internet tegenkomt en je zet daar mijn "kunsten" naast. Ja, wat zelfvertrouwen mag je wel hebben denk ik. Gelukkig heb ik die.
En dan is er natuurlijk nog mijn "stijl": Even opscheppen over mezelf, anders krijg je toch geen baan.
Ik heb ook opgeschept (overdreven en geloochen :evil: dat kan ik nu lekker zeggen nu ik mijn visum toch al heb) over mijn kennis toen ik mijn Skilled Independent visum probeerde te halen. Toen lukte mij dat ook. Nu moet dit dus ook lukken. Wat is moeilijker? Baan vinden of Skilled independent visum pakken?
Hm, Miranda, dat 1 gesprek in 15 sollicitaties? Ik heb het niet gevraagd. Ik zie het als de realiteit.
Edit: :grin: 1 Sollicitatiegesprek in 15 sollicitaties baseren ze op het feit dat ik Nederlander ben. Dat de australische werkgevers een stelletje rascisten zijn :evil: . Dat zodra ze zien waar je vandaan komt ze je CV, hoe goed je ook bent, gelijk in de prullenbak gooien. :evil: :evil: :grin: :grin: Net als in Nederland als ze zien dat je leeftijd van 25 jaar bent gepasseerd. Zo van: "He ouwe, je bent te duur"
Nee hoor :grin:
Wat heb ik ook een verleden he...... Op 1 bedrijf gewerkt, 10 jaar lang. En daarvoor op datzelfde bedrijf, in de vakanties.
O boy, waar ben ik aan begonnen :grin: (Emigreren naar Australie)
Neem bovenstaande niet al te serieus, ik ben zeker niet gestressed en wat mij betreft ga ik ik weet niet hoe vaak solliciteren om aan een "simpele" baan te komen. Geen enkel probleem. And don't worry about my future either. It is, and will be all right