Heimwee?

ahhh.....kan ik een bestelling plaatsen...hebben ze ook sambal badjak?? :-D

Groetjes
Syl
 
:-D :-D nou het is een vrij milde sambal hoor, dus laat je badpak maar even in de kast...... :up:

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=1531.msg35291#msg35291 date=1131432923]
:-D :-D nou het is een vrij milde sambal hoor, dus laat je badpak maar even in de kast...... :up:
[/quote]

Hahaha,

Je wil mij echt niet (nee, echt niet) in een badpak zien :p
 
[quote author=Syl link=topic=1531.msg33109#msg33109 date=1130238541]
...hebben ze ook sambal badjak?? :-D
[/quote]

Ik weet wel waar je dat kan kopen, heb het in 't Winkeltje gezien, in Acacia Ridge....  :?
 
Echt? Ik heb daar laatst (nou....een maand of drie geleden :cool:) gekeken EN gevraagd maar toen hadden ze geen badjak wel Oelek etc. maar die kan je bij de Woollies ook gewoon kopen.

Toch maar weer eens kijken dan :up:

Groetjes
Syl
 
Weet je wat ik nou echt zou gaan missen in Australie: een frikandel speciaal, gewoon heerlijk, maarja aan de andere kant komt er natuurlijk wel weer cheesecake voor terug...jammer dat ze dat in Nederland niet hebben, echt geweldig!!!!
 
Ook voor de frikandel speciaal geldt: 't Winkeltje in Acacia Ridge!!!! Laatst nog eentje genuttigd daar! De frieten zijn ook niet te versmaden trouwens hoor!? Ook hadden we er een kroketje bij, een beetje vreemd maar toch lekker!!?

Echt waar hoor Syl, ik heb nog speciaal gekeken want ik wist nog dat je dat had gezegd van die Badjak..... Hier vandaan is het maar een kwartiertje, zal ik er eentje meenemen voor je????  :cool:
 
Hey Antier.

Nee, is ok...wij wonen er ook niet zo heel gek ver vandaan :up: en we moeten toch wel eens die kant op i.v.m. werk. Maar wel very aardig van you!!!!! :)

Groetjes
Syl
 
:-D hahahaaha!  ook ik zei al tegen manlief dat zodra we onze spullen enzo naar aus moeten laten gaan dat ik dozen met hagelslag en dat soort dingen wil meenemen hihihi!
hoe bedoel je nederlanders??
Greetz, Cindy
 
Ik ben er vandaag geweest: leuk winkeltje!....but damn!!! de stroopwafels waren uitverkocht!... volgende week zijn ze er weer.

In december hebben ze choco letters en pepernoten, etc
 
Back
Top