[quote author=Syl link=topic=1531.msg35291#msg35291 date=1131432923]
:-D :-D nou het is een vrij milde sambal hoor, dus laat je badpak maar even in de kast......
[/quote]
Hahaha,
Je wil mij echt niet (nee, echt niet) in een badpak zien
Echt? Ik heb daar laatst (nou....een maand of drie geleden ) gekeken EN gevraagd maar toen hadden ze geen badjak wel Oelek etc. maar die kan je bij de Woollies ook gewoon kopen.
Weet je wat ik nou echt zou gaan missen in Australie: een frikandel speciaal, gewoon heerlijk, maarja aan de andere kant komt er natuurlijk wel weer cheesecake voor terug...jammer dat ze dat in Nederland niet hebben, echt geweldig!!!!
Ook voor de frikandel speciaal geldt: 't Winkeltje in Acacia Ridge!!!! Laatst nog eentje genuttigd daar! De frieten zijn ook niet te versmaden trouwens hoor!? Ook hadden we er een kroketje bij, een beetje vreemd maar toch lekker!!?
Echt waar hoor Syl, ik heb nog speciaal gekeken want ik wist nog dat je dat had gezegd van die Badjak..... Hier vandaan is het maar een kwartiertje, zal ik er eentje meenemen voor je????
:-D hahahaaha! ook ik zei al tegen manlief dat zodra we onze spullen enzo naar aus moeten laten gaan dat ik dozen met hagelslag en dat soort dingen wil meenemen hihihi!
hoe bedoel je nederlanders??
Greetz, Cindy
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.