Heimwee?

Jaaaaa, zo heb ik iets tegen pindakaas en zeker pindakaas met banaan of jam of nog erger met hagelslag. Hoewel kaas met appelstroop wel weer heel lekker is. Bonny (mijn vriend) zegt vaak dat ik een soort Cher ben (net als uit die film Mermaids) mijn combi's kloppen nooit zo. Beetje  :eek:fftopic: maar ik vind het hartstikke goed dat je van alles schrijft (ook de minder leuke dingen dus) over het huet jullie tweetjes daar vergaat.
Groetjes Miranda  :)
 
Hi Miranda

Het is er wel hoor zo'n soort sandwich spread.....wel een beetje eng :dizzy: van smaak. Een soort van komkommer-variant en nog wat andere interesante combinaties. Dus met een beetje fantasie smaakt het net als vroeger  :-D het is geloof ik van Heinz?? ( zal even in de winkel kijken want hier in huis komt het niet :-D)

Groetjes
Syl (die er weer even tegen aan kan na een recente stroopwafel/drop attack)
 
zal even in de winkel kijken want hier in huis komt het niet
Snik snik  :cry2: is er dan ECHT NIEMAND NIEMAND die dit spul lust???!!! (geintje). Klopt Syl is van Heinz. Maar zo'n dropattack daar herken ik me ook wee helemaal in (centendropjes)....... stroopwafels is niet mijn ding.

Groetjes Miranda
 
Jawel hoor, ik vind sandwichspread wel lekker....heb het alleen nog nooit op een beschuit geprobeerd....misschien het proberen waard. Ik vind juist de komkommervarian van Heinz wel lekker....maar ook de naturel....(en voor de vrouwen: in de komkommersandwichspread zitten bijna geen Joules)..tja, ik mag van mezelf geen calorieën zeggen, omdat het geen SI-eenheid meer is (1 cal = 4,2 Joule) :p
 
[quote author=Syl link=topic=1531.msg18417#msg18417 date=1118973168]

Groetjes
Syl (die er weer even tegen aan kan na een recente stroopwafel/drop attack)

[/quote]

Wat een beetje drop en een stroopwafel (alleen voor grote mensen  :wink:) kan doen!
 
Aha.....kijk Maluka dat maakt die spread ineens weer reuze interessant :-D Geen joules....nou dan moet ik er maar aan wennen. Neus dicht en gaan (maar op een beschuit???) mwoahhh... :|

Enneh Juf....Tuuuuurlijk Stroopwafels zijn "grote mensen koekjes" en worden niet met snotaapies gedeelt :evil: :evil:

Groetjes
Syl
 
Op een beschuit heb ik nog nooit geprobeerd...

Op het werk eet ik het met een normale boterham met kaas en dan een laagje komkommerspread er overheen....

Eet smakelijk!!!
 
Een van de meest verbazende dingen die ik vond toen ik eerst in Brisbane aankwam was dat ik overal drop, stroopwafels en beschuit kon krijgen - in London was het haast niet te krijgen. Ik heb het hier goed uitgepluisd (obsessive? Me? :) ) en hebt ondekt dat de Nutshack een van de beste drop winkels is. Ze hebben stalletjes in vele Westfield winkelcentrums rond Brisbane, onder andere in Carindale, Mount Gravatt, Chermside etc. Ze hebben een vrij grote selectie en zelfs knotsen en salmiak chupa-chups.

D'r is ook een snoepwinkel met veel drop in Harbour Town, halverwege naar Surfers. En als je een fix nodig hebt terwijl je in Brisbane bent (zoals ik elke week!) heeft de snoep en chocolade winkel op de begane grond in de Myer Centre in de Queen Street Mall een acceptabele selectie.

Gelukkig heeft Woolies in Carindale nogsteeds ontbijtkoek, twee (!) verschillende merken beschuit, hagelslag, stroopwafels muisjes en zelfs drop, en Brumbies heeft tijgerbrood, dus ik kan mijn jeugd in Nederland lekker herleven. Maar wat ik enorm mis is Berliner leverworst. Ze hebben iets met dezelfde naam, maar het is volkemen anders.

Charles
 
Misschien moeten we Carindale maar benoemen tot "Little Holland" :-D  zo te zien is er een behoorlijke keuze. Onze Woolies doet helaas niet mee.....ja, op de Bolletje beschuit na dan.

Groetjes
Syl
 
En waar komt Bolletje vandaan?

Precies :) Almelooooooo......
(en ik woon daar hemelsbreed 1 km van af ongeveer)

Ze hebben zelfs een Bolletjes museum hier...
 
Je krijgt nog heimwee naar chonellyen kanelly en twentse beschuiten... echte bolletjes dingen  :roll: jammie!

Maar wij hebben Timtam's Chili  :evil:
 
Nee hoor dat valt wel mee..

(ik weet wie er werkt :p , mijn neefje werkt daar in de deegmakerij voor beschuit :wink: )
 
Yes, yes, yes!!!.....als je eenmaal TimTam Chili op hebt is er geen weg meer terug! Daar kan geen Kanelly tegenop! :-D

Groetjes
Syl
 
Die zijn eigenlijk te lekker. Of je moet er gewoon niet aan beginnen. Misschien is dat het allerbeste. Maar voor ons is er helaas geen weg meer terug...  :roll:
 
Hebben we gelijk dit draadje "Heimwee" opgelost!
Advies: Bij aankomst een pak TimTam Chilli inslaan en achterover slaan....en that's it! :up:

Groetjes
Syl
 
Check holland-at-home.nl.Waar je ook zit,alles kan je hier bestellen wat ook in NL te koop is.Zal wel niet goedkoop zijn.Clair :lol:
 
  :) Op de Dutch Club zijn ook genoeg NL producten te verkrijgen,
waaronder Bolletje Beschuit :up:
 
Nou heimwee? Zou je het zo noemen als je zin hebt in een beschuitje. Heimwee vind ik persoonlijk meer dat je naar Nederland terug wilt. Ik vind het heerlijk dat ik hier in de supermarkt gewoon Bolletje kan kopen :up: wel zo makkelijk. Hoewel dat nou niet eens zo duur is om over te laten sturen uit Nederland! :D Het weegt niets!
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=1531.msg33011#msg33011 date=1130225100]
Al heimwee dan Lin?  :-D
[/quote]

:-D Nee hoor! Mijn vader is vanavond naar de Dutch Club en neemt wel sambal, en vruchtenhagel mee! :lol: Al  is het laatste meer voor de meiden!
 
Back
Top