Hoi,
Vragen heb ik zeker, Wilbert, nog bedankt voor je antwoord. De vragen ben ik even aan het verzamelen, dan stuur ik ze jullie.
Mijn voorbereidingen? Voor het moment ben ik verrast dat de australische vakken niet perse hoeven. Ik was dit voorjaar halverwege het vertalen van m'n opleiding, kreeg er wat genoeg van en besloot alvast met een vak te beginnen (waarvan ik in de veronderstelling was dat je anders emigratie wel kon vergeten). Ik wist dat ik een aantal maanden vrij zou zijn (nou ja, vrij... zwangerschapsverlof) waarin ik zou kunnen leren. Ben nu dus bezig met corporation law, eind aug laatste examen. En daarna staat auditing op het lijstje... Ik begin na m'n verlof in september met een nieuwe baan, controller, en heb in november 3 weken vrij bedongen ivm examen auditing. Misschien toch maar eerst de vertaling afmaken ipv studeren. Dilemma dus. Haha of die drie weken gebruiken voor een kort bezoekje aan tja, een tropisch oord??? Volop keus dus.
Da's in het kort mijn stavaza. Enne, als ik met vragen bij jullie terecht kan...heel graag! Ze volgen.
Lucy