:smile: :smile: :lol: :smile: :smile:
[quote author=perthpete link=topic=4063.msg94519#msg94519 date=1183692362]
... of in een witte 4WD ... ;-)[/quote]
Ik heb een witte 4WD, witte Jeep Cherry, sterk gebakkie..... :smile:
[quote author=Lela link=topic=4063.msg94530#msg94530 date=1183709189]
Wow Henriette!! Wat een geweldig verhaal, ik kan het haast voor me zien!! Ik heb wel heel veel bewondering voor je hoor, jij doet dingen in je eentje die waar de meeste mensen met z'n tweetjes al 2 keer over nadenken. Je hebt helemaal gelijk om die dingen te gaan doen, want anders zou je ook maar op je kamer zitten, maar meid, ik vind je echt ontzettend stoer hoor!
Wat heerlijk dat je zo'n leuke tijd met je zus hebt gehad en haar mooie plekjes in Australie hebt kunnen laten zien en dan ook nog het vooruitzicht dat je binnenkort een heerlijke lange tijd met je familie en vrienden in Nederland door kunt brengen
Omdat wij nog niet in Australie zijn, kan ik me nog niet helemaal indenken hoe we ons straks gaan voelen, maar het gevoel dat je hebt kan ik wel begrijpen. Hoe leuk, mooi, aardig etc het ook is in Australie, je hebt een heel leven achtergelaten in Nederland en het is heel logisch dat je dit leven bij tijd en wijle mist...
Wie weet is jouw
Jack al onderweg, maar je weet het, Australie is groot, dus het kan even duren voordat hij op de plaats van bestemming is :grin:
Groetjes,
Lela [/quote]
Hheuu , riep iemand mij...........sorry ben al bezet..bezat.....whatever :smile:
Jack :evil: