Hoi,
Tjong wat een verhaal... je bent even oud/jong als ik, maar als ik het zo hoor heb je al zoveel gezien en gedaan......
En wat een doorzettings vermogen.... ik geloof niet dat je veel problemen zal hebben om Oz in te komen, ook verwacht ik dat zodra je daar bent alles goed op de poten terecht komt... dat kan niet anders.
Ik begrijp heel goed dat het soms allemaal te veel kan worden, ik heb ook al eens een burn-out gehad, en das toch echt geen pretje, al kan ik me wel heel goed indenken hoe je zo ver bent gekomen.
Ook ik had een heleboel op mijn bord, net al nu en ineens kon ik niet meer.... had gewoon geen puf meer om wat dan ook te doen.
Het moeilijkste is dat voor jezelf te onderkennen, en je leven zo aanpassen dat je niet weer in hetzelfde stramien terecht komt als voor de burn-out.
Ik heb inmiddels geleerd dat wanneer ik een heleboel tegelijk aan mijn hoofd heb dit gewoon een paar dagen aan de kant te zetten en even iets voor mezelf te doen, het zij naar vrienden of lekker een dagje in mijn bed doorbrengen, of gewoon te gaan wandelen... want we weten dat alle zaken er de volgende dag er ook nog zullen zijn... :|
In ieder geval wens ik je heel veel geluk en eigen tijd toe, en zorg goed vor jezelf zodat we nog regelmatig updates van je mogen verwachten...
:-D
Gr.Koen