Henriette's lastavaza mbt Brisfever

Kreeg vandaag een emailtje van Victoria, ivm die STNI aanvraag die ik had gedaan vorige week.................
Ze vroegen om aanvullende info omtrent het budget en geld wat ik mee neem (niet veel dus  :lol:)

Volgens mij is dat in de email niet goed gegaan, want ik had dat met een heel verhaal beantwoord. Heb dus nogmaals daarover iets gezegd en alweer ge-replyed.....
Ik vond dat ze wel snel waren: binnen een week dus al een berichtje!

Ik ben wel benieuwd of ze me wel willen sponseren.........want heb natuurlijk nog steeds niet de officiele positieve skills assessment binnen (wachten, wachten, wachten; de update aanvraag moet nu wel bij CPA liggen) Dus dat zal wel weer de volgende vraag worden!

Ik zou het best wel een giller vinden als ik het STNI sponsorship van Victoria zou krijgen!..........iets waar ik eigenlijk nooit aan gedacht had.
Maar toch, mijn voorkeur gaat uit naar het normale skilled independent zodat ik naar Brisbane kan.
We zullen zien!!!!
Keeping up the good spirits!  :up:

Henriette
 
Hoi Henriette,

Wij duimen ook mee  :up: dat je snel een positieve antwoord van de CPA hebt en dat je snel alles naar DIMIA op kan sturen.

Groetjes,
Susan
 
Heb je verhaal met veel plezier, bewondering en ongeloof gelezen.

:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:

Grote klasse! Geen twijfel, als je er zo hard tegenaan gaat moet het lukken. Pas alleen op dat je niet volkomen opgebrand op het vliegtuig stapt - iets waar ik zelf ook erg bang voor ben!
 
NEWS NEWS NEWS

Zoals jullie weten heb ik mijn cijferlijst opgestuurd naar CPA voor een update van mijn skills assessment, zodat ik nu eindelijk accountant in kan vullen en ik de helemaal klaarliggende, ingevulde aanvraag kan wegsturen.
Ik dacht ik stuur even een reminder email, zodat ik kan checken hoe ver het ermee staat. Dit was het antwoord:

Dear Ms Draaijer

It was posted - by normal post - on Monday.  It is good news.

Regards,

Caroline Armstrong (Ms.)



Qualifications Advisor

Qualifications Assessment Unit

CPA Australia

JIPPIE, dus dat is rond!!!!!!!!!! Nu dus wachten op de post en hopelijk heb ik het nog deze week. Kan ik maandag in Den Haag (want ik zit op een opdracht in Den Haag, 4 dagen in de week, dus ik kom de hele week ook niet thuis......) naar het gemeentehuis om er een gecertificeerde kopie van te maken,en dan de koerier op het werk laten komen om het op te halen!!!!!!!!!!!
Dat zou toch echt mooi zijn!!!!!!!!! (heb ook al een kopieshop aan de overkant van de straat gezien).
Dus hopelijk 3 april de aanvraag op de bus!!!!!!!!!!!!!

Ondertussen heb ik de verklaring dat mijn studie in het Nederlands was ook al terug van de uni, en heb ik de referentie van mijn huidige werk ook rond (via de in vertrouwen genomen, inmiddels ex-, collega).

Hopelijk kan ik jullie maandag inderdaad melden dat het hele zaakje onderweg is naar Adelaide!!!
Joehoe!  :up:

Henriette
 
IS goed nieuws hoor, komt er eindelijk schot in hé!
Succes met het posten (hopelijk maandag  :-D)

Sara  :up:
 
Ok dan Gefeliciteerd
Dat gaat de goede kant op, mag ook wel want als iemand er bergen voor heeft verzet dan bij jij dat wel!
Gr Richard
 
Kort maar goed:
[quote author=henriette link=topic=4063.msg53803#msg53803 date=1143712043]
(...) It is good news.
[/quote]


Gefeliciteerd!
:dancing: :happy: :dancing:
:dancing: :happy: :happysun: :happy: :dancing:
:dancing: :happy: :dancing:​
 
Helaas, het positieve skills assessment zat nog niet bij de post vrijdag of zaterdag. Dat betekent dat alles nu donderdag met de koerier (TNT) meegaat. Ervan uitgaande dat het dan natuurlijk wel binnen is!!! Het zit al helemaal klaar in de envelop, behalve dus dat skills assessment. Dat moet nog even gekopieerd, gecertificeerd en erbij in gestopt worden.....

Stom hoe je je dan druk kunt maken om die paar dagen extra! Op het geheel maakt dat natuurlijk ook niet zoveel meer uit!

Henriette
 
Zit nog steeds te wachten met mijn open enveloppie op die ene belangrijke brief!!!!!!!!!!! Hoe lang duurt reguliere post uit Melbourne? Ze hebben het maandag vorige week op de bus gedaan. Zou toch echt niet lang meer moeten duren....
bah...

ik weet , die paar dagen extra maakt niet uit. Toch zit het me niet lekker. Ik hoop snel met het bericht te kunnen komen dat het weg is en dat ik de bevestiging heb dat het bij ASPC is aangekomen!
 
Hoi Henriette,

Jammer om te horen dat je brief er nog niet is.  Ik weet niet hoelang de post erover doet uit Melbourne.  Als ik post krijg van mijn broer in Perth duurt het meestal tussen 1-2 weken dus het lijkt mij dat het niet veel langer moet duren.

Om je alvast voor te bereiden op de ASPC, het duurde 16 dagen nadat ons aanvraag afgeleverd was voordat we bericht van ontvangt kregen per e-mail.

Sterkte met wachten,
Susan
 
Jaaaaaaaaaaaaaa! Positive skills assessment brief van CPA lag vandaag bij thuiskomst in de bus. Helaas was het te laat om nog te kopieren en certificeren en versturen, dus dat doe ik morgen! Ik neem de hele bups mee naar Den Haag en doe het daar in mijn pauze!
@Scutch: ik zal me vast voorbereiden op het verdere lange wachten. Als ik maar weet dat het daar ligt he? Dan voel ik me toch alweer anders. Eindelijk!
 
Hoi Hanriette,

Goed nieuws toen je thuis kwam :up:
Je kan nu opgelucht adem halen :)


Arnold :lol:
 
Back
Top