NEWS NEWS NEWS
Zoals jullie weten heb ik mijn cijferlijst opgestuurd naar CPA voor een update van mijn skills assessment, zodat ik nu eindelijk accountant in kan vullen en ik de helemaal klaarliggende, ingevulde aanvraag kan wegsturen.
Ik dacht ik stuur even een reminder email, zodat ik kan checken hoe ver het ermee staat. Dit was het antwoord:
Dear Ms Draaijer
It was posted - by normal post - on Monday. It is good news.
Regards,
Caroline Armstrong (Ms.)
Qualifications Advisor
Qualifications Assessment Unit
CPA Australia
JIPPIE, dus dat is rond!!!!!!!!!! Nu dus wachten op de post en hopelijk heb ik het nog deze week. Kan ik maandag in Den Haag (want ik zit op een opdracht in Den Haag, 4 dagen in de week, dus ik kom de hele week ook niet thuis......) naar het gemeentehuis om er een gecertificeerde kopie van te maken,en dan de koerier op het werk laten komen om het op te halen!!!!!!!!!!!
Dat zou toch echt mooi zijn!!!!!!!!! (heb ook al een kopieshop aan de overkant van de straat gezien).
Dus hopelijk 3 april de aanvraag op de bus!!!!!!!!!!!!!
Ondertussen heb ik de verklaring dat mijn studie in het Nederlands was ook al terug van de uni, en heb ik de referentie van mijn huidige werk ook rond (via de in vertrouwen genomen, inmiddels ex-, collega).
Hopelijk kan ik jullie maandag inderdaad melden dat het hele zaakje onderweg is naar Adelaide!!!
Joehoe!
Henriette