Ik denk niet dat wij ooit nog iets anders dan een dual cab ute gaan rijden! We hebben sinds een paar maanden een Mitsubishi Triton 4x4 en die bevalt heel goed. Sommige dual cab utes zijn zo gigantisch duur, en helemaal als je een 4x4 wilt, maar manlief heeft goed rondgekeken en vond deze deal voor $32,000 bij een autodealer in een rural gebied. Scheelde zo een paar duizend met een dealer in de stad, voor exact dezelfde auto met dezelfde opties. Ik vind $32,000 nog steeds aan de prijs maar als je dan bedenkt dat ik eerst verliefd was op de Ford Ranger met bells & whistles en die dan toch op minstens zo'n $50,000 zou komen... yikes. Dan vind ik de uiteindelijke deal nog best goed! Zo'n Ranger ziet er dan wel ontzettend stoer uit maar met de Triton is ook niks mis. En een 4x4, dat heb ik nooit eerder gehad, opent weer nieuwe deuren (of modderbakken, lol). En wat voelt het fijn om zo hoog te zitten als je rondrijdt, king of the road!
Enne ik zie ernaar uit om mijn broertje die in augustus voor het eerst naar Australië komt in de Triton rond te rijden. Toch best een stoer bakkie voor een doorsnee kaaskop!