Het grote auto topic

Allright,... Da's een verstandige prioriteitenlijst. Tegen de stroom in was ik ook al wat aan het aflossen geslagen. En de laatste loodjes verbouwen natuurlijk. Maar 't is weleens moeilijk.

Ik heb 3 Jeeps gereden, 2 in Nederland (Wrangler 4.0L en Cherokee 4.0l) en Australia 1 (Jeep Cherokee 3.7L)
Leuk aan de buitenkant , shit kwa mechanical afdeling. $$$$
Never again.........
May those 3 Jeeps R.I.P.

Cheers,

Jack>:D

It's a Jeep thing LOL

deze is wel voor Oz geschikt:

9-1.jpg

riverbed.jpg

Van een Volvo S80, 2.9L Automaat met snowboard achterin naar een 2012 Holden SS Ute 6.0L Manueel, 2" verlaagd en 3" exhaust pipe met RM250 volledig reviseert achterin...

Holden_SS_Ute_2012_6L_Manual.JPGRM250_2003.JPG

Is dat een kopertje? :) If so, nice!

Het is zeker een kopertje!!! De stickers zijn van een website die de huidige eigenaren wilden beginnen, maar wat ze uiteindelijk niet hebben gedaan...

Morgen wordt het geld overgeschreven en dan is Bob van ons!! :D

Can't wait to go camping!! :up:

70 series: Check
Roof toptent: Check
Room for everything & more: Check

I really dig Bob! Wat een geweldig apparaat :up:

Hij is echt super met veel extra's zoals koelkast, opbergruimte, 120 ltr water, douche, extra benzinetank natuurlijk, UHF radio, 2 awnings aan ieder kant etc etc. En het is een "slide on/off". We hadden de hoop opgegeven dat zoiets bestond en wilden voor een Troopy gaan...

Roof toptent: Check

Het is een pop top met uitschuifbare zijkanten, geniaal. Dus we hebben ook nog binnen ruimte met een bed boven de "cab"!

I'm in love!! ;)

Van 3.jpeg

Zo, dit is echt een toppertje!!!

Heb er al veel gezien maar deze is wel heel gaaf gedaan. Wat is het merk van de losse unit die op de trayback staat?

Het is een Rollavan slide on. "Rolla" vanwege alle uitschuivende/rollende gedeeltes. Had er nog nooit van gehoord en ze worden ook niet meer gemaakt, was volgens mij een bedrijfje in WA die ze produceerde.

Wij hebben er ook erg veel gezien, bewonderd en opgezocht. Maar het bleek zo goed als onmogelijk om zowel om veel opbergruimte te hebben en ruimte om binnen te zitten/slapen. Tot je natuurlijk de zijkanten uitschuift... :)

Back