[quote author=perthpete link=topic=3356.msg146057#msg146057 date=1251948767]
[quote author=Kathren link=topic=3356.msg146002#msg146002 date=1251880995]
..ben echt wel een autogek en heb al veel geld uitgegeven aan auto's ...
[/quote]
Ha,ha, een vrouw naar mijn hart .. (maar ik ben niet zoekende hoor, ik heb de beste ter wereld al
). (Je hebt mijn auto ook al wel gezien neem ik aan
)
[/quote]
I'm shopping for cars, not men! :rotflmao: Leuk dat je dat zegt over je vrouw! Man naar mijn hart!
Heb jouw auto inderdaad gezien :wink:
Omdat ik al zo vaak van auto ben gewisseld weet ik nu dat ik moet kijken naar een auto waar ik alles mee kan doen. Ik wil liever niet met een zuinig stadswagentje Oz door crossen om een jaar later naar een ander auto te moeten omdat ik anders een paard niet vervoerd krijg. Kost me toch ook weer onnodig geld. Het hoeft echt geen nieuwe auto te zijn. Heb nog nooit een nieuwe auto gehad, altijd meerder hands. Met de KIA die ik heb gehad heb ik de meeste problemen gehad en die was de jongste van allemaal! Het hoeft ook niet exact v.a. 2000bj als het maar een goede is.
[quote author=perthpete link=topic=3356.msg146057#msg146057 date=1251948767]
Ik moet zeggen dat je voor wat je wilt eerder rond de AUD 20.000 zal moeten kijken. Voor AUD 10.000 en jonger dan 2000 en betrouwbaar etc, denk ik niet dat je op een goede en/of zuinige 4x4 uitkomt eigenlijk...
[/quote]
Vrienden van mij hebben een Landrover Freelander 2.0ltr. Die trekt 2000kg en het dagelijkse verbruik valt volgens hun niet tegen. Maar ja, dan zit ik weer, hoe is die in Ozzie landschap?
Normaal zou ik er voor kiezen om mijn zus in Oz vooraf al te laten rondkijken, maar ben bang dat die met iets aan komt wat haar beter past dan mij. :wink: