Het grote auto topic

cry.gif
Kvind jullie niet meer lief... beetje grapjes maken over mijn mooie kind...

He FOL, ga online pokeren op Pokerstars. 1 keer in de maand is er een toernooi waar de hoofdprijs een auto is... Gesponsored door Audi, zowle de TT als de Gallardo zijn regelmatig de te winnen auto .. :) :)

Afgelopen weekend nog 2 keer verloren van een groepje met 5....

Volgens mij kan ik beter aan de loterij mee doen haha

cry.gif
Kvind jullie niet meer lief... beetje grapjes maken over mijn mooie kind...
Begreep dat jouw kindje net naar de garage is geweest.....
Dan zal dat
Just
Empty
Every
Pocket

=

JEEP
Wel kloppen :rolleyes:
Mag overigens niet al te veel zeggen mijn oude Disco heeft net een grote slok $$$ nodig gehad om op de weg te blijven. Tijd voor wat nieuws alleen gaan we voor de verstandige keuze of voor de fun?

Joyce is inderdaad even ziek geweest. Alleen een Amerikaanse auto wordt ziek op Australia Day :) Gelukkig bleek het iets te zijn dat onder de garantie viel (camshaftsensor... prachtig woord!!!) en kon ik haar dezelfde dag weer mee naar huis nemen. Kosten? NIETS!!!!

:) :) :)
(rest my case)

Lijkt er sterk op dat ik mezelf overtuigd heb ... dik 2 jaar later heb ik er een (zie avatar of mijn weblog:)).

Overigens erg stil topic eigenlijk .. dat kan toch eigenlijk niet? Wij Hollanders zijn toch bijna allemaal 'auto-gek'? Status symbol en zo meer??

Lijkt er sterk op dat ik mezelf overtuigd heb ... dik 2 jaar later heb ik er een (zie avatar of mijn weblog:)).

Ik heb 3 Jeeps gereden, 2 in Nederland (Wrangler 4.0L en Cherokee 4.0l) en Australia 1 (Jeep Cherokee 3.7L)
Leuk aan de buitenkant , shit kwa mechanical afdeling. $$$$
Never again.........
May those 3 Jeeps R.I.P.

Cheers,

Jack>:D

Wij hebben al 7 jaar Henk de Toyota Land Cruiser 60 series maar hard op zoek naar een V8 Troopy...

Iemand tips qua verschillende motors/bouwjaar etc?

Inderdaad een oud topic, lange tijd niet gezien.
Voor mij alleen een Holden ute, nu een nog steeds goede 2001 VS (ziet er een stuk jonger uit).
In 1980 reed ik een 1963 Holden EH, 1 millimeter staal plaat, je kon op het dak dansen en geen deuk oplopen, oke, ging niet harder dan 100 km/uur, maar je mag toch niet harder.
groetjes Johan

Goh, ik wist niet eens dat de RAV4 al zo lang gemaakt werd. Maar inderdaad zag ik ze vanaf 1994.

Back