Ben het er wellicht niet helemaal mee eens maar snap wat je bedoeld
Het eerste type RAV4 5 deurs kan heel leuk zijn en heeft nog veel 4x4 invloeden. Maar nu wel een beetje oud...
En een Holden is toch een beetje een Opel. Niet een merk waar ik veel mee had in NL zeg maar. Al vind ik ze niet lelijk (ze lijken zelfs een beetje op een A4 als je een beetje met je ogen knijpt)
Het was dat mijn Holden Commodore (2000) de nodige akkefietjes begon te krijgen met bijbehorend prijskaartje, dat ik de mijne weggedaan heb, maar niet om het een of ander: superdegelijke auto en prima wegligging. Niks mis mee.
Maar het is wel fijn om een nieuwere auto te rijden waarbij ALLE ramen open - en weer dicht - kunnen, om maar iets te noemen ;-)
You murdered an Alfa
Maar nu heb je een 6 cilinder boxer. Dat heeft volgens mij maar één ander merk
Enjoy!
@HardCore. altijd 4x4. Geen 2h. Een Defender heeft 3 differentiëlen. 1 voor, 1 achter en 1 tussen voor en achteras. Zo kan alles onafhankelijk van elkaar draaien en kun je dus de bocht om zonder dat de tandwielen om je oren vliegen. Als je off-road gaat is het slim om de Center diff te locken. Anders kan in theorie 1 slippend wiel alle power krijgen.Leuk bakkie @Thijsvr .
Als je er zuinig op bent, kan ie vast nog lang mee.
@afterbang, heeft jouw Land Rover geen 2H? Ik dacht dat die oudere 4x4's doorgaans een starre verbinding hebben tussen voor en achter, de reden waarom je nooit 4x4 moet gaan rijden op een normale weg.