Het grote auto topic

Wat een malloot! Claimen dat jij HEM afsneed, echt goed dat je een camera hebt.

Hij rijdt notabene op een vak voor linksaf, wel chapeau dat je zo rustig bent gebleven, bij mij had mijn 309 status meteen ingetrokken geweest denk ik :p

In Nederland gebeurt dit ook constant, en ik rem dus ook nooit. Ik heb zelf ook een Full HD dashcam, gebruik hem eigenlijk nooit maar zo zie je maar weer: better safe then sorry
 
Sommige mensen hebben gewoon meer haast....
Stom beroep heb je dan, als je de hele dag jezelf en anderen aan't frustreren bent op de weg. (en dan heb ik het over die taxichauffeur)
Zonder die dashcam had je idd beter kunnen remmen, nu heb je een stevig bewijs in handen.
 
Ik had dit gisteren ook gepost, maar het is misschien verwijderd vanwege de Ebay link. Ik heb een G1WH. Heb er toen een hoop research naar gedaan en die gaf the most bang for your buck. Ik heb er toendertijd 50 euro voor betaald en doet het al twee jaar goed.

Ik heb hem hier gekocht van estore009. Er zijn ook een aantal verkopers die replicas verkopen, maar dit was een gegarandeerd goeie.
 
Ik had dit gisteren ook gepost, maar het is misschien verwijderd vanwege de Ebay link. Ik heb een G1WH. Heb er toen een hoop research naar gedaan en die gaf the most bang for your buck. Ik heb er toendertijd 50 euro voor betaald en doet het al twee jaar goed.

Ik heb hem hier gekocht van estore009. Er zijn ook een aantal verkopers die replicas verkopen, maar dit was een gegarandeerd goeie.
Moet je zo'n apparaat continue in de oplader zetten ? ik heb niet zo'n zin om continue tegen een draadje aan te kijken.
 
Moet je zo'n apparaat continue in de oplader zetten ? ik heb niet zo'n zin om continue tegen een draadje aan te kijken.

Jup constant aan de lader, maar je krijgt er iets van 3 meter aan snoer bij dus je hebt geen snoer voor je raam langs hangen. Bij mij is het enige stukje zichtbaar draad de 5 cm naast de arm van de binnenspiegel. De camera zelf zit verstopt achter de spiegel en zie ik sowieso niet.
 
Vrouwlief heeft haar oog voorzichtig laten vallen op een Honda CR-V uit 2008 in luxury trim (leather seats) automaat en 2.4l petrol engine. Toch wat meer ruimte dan een focus en andere sedans en prijs ontloopt elkaar niet veel.

Buurman in NL heeft er 1 en die is lovend over de reliability en overall quality. Ik ben zelf nog niet helemaal om want vind het design maar zo- zo, beetje hoog dameskappers gehalte. En deze auto's zijn 4x4 (achterwielen schakelen in als de voorwielen grip verliezen) maar werkelijk bedroevend off road, zitten al vast in nat gras. Maar goed als daily driver van suburb naar werk en weer terug voldoet het natuurlijk prima, en met het oog op gezinsuitbreiding is het een goede keus.

Ze komen wel prima uit alle tests zolang je dus niet off road gaat, dan is bijv een Suzuki Grand Vitara weer een betere keus, ik vond zelf de Holden Captiva 5 wel wat (Opel Antara) maar die komt zo belabberd uit road tests dat we die lekker links laten liggen.
 
CR-V's zijn populair hier ja. Maar zeker meer gezin auto dan iets anders. (en dat hoeft niet slecht te zijn zolang je dat weet)
 
Zijn niet goedkoop in onderhoud nee, blijft een premium merk.

Voordeel is dat de bouwkwaliteit top is en je niet veel grote reparaties ga hebben normaal gesproken. (mits je een goed onderhouden exemplaar koopt)
 
Vrouwlief heeft haar oog voorzichtig laten vallen op een Honda CR-V uit 2008 in luxury trim (leather seats) automaat en 2.4l petrol engine. Toch wat meer ruimte dan een focus en andere sedans en prijs ontloopt elkaar niet veel.

Buurman in NL heeft er 1 en die is lovend over de reliability en overall quality. Ik ben zelf nog niet helemaal om want vind het design maar zo- zo, beetje hoog dameskappers gehalte. En deze auto's zijn 4x4 (achterwielen schakelen in als de voorwielen grip verliezen) maar werkelijk bedroevend off road, zitten al vast in nat gras. Maar goed als daily driver van suburb naar werk en weer terug voldoet het natuurlijk prima, en met het oog op gezinsuitbreiding is het een goede keus.

Ze komen wel prima uit alle tests zolang je dus niet off road gaat, dan is bijv een Suzuki Grand Vitara weer een betere keus, ik vond zelf de Holden Captiva 5 wel wat (Opel Antara) maar die komt zo belabberd uit road tests dat we die lekker links laten liggen.

Honda's zijn goede auto's , ze zien er vaak niet uit, en ze rijden ook niet allemaal geweldig, ook niet slecht, maar ze zijn betrouwbaar en redelijk makkelijk om aan te werken, prijzen voor onderdelen heb ik geen idee van.
 
Ik heb sinds donderdag mijn Range Rover op de weg!! Yay!! Heeft ruim een jaar geduurd voor ik hem zover had dat ie op de weg mag, maar eindelijk is het zo ver.

Geen idee hoe ik hier foto's moet invoegen.

Heerlijke auto, en met de licht opgevoerde 4.6 liter V8 komt ie verrassend goed van z'n plek, ongeveer net zo snel als mijn Falcon. Alleen dat brandstofverbruik, daar raak je nooit aan gewent... :( ;)
 
Ik heb sinds donderdag mijn Range Rover op de weg!! Yay!! Heeft ruim een jaar geduurd voor ik hem zover had dat ie op de weg mag, maar eindelijk is het zo ver.

Geen idee hoe ik hier foto's moet invoegen.

Heerlijke auto, en met de licht opgevoerde 4.6 liter V8 komt ie verrassend goed van z'n plek, ongeveer net zo snel als mijn Falcon. Alleen dat brandstofverbruik, daar raak je nooit aan gewent... :( ;)

heb je foto's?
 
Rijdt heerlijk, is wel het lelijkste model Range Rover vind ik, maar een heel mooi interieur, mooier dan z'n opvolger.

Het stuur zit inderdaad wat anders dan anders, het zit redelijk ver van je af, dus hij moet op de maximale stand als ik relaxed wil rijden. ;)

Tank laatst vol gegooid, lampje was nog niet aan, ging 84 liter in.... Slik! ;)
 
Is het onderhoud van Land Rover een beetje te betalen of val je in het Europese tarief?
 
Back
Top