@afterbang verse inspo vid.
PS, heel dik!
Heb de post maar even hier heen gehaald
@Tim911, al is het een truck, het is ook een 'Grote Auto (topic)
Het is een dik apparaat en qua looks één van de betere. Ik kende de truck van foto's, hij staat al een tijdje te koop:
https://www.unidan.com.au/portfolio-items/u1300-dual-cab-slide-on-for-sale/?portfolioCats=67
Voor het schappelijke bedrag van $350.000.
Het is een gaaf apparaat, en zoals altijd zitten er dingen in dat je denkt: Ja! En dingen dat je denkt: Dat zou ik anders willen. Maar dat maakt het ook leuk om te kijken. Sommige oplossingen bevestigen wat je zelf ook bedacht hebt, of zou willen. En je leert, net zo belangrijk, wat je niet wilt of anders zou doen.
Sommige details werden niet helemaal uitgelicht, maar je hoorde hem iets zeggen over als de banden te warm worden is het tijd om te stoppen want dan worden ook de portals warm. De U1300 heeft andere assen en portals dan de U1700 (wij hebben de laatste) De U1300 heeft soms problemen met de portals, de U1700 niet.
De Dual cab die er nu op zit is langer dan een normale dual cab (brandweer versie) dat kost je ruimte voor de 'camper opbouw'. In mijn geval zou ik de ruimte achterin de dual cab ingericht hebben met een zitje (tafel/bank/bed combo) zodat je toch ook nog indoor space hebt. Maar hij heeft meer vrienden dan wij denk ik, dus de stoelen nodig? hahaha. En WA heeft beter weer, dus minder noodzaak om binnen te zitten
Het CTIS systeem is super gaaf, de banden ook, dat zijn mijn droombanden
Working group gears + een overdrive is de magic combo. De Overdrive alleen kost al zo'n $15-20K...
Engine upgrade, het mag wat kosten....
Lade systeem zag er tip-top uit, de keuken was wat simpel, maar doeltreffend.
Het uitzicht vanuit bed overweldigend.
Het feit dat de camper body er af kan is een plus voor mij (iets wat bevestigd wat wij ook willen)
De camper body was relatief laag, dus blijft niet teveel achter takken hangen (iets waar ik ook nog over aan het denken ben)
Mooi bar work overal.
Qua camper body/design zou ik zelf wat andere keuzes gemaakt hebben maar dat betekent niet dat er iets mis is met het design. Iedereen heeft zijn eigen keuzes en requirements. Het is en blijft een van de coolste Mog's in Australia, if not the world.