Uiteindelijk blijft de auto's die wij hier (voornamelijk) bespreken een 'hobby' ding en is de keuze niet altijd even rationeel.
Dat van die reviews op Internet herken ik wel. Als je in een groep duikt van welk merk of object dan ook, dan lijkt het vaak of er alleen maar issues zijn. Maar ja, de dingen die goed gaan post je niet op FB. Ik zelf post ook eigenlijk alleen maar in een groep als ik een vraag of issue heb.
Wat betreft APW, zijn 2e filmpje wat ik postte geeft aan dat je in goed gezelschap bent
@Tim911 Zelfs de Mitsubishi dealer dacht hetzelfde als jij
En ik snap het ook wel. De Jeep lijkt wat kleiner, maar dat is dus vooral optisch, denk dat de angle van de voorruit en achteruit en het wat lagere dak daar vooral mee te maken hebben. Daarnaast maken meer mensen dezelfde 'fout' door de Jeep meer als een Amerikaanse X5 te zien. Dus het beeld versterkt zich zelf. Je ziet de Jeep GC meer in de Shopping Mall dan in de Simpson. (Al geld dat voor vele 4x4's
)
APW geeft ook aan dat je in de Jeep wat meer IN de auto zit dan met meeste SUV's/4x4's. (En APW kan een ongelofelijke zeiksnor zijn, maar hij is één van de weinige die een goede vergelijkingstest van de 'big four' doet zonder vast te zitten aan welk merk dan ook. Maar ben zeker geen disciple van hem.)
Terug naar de Cherokee van
@FritsC, goed dat je dat weekend bij Vic Widman gedaan hebt, Vic kan ook bijzonder zijn, maar zijn course zit goed in elkaar, en de gasten die de course geven hebben veel geduld en weinig testosteron. Nog cooler dat je met een minder bekende auto hebt meegedaan! (Ik was met mijn Defender het hele weekend de 'pispaal' aangezien Vic nogal 'Toyota' is).
Geen krassen overgehouden van de laatste acties op dag 2?