AJ
XPdite Sponsor
Moet zeggen dat ik zelf wel begin te wennen aan een nieuwe slome rijstijl, en het ook allemaal wel prima begin te vinden. Of dat nu een vooruitgang is weet ik niet![]()
Slome rijstijl is op zich prima, maar blijf dan wel links haha.
Moet zeggen dat ik zelf wel begin te wennen aan een nieuwe slome rijstijl, en het ook allemaal wel prima begin te vinden. Of dat nu een vooruitgang is weet ik niet![]()
Grappig dat je Asian zegt @Tim911. Generaliseren is niet goed natuurlijk, maar in Sydney zie ik een trend met cashed-up Asians die rondrijden in dure, veel-to-grote status auto's en ze rijden vaak heel stug in de rechterbaan ruim onder de speedlimit. En inderdaad, spiegels gebruiken ze niet. Vreselijk irritant.
En tja, verlichting, het is hier heel normaal om zonder verlichting in tunnels and parkeer garages rond te rijden. Levensgevaarlijk maar dat begrijpt men hier simpelweg niet.
Eerder deze maand zag ik in de avond een auto zonder verlichting rondrijden. Er reed een politie auto achter maar die deed geen moeite en liet de auto gewoon onverlicht rijden.
Eerder deze maand zag ik in de avond een auto zonder verlichting rondrijden. Er reed een politie auto achter maar die deed geen moeite en liet de auto gewoon onverlicht rijden. Erg irritant want met de vaak slecht verlichtte wegen zie je die autos niet in je spiegels aankomen.
In Sydney is het sowieso handig om op de rechterbaan rijden. Op sommige best drukke wegen mag je gewoon langs de weg parkeren. Rij je in de linkerbaan sta je opens achter een geparkeerde auto en zie er dan maar weer eens tussen te komen. Daar komt volgens mij die slome rijstijl op de rechterbaan ook vandaanGrappig dat je Asian zegt @Tim911. Generaliseren is niet goed natuurlijk, maar in Sydney zie ik een trend met cashed-up Asians die rondrijden in dure, veel-to-grote status auto's en ze rijden vaak heel stug in de rechterbaan ruim onder de speedlimit. En inderdaad, spiegels gebruiken ze niet. Vreselijk irritant.
En tja, verlichting, het is hier heel normaal om zonder verlichting in tunnels and parkeer garages rond te rijden. Levensgevaarlijk maar dat begrijpt men hier simpelweg niet.
In Sydney is het sowieso handig om op de rechterbaan rijden. Op sommige best drukke wegen mag je gewoon langs de weg parkeren. Rij je in de linkerbaan sta je opens achter een geparkeerde auto en zie er dan maar weer eens tussen te komen. Daar komt volgens mij die slome rijstijl op de rechterbaan ook vandaan![]()
ik zie dat je netjes links aanhoudt @afterbang daar op de Spanish Steps![]()
Je mag ook wel trots zijn op jezelf! Gaaf hoor!Gave actie, je mag wel trots zijn op Alice!
Je mag ook wel trots zijn op jezelf! Gaaf hoor!![]()
Kunnen we weer terug naar het auto topic? En niet het auto rij klaag topic? Daarvan zijn er al genoeg op Facebook
We wonen nu hier, we doen het ermee, ik sta niet in de file en ik vind het allemaal wel meevallen verder. Het is nou niet of ik zelf altijd alles goed doe of dat het verkeer in Nederland perfect was
Als aftrap, kort filmpje van vorige zaterdag:
And famous last words van mijn mate aan het einde van de video: " I might go a bit further over..." Die moest ik dus van een rots ledge af snatchen 10 minuten later hahaha
Serieus brute bak en toch ook wel serieuze climb hoor, deze durf ik echt niet aan met mn Pajero. Wagen kan het ongetwijfeld aan maar ikzelf niet![]()
Die Defender heeft 4 cilinders te weinig en de verkeerde brandstofDing heeft low range, dan gaat het een stuk makkelijker.
Voor off roading is een automatische versnellingsbak heel fijn, je hebt nooit het punt tussen onbelast en belast, voor towing (zware aanhanger wel teverstaan) is een handbak juist weer fijner omdat je t.o.v. een automaat een tussen versnelling hebt.