HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Congrats, super nieuws! ondanks dat we zo lang moesten wachten ;)

Vandaag:... Klusdag!
Morgen: rondje met de motor!
Zondag: naar de camping (bij Martens :) )

Krijg alleen de videoptie niet te zien op mijn iPhone :(
Dus dan maar gewoon zo plompverloren erin geplakt.

Twee mooie dames met Italiaanse roots maar toch echt Australisch. En...Vegan's can be sexy ;)

The Veronica's :p dat is lang geleden!

Maaruh, ik denk dat ik maar een beetje ga werkontwijken vandaag op kantoor! Bijna weekend....

Nou, weer 1 week down, nog twee weken te gaan Miss S. ;) Good luck!

Mijn vrolijke noot voor dit weekend (beetje klussen as usual) en morgen proefrijden met mijn waarschijnlijk nieuwe lease gebakje. Een Lexus CT200 :D Zal wel de laatste nieuwe auto zijn die ik ooit uit ga zoeken ;) Daarom wel leuk om te doen! En zo uitzoeken dat ik als ik hem voor einde looptijd inlever niet met de financiële schade blijf zitten!

Toepasselijk plaatje van het bakkie:
2011_lexus_ct-200h-f-sport_f34_ns_101810_815.jpg

Muziekje dan maar?

Wachten op de ielts resultaten van Ronnie! Om zes uur zijn ze online!
We zijn er achter gekomen dat hij 6,5 moet hebben op elk onderdeel om sponsering aan te vragen voor sa. Eerst dachten we 6, maar dat hebben ze aangepast. Dubbel spannend en hopelijk volgt de vrolijke noot!

beetje relaxen. Op het moment wat tv aan het kijken en verzekeringswerk uitzoeken voor over 7 weken als we vertrekken.
Maandag maar even bellen met zilveren kruis en OOMS.

Eerder nieuw paspoort kopien laten certificeren en ook voor auto aan het kijken op diverse websites :)

Afterbang, leuk autootje!

Familie Sss(t) ;). Veel plezier!

Ik ga slapen... Net motorcrosscursus gehad, nu is de batterij leeg (en tis niet die van de motor, die kon nog wel uren doorgaan)

Back