HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

:(

Misschien is het zo goed nieuws dat we nooooooiiiiit meer wat van hem horen behalve dat hij een wijnestate gekocht heeft in Mclaren Vale

Misschien was het nieuws dat hij zijn internet heeft opgezegd? Een ban door Lost? Zwanger? Vierling? Octomom? Nieuwe minister president? Aanvoerser PVv? Nieuwe bondscoach voetbal? Gouden plak behaald?

So hé!

Hmm, moet ik toch ook maar eens bij ons HR department gaan praten, je geeft me weer een schop onder mijn kont.

Maar back on topic: Congrats bro!

Neeeeee :) Allemaal fout :) Ik heb hier in Nederland een nieuwe baan! Bij Ingram Micro met de mogelijkheid om over 2.5 jaar in Australie voor ze te gaan werken :)

Tof! Goed geregeld!
Scheelt dat jij alvast het voorwerk hebt gedaan, hoeven zij het visum niet meer te regelen.
Knap werk!

Hahaha, ik zou sowieso pas over 2,5 jaar die kant op gaan, omdat Hilde haar studie nog moet afronden. Thanks everyone :)

Gefeliciteerd!! Dat is mooi nieuws! Waar in Australië zit is het kantoor gevestigd?
Ze zitten in Sydney, maar ik hoef er volgens hen waarschijnlijk maar een paar keer per maand te zijn. Dus mooi op hun kosten van ADL > Sydney vliegen en daar in een hotel/appartement.

Well done , "mogelijkheid" om laten zetten in zekerheid en onmiddelijk je baas laten tekenen.

Back