HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Verhuizen? Jullie zelf?

Ik heb verder weinig spannends, nu aan het schuren :(
Morgen aan mijn motortje knutselen als het regent en rijden als het droog is.

Muziekje dan maar?

ja wij verhuizen ons zelf en ik begin steeds meer een hekel aan verhuizen te krijgen :eek: maar gelukkig is het maar 10 minuten autorijden verder op :D

Ben het weekend goed begonnen met een Tupperware party!!! 15 vrouwen in een ruimte met een heleboel wijn en andere sterke drank, de kinderen in de tuin en de speelkamer en dan na 2 uur pas de Tupperware dame naar binnen laten... Het arme vrouwtje stond letterlijk tegen dovemans oren te praten :)

Ja Jack heeft iets gemist of ben ik tijdelijk in coma geweest.
Meen dat je geen visa grant krijgt als je nog je Ielts test moet doen.

Cheers,

Ben het weekend goed begonnen met een Tupperware party!!! 15 vrouwen in een ruimte met een heleboel wijn en andere sterke drank, de kinderen in de tuin en de speelkamer en dan na 2 uur pas de Tupperware dame naar binnen laten... Het arme vrouwtje stond letterlijk tegen dovemans oren te praten :)
Klinkt wel gezellig! Ik dacht dat Tupperware iets typisch Nederlands was. :D
Heeft ze nog wel iets aan je kunnen verkopen?? ;)

IELTS gehaald feestje vieren. :up:

Well, Visa grant op 21-02-2011 en nu vandaag 25-08-2012 geslaagd voor Ielts test.
Hoe kun je visa grant hebben gekregen....toen?

Komt ze met een antwoord over Tupperware, eroverheen lulle babbelen noemen we dit.

Lamarck is ook erg benieuwd hoe dit kan.

Well??..Family S.

Jackie, IELTS is er niet alleen voor visa volgens mij. Heb hier zitten kijken naar een studie bij m'n werkgever, en daar moet je academic 7 voor halen. Laat ik nou net een general gedaan hebben *zucht*

Jazeker Familie S: De nieuwe Turbo Chef

img_5732.jpg

Heel handig, aan dat witte ding trekken, soort van start koordje, en je uitjes/knoflook/groenten worden klein gehakt. Hoe lang je aan het touwtje blijft trekken, hoe fijner er gehakt wordt, tot puree aan toe. Ideaal voor het verstoppen van groenten in pasta saus :)

Jackie, IELTS is er niet alleen voor visa volgens mij. Heb hier zitten kijken naar een studie bij m'n werkgever, en daar moet je academic 7 voor halen. Laat ik nou net een general gedaan hebben *zucht*

Jij bent al in Australia - Adelaide Lamarckie.
Als ze dat verlangen van je...okay
Die lui (family S) zijn nog in Groningen.
Ik hoor graag hoe dit zou kunnen.
Waarom zou je Ielts (nog) een keer doen "terwijl je al Visa grant binnen hebt",
Je woont nog in Nederland en je hebt geen flauw idee wanneer je kunt gaan i.v.m. met je kot dat niet verkocht wil worden, geen werkgever in Australia die op je wacht. ...........
Dus waarom zou je dan NOG een keer Ielts test gaan doen.
Ik ben erg benieuwd en wil elke dag bijleren.
Well?........
Laten we Margot even de kans geven om antwoord te geven.

Ja Jack, je moet als non-citizen voortaan verplicht ieder jaar na het verkrijgen van je visum een IELTS test doen. Geld voor kinderen vanaf 5. Als 1 iemand uit het gezin niet haalt, word je visum ingetrokken. Nieuwe regeling :(

Back