HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

......net even honden uitgelaten op het strand, zonnetje op onze koppen, zalig. (20 graden)

Straks wel trui aan, vanavond graad of 8.

prettig weekend Simone
 
Spullen kopen, omdat dit de eerste vrije uren zijn in mijn drukke werkweek! Daarna eigen gemaakte rum drinken en barbie aansteken met mun maten.

Zaterdag werken aan de crossmotoren en zondag lekker door de bush (outback) rijden ;-)!
 
Voor iedereen die het even niet meer ziet zitten

Nice one
Beetje van alles door elkaar, maar gaaf om te kijken.
Cheers!

Redneck hier in Townsville :p

Over je signature... Transcript is volgens mij gewoon een supplement wat je bij een bachelor of master diploma krijgt.
Dacht ik eerst ook mee weg te komen, maar V4Y denkt daar wat anders over. Is nog een Bugger voor de SPW, maar de onderhandelingen lopen nog.

Thanks voor je input!
Enjoy your weekend, save a bit of the good stuff for me!
 
Sinds lang alle 2 weer 2 dagen vrij en prachtig weer.

Vandaag eerst mijn skills assessment wat verder afmaken en dan zwemmen, zonnen en windsurfen. Morgen waarschijnlijk motor rijden en een BBQ. De Oz plannen lijken, met een tijdelijk visum en nog even afeachten voor 1 juli, toch dit jaar door te gaan. Dus het is weer een beetje zonnig hier in huis :)
 
Goed zo, het is je meer dan gegund. Hier zit er één hard aan de studie dus schilderen is uit den boze deze week. Dan maar straks met de racefiets de duinpaden in, motor poetsen en lekker genieten. Morgen stukje kanoën met de schoonfamile en dan is het weer vier dagen werken ;)
 
  • Like
Reactions: FOL
Morgen dan is het immers vrijdag dan is het tijd om mijn tas te pakken. Zondag staan we met onze voeten weer op Nederlandse bodem!
 
Back
Top