HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Deze vrijdag is anders dan mijn normale vrijdagen (zie vorige reactie), want ik ga verhuizen in Townsville! Niet slecht als je na 8 maanden PR bent en een huis van $500K kan veroorloven. I love the Auzzie dream ;-)!!!!!!!

4_Ellendale_01.jpg4_Ellendale_03a.jpg
 
De wijn staat in de koelkast, de hapjes staan klaar... Het weekend kan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen lekker een girlsnight in. HEB ER ZIN IN!!
 
Hey Wimmel, Dunc's zus gaat ook binnekort naar Townsville verhuizen. Ik zeg barbie @ yours when we're there!! :p Ziet er super uit man, helemaal leuk :up:

Het is vrijdag en wat doe je dan.... Wij zijn vanavond naar de opening van een kunst galerie gebeuren van een oud collega van mij geweest. Zo leuk hij ozzie zij duitse, we herkennen veel als koppel. Dunc ligt al een uurtje of 2 te snurken, hij heeft morgen dagdienst. En ik euh... officeel kooswerkloos nu (3 dagen geleden laatste werkdag ivm 6 maanden restrictie WHvisum en onze naderende vakantie heeft t gewoonweg geen zin om voor 2 weken iets anders te zoeken, lucky me ;) ) heerlijk een paar wijntjes beetje computeren tsja niet veel spannends deze week.
 
Het weekend is hier ook begonnen. In N'gein lag vandaag een groot deel van de dag de stroom eraf en hier thuis het internet dus dat werken kwam er niet echt van vandaag ;) Vanavond maar even een lekker wijntje drinken en misschien naar de film ofzo.
 
Tijd voor een apart topicje geloof ik ;)

Motorriders of the Benelux in Australia :up:

==World Bikers United==
The Legendary​
Wheels of Freedom
club of motorbikers from around the world​
Offices in Australia, The Netherlands and Belgium​
moto.gif
 
Zoiets ja ;) als nu iemand wil sponsoren wil ik wel het centrale administratie kantoor in ACT bemannen. En aangezien het. Het vrijdad topic is. Ik werk dan niet op vrijdag :)
 
Hey Wimmel, Dunc's zus gaat ook binnekort naar Townsville verhuizen. Ik zeg barbie @ yours when we're there!! :p Ziet er super uit man, helemaal leuk :up:

Het is vrijdag en wat doe je dan.... Wij zijn vanavond naar de opening van een kunst galerie gebeuren van een oud collega van mij geweest. Zo leuk hij ozzie zij duitse, we herkennen veel als koppel. Dunc ligt al een uurtje of 2 te snurken, hij heeft morgen dagdienst. En ik euh... officeel kooswerkloos nu (3 dagen geleden laatste werkdag ivm 6 maanden restrictie WHvisum en onze naderende vakantie heeft t gewoonweg geen zin om voor 2 weken iets anders te zoeken, lucky me ;) ) heerlijk een paar wijntjes beetje computeren tsja niet veel spannends deze week.

Laat me weten wanneer je richting Townsville komt, dan doen we een barbie :)!
 
Hey Wimmel, Dunc's zus gaat ook binnekort naar Townsville verhuizen. Ik zeg barbie @ yours when we're there!! :p Ziet er super uit man, helemaal leuk :up:

Het is vrijdag en wat doe je dan.... Wij zijn vanavond naar de opening van een kunst galerie gebeuren van een oud collega van mij geweest. Zo leuk hij ozzie zij duitse, we herkennen veel als koppel. Dunc ligt al een uurtje of 2 te snurken, hij heeft morgen dagdienst. En ik euh... officeel kooswerkloos nu (3 dagen geleden laatste werkdag ivm 6 maanden restrictie WHvisum en onze naderende vakantie heeft t gewoonweg geen zin om voor 2 weken iets anders te zoeken, lucky me ;) ) heerlijk een paar wijntjes beetje computeren tsja niet veel spannends deze week.

JE weet toch wel dat je een Request Permission to Work with an Employer Beyond Six Months on a Working Holiday or Work and Holiday Visa
kunt aanvragen?


http://www.immi.gov.au/visitors/working-holiday/417/request-whm-extension.doc
 
Dit weekend EOI en hopelijk regional sponsorship aanvragen... Word hopelijk een mooi weekend!
 
Dit weekend EOI en hopelijk regional sponsorship aanvragen... Word hopelijk een mooi weekend!
Gaan we voor ;)

Dit weekend weer een stukje van het binnenwerk schilderen. Op dit tempo ben ik klaar over ongeveer 3 weekenden :)

Hilde moet nu elk weekend werken, dus dat geeft me meer tijd om te schilderen :)
 


OFX
Back
Top