HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Feessie bouwwu!
thumbnail.aspx
 
Op mn werk in bed liggen en elke 15 min wakker gebeld worden door de nachtzorg..
 
Maar weer eens verder gaan met het huis schilderen en opruimen enzo....
Oef, hard werken in het weekend dan!!

Ik ben vanochtend tot 8u opgeweest en net nog maar even paar uurtjes slaap gepakt. En ben niet eens uit geweest! Lag rond 2u in bed maar werd wakker gehouden door een vriend die zat te smssen en bellen. Die is uiteindelijk nog langs gekomen en pas weer om 8u gegaan.. En nou ben ik brak!
 
Oef, hard werken in het weekend dan!!

Ik ben vanochtend tot 8u opgeweest en net nog maar even paar uurtjes slaap gepakt. En ben niet eens uit geweest! Lag rond 2u in bed maar werd wakker gehouden door een vriend die zat te smssen en bellen. Die is uiteindelijk nog langs gekomen en pas weer om 8u gegaan.. En nou ben ik brak!
Haha, ach het valt wel mee hoor :) ik wil mijn huis gewoon op de markt hebben en daarvoor moet je wat doen he :)

Jij hebt een typische "dat doe ik nooit meer" nacht gehad zo te lezen :p
 
Lekker in een kampeer stoel in de open achterdeur genieten van het Hollandse zomerweer, met de geur van Lavendel-na-de-regen.

Waarom wilden we ook al weer weg? Nou.... Don't get me started....
 
Goedemorgen Australia ! (en over een paar uur Nederland) Het is weer vrijdag!


Een groepje teenagers uit Melbourne. Mijn ontdekking van deze week. Thanks Triple J!
 
Hey, heb ook niet gezegd dat het vrolijk was ;) luister anders eens naar Bear Dance van ze. Die is wat minder 'ijl'.
 
Australie heeft wel een lekkere muziek cultuur, veel talent in Oz!:)
Laat maar komen Afterbang...ben altijd op zoek naar nieuwe bandjes
 
Goedemorgen!

Zo het is weer VRIJdag (ja ik ben vrij :) )Lekker uitgeslapen tot 07:30 ;) En voor Cor een lekker vrolijk (Australisch) muziekje opgezocht om het weekend mee in te gaan :up:

Wel een speciale uitvoering natuurlijk met één van de beste dansplaten ooit er in gemixed.

 
Back
Top