HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Klinkt als een leuke zaterdagbesteding. Hier is het maar grijs, dus wordt het binnenzitten en studeren.:(

Vakantie!! (2 weken vrij van school) Mijn auto is donderdag doodgegaan, dus voornamelijk op zoek naar een andere, maar dat mag de pret niet drukken. Tijd voor leuke aussie muziekjes

Mijn nieuwste obsessie is #1 dads. Uiteraard is het enige concert net 3 uur voordat ik weer in Melbourne land na een tripje NL, maar ok.
Hier een paar extreem goede 'like a versions'. Goh, wat kan triple J met dit format een band toch goede publiciteit bezorgen.

Language warning voor deze dan wel...

Een klassiekertje, maar wat een gave uitvoering

Dit zijn trouwens beide bands met hun eigen muziek:
Hallo gaslight athem achtige fijne rock klanken en channeling of Fleetwood Mac

Photo%2002-04-15%2011%2048%2016.jpg

Grappig @afterbang wij zijn gisteren op Goede Vrijdag naar de Rabbitohs game geweest.....gewonnen met 1 puntje verschil, maar nasty aftermath for some fans of the Bulldogs......maar wel blije bunnies for easter!

(het-is-vrijdag-en-wat-doe-je-dan)

Klussen! Ja ja, even mentaal aan het voorbereiden voor de volgende klus. We hebben een muurtje (laten) plaatsten tussen een ooit doorgebroken slaapkamer. Daardoor was het 1 grote ruimte geworden. Maar voor de verkoop is het slimmer om meerdere slaapkamers te hebben. Voor ieder kind een eigen slaapkamer werkt beter dan dat ze 1 grote moeten delen denken we zo. Dus nu het muurtje en nieuwe plafond er in zit ga ik maar is fijn witten en vloertje leggen.

Maar wel met een leuk muziekje op de achtergrond natuurlijk! (uit Muziekstad Melbourne)

(het-is-vrijdag-en-wat-doe-je-dan)

Klussen! Ja ja, even mentaal aan het voorbereiden voor de volgende klus. We hebben een muurtje (laten) plaatsten tussen een ooit doorgebroken slaapkamer. Daardoor was het 1 grote ruimte geworden. Maar voor de verkoop is het slimmer om meerdere slaapkamers te hebben. Voor ieder kind een eigen slaapkamer werkt beter dan dat ze 1 grote moeten delen denken we zo. Dus nu het muurtje en nieuwe plafond er in zit ga ik maar is fijn witten en vloertje leggen.

Maar wel met een leuk muziekje op de achtergrond natuurlijk! (uit Muziekstad Melbourne)

Jaaaaaah! Die ken ik en hij is lekker!

Mijn laatste Aussie obsessies:
Holy Holy (klein beetje fleet foxes achtig, maar dan steviger)

Categorie 'beste break-up muziek'

En dan schijnt er ook nog zoiets te zijn als muziek die hier niet vandaan komt.
De nieuwe Foals is wel heel erg fijn!

Nou Sabz, dat Holy Holy wel echt Fleet Foxes op Methanol hoor. Bij Fleet Foxes val ik toch vaak na het derde nummer in slaap. Dat lijkt me bij Holy Holy niet het geval ;)
Tame Impala, tsja die kunnen weinig verkeerd doen :up:
En dan dat bandje wat niet uit OZ komt, hmmm, waarom is die nu ook gelijk het minst leuk (al wordt tie naar het einde beter maar dan is tie ook gelijk afgelopen daarna ) :D

Heb zelf nog een video in elkaar gedraaid van onze vakantie met muziek van Royal Blood en Magic Bones eronder, paste lekker bij elkaar:
http://www.pinkbike.com/video/419424/

Heeej,
FF afstoffen dit topic.
Hier ook geklust. Zo af en toe moet de kwast er weer eens over.
Helaas geen Aussie music hier, behalve Midnight Oil op de radio vanmorgen.

Ik zeg:... WEEKEND!

Nou Sabz, dat Holy Holy wel echt Fleet Foxes op Methanol hoor. Bij Fleet Foxes val ik toch vaak na het derde nummer in slaap. Dat lijkt me bij Holy Holy niet het geval ;)
Tame Impala, tsja die kunnen weinig verkeerd doen :up:
En dan dat bandje wat niet uit OZ komt, hmmm, waarom is die nu ook gelijk het minst leuk (al wordt tie naar het einde beter maar dan is tie ook gelijk afgelopen daarna ) :D

Heb zelf nog een video in elkaar gedraaid van onze vakantie met muziek van Royal Blood en Magic Bones eronder, paste lekker bij elkaar:
http://www.pinkbike.com/video/419424/

Whaaahhh! Gaaf filmpje. Lekker adrenaline gehalte hoor!
En ja, het laatste stukje van het Foals liedje vind ik ook het leukst. Ik ben blij dat dit topic weer leeft :)

Hier een cursus: Hoe maak ik Amish een romantisch idee van Safia...

O en in ander goed nieuws: triple J heeft het hoogste marktaandeel in radioluisteraars van 18-39.
Hoe gaaf in een land te wonen waar meer mensen naar kwaliteit dan naar commerciele radio luisteren. Eat that rest van de wereld!

Last edited:
O en in ander goed nieuws: triple J heeft het hoogste marktaandeel in radioluisteraars van 18-39.
Hoe gaat in een land te wonen waar meer mensen naar kwaliteit dan naar commerciele radio luisteren. Eat that rest van de wereld!

hahaha. Dat stemt me dan weer vrolijk op deze (jaja....) regenachtig zondag

Hoe gaat in een land te wonen waar meer mensen naar kwaliteit dan naar commerciele radio luisteren. Eat that rest van de wereld!
Zal binnenkort nog wel beter voor ze worden ( en ook in andere leeftijds categorieen :p ).
96FM, een local station hier in Perth, is druk bezig om zijn luisteraars weg te jagen. Ik was de laatste tijd al regelmatig aan het zappen naar Triple J, om de "reality" show gasten (lees commercials) in de breakfast show te vermijden. Maar nu krijgen de local dj's van 96FM langzamerhand de zak en wordt er al meer van overeast de lucht in geslingerd, met 2 uur vertraging. Way to go.

Bart

Bloke 1: What's that on the porch?!
Bloke 2: Oh, just one of those snakethings. I guess it is a Papuan Death Adder. No worries, You'll be alright. Maybe just a bit stiffer than you want if it bites you >:D

Jaren later ontdekken we dat je er 1: Heel dood van gaat 2: Het weer eens een nieuwe diersoort in dit nog steeds niet volledig ontdekte land :up:

Back