(het-is-vrijdag-en-wat-doe-je-dan)
Klussen! Ja ja, even mentaal aan het voorbereiden voor de volgende klus. We hebben een muurtje (laten) plaatsten tussen een ooit doorgebroken slaapkamer. Daardoor was het 1 grote ruimte geworden. Maar voor de verkoop is het slimmer om meerdere slaapkamers te hebben. Voor ieder kind een eigen slaapkamer werkt beter dan dat ze 1 grote moeten delen denken we zo. Dus nu het muurtje en nieuwe plafond er in zit ga ik maar is fijn witten en vloertje leggen.
Maar wel met een leuk muziekje op de achtergrond natuurlijk! (uit Muziekstad Melbourne)
Nou Sabz, dat Holy Holy wel echt Fleet Foxes op Methanol hoor. Bij Fleet Foxes val ik toch vaak na het derde nummer in slaap. Dat lijkt me bij Holy Holy niet het geval
Tame Impala, tsja die kunnen weinig verkeerd doen
En dan dat bandje wat niet uit OZ komt, hmmm, waarom is die nu ook gelijk het minst leuk (al wordt tie naar het einde beter maar dan is tie ook gelijk afgelopen daarna )
Heb zelf nog een video in elkaar gedraaid van onze vakantie met muziek van Royal Blood en Magic Bones eronder, paste lekker bij elkaar:
http://www.pinkbike.com/video/419424/
O en in ander goed nieuws: triple J heeft het hoogste marktaandeel in radioluisteraars van 18-39.
Hoe gaat in een land te wonen waar meer mensen naar kwaliteit dan naar commerciele radio luisteren. Eat that rest van de wereld!
Zal binnenkort nog wel beter voor ze worden ( en ook in andere leeftijds categorieen ).O en in ander goed nieuws: triple J heeft het hoogste marktaandeel in radioluisteraars van 18-39.
Hoe gaat in een land te wonen waar meer mensen naar kwaliteit dan naar commerciele radio luisteren. Eat that rest van de wereld!