HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Goedemorgen!

Zo het is weer VRIJdag (ja ik ben vrij :) )Lekker uitgeslapen tot 07:30 ;) En voor Cor een lekker vrolijk (Australisch) muziekje opgezocht om het weekend mee in te gaan :up:

Wel een speciale uitvoering natuurlijk met één van de beste dansplaten ooit er in gemixed.


Goede smaak! :D
De grote favoriet sinds jaren van onze dochters. Gordijnen dicht, discobal aan, bank aan de kant en dansen maar.
Van wie zouden ze dat hebben? ;)
 
Goedemorgen!

Zo het is weer VRIJdag (ja ik ben vrij :) )Lekker uitgeslapen tot 07:30 ;) En voor Cor een lekker vrolijk (Australisch) muziekje opgezocht om het weekend mee in te gaan :up:

Wel een speciale uitvoering natuurlijk met één van de beste dansplaten ooit er in gemixed.

Goed bezig!!Thanks!
FF wat anders dan Midnight Oil en Men at work, maar niet minder Australisch, ons aller Kylie
 
Kermis in Tilburg!! En ik krijg vanavond mijn eerste Couch Surfer.. Een spanjaard. Ben benieuwd!
 
Goedemorgen! Een soft muziekje om bij wakker te worden (en niet echt vrolijk Cor sorry. Ze maken niet zoveel vrolijke muziek in OZ schijnt ;) )


Volgende week weer een vrolijke ;)
 
Geinig, weer een motorrijder! Mettet ben ik zelf nooit geweest, wel jullie andere circuits (Zolder en het onovertroffen Spa)

Veel plezier! ( en niet te gek met de biertjes hé ;) )
 
WAARSCHUWING!!!
Er is iemand aan het werk op dit forum die mensen voor de gek wilt houden sinds zijn EOI is goedgekeurd!!!
Ik raad jullie aan om geen posts te liken van een member dat begint met FO
Hij zal jullie dan in het ootje nemen!
 
Goedemorgen! Een soft muziekje om bij wakker te worden (en niet echt vrolijk Cor sorry. Ze maken niet zoveel vrolijke muziek in OZ schijnt ;) )


Volgende week weer een vrolijke ;)

Sjongejonge,... is flauwe muziek jouw smaak??

Anyway..


Dit zal dan ook wel niet echt jouw smaak zijn.
Titel is anders wel pakkend.

Volgende keer weer een leuke posten hè!? Beloof je dat?
 
Het is vrijdag en wat doe je dan?

Campeertochtje afgelasten vanwege slechte weersverwachtingen..:(BUGGER!
 
ik vertrek zometeen richting het circuit van Mettet in belgie om morgen en overmorgen rondjes te rijden op de moto ;-)..... als ik straks aankom bbq'en en biertjes drinken :up:

Veel plezier!

Mettet heeft toch ook een supermoto baan?

Ik heb nog nooit op een groot circuit gereden... :( had ik wel moeten doen. Heb aen op supermoto circuits in NL en FR gereden. Toch anders :)
 
Back
Top