HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nog lang geen vrijdag... Maar toch maar even, gewoon even gezellig doen :)

Afgelopen Vrijdag (weekend) naar Bright geweest. Blijft een fijn hoekje van OZ.
Adventure Travel Film Festival. Veel (travel) films, speakers en tussendoor wat eten en drinken met vrienden. 's Avonds gratis kamperen naast één van die typische High Country beekjes. Kan bijna niet beter!

Komende vrijdag weer de High Country in, maar dan meer aan deze kant, op naar Thredbo, twee daagjes MTB-en, heb er zin in! Net een nieuw bandje om het achterwiel gegooid, dus we kunnen er weer even tegen hoop ik, na een reeks van lekke achterbanden (te slappe hap voor mijn lompe rijstijl denk ik)

Die vrijdag daarna... Xpdite uitje!

Die vrijdag daarna, lang weekend. Moet nog kiezen wat te doen?!?!
 
Voor de Sydneysiders, de Melburnians en al het gespuis ertussenin, eromheen of op doorreis is dit misschien wel een aantrekkelijke weekendbesteding 😍. Voor de liefhebbers een buitenkansje.

Youp van 't Hek komt hier optreden in mei.


Als mensen er zin in mochten hebben, kunnen we misschien een groep vormen (per stad) en samen gaan?

Nog even een lekkere Youpie!

 
Last edited:
Voor de Sydneysiders, de Melburnians en al het gespuis ertussenin, eromheen of op doorreis is dit misschien wel een aantrekkelijke weekendbesteding 😍. Voor de liefhebbers een buitenkansje.

Youp van 't Hek komt hier optreden in mei.


Als mensen er zin in mochten hebben, kunnen we misschien een groep vormen (per stad) en samen gaan?

Nog even een lekkere Youpie!

Leeft ie nog?
 
Youpie we gaan naar Sydney toehh!
Zal wel chockablock zitten met loosers en lelijke wijven maar dan in de progressive form.
Hopen dat ie een paar Amsteltjes heeft meegenomen ipv dat Heineken House.
We zien jullie daar - Stephen & Monica de Haan
 
Terwijl veel Whyallanaren zich opmaken voor de football match Pt Power vs Western Bulldogs hier in Whyalla (! toch wel bijzonder), zoek ik de rust op en ga een lang weekend naar vrienden in Laura (Southern Flinders Ranges).
 
Ik zit stiekem wel te gniffelen om die prijzen voor tickets op het moment. Heb ze nog nooit zo laag gezien. Nadeel? Ik ga voorlopig ook niet reizen aangezien Q met klem gevraagd is om als doctor niet internationaal te gaan voorlopig - en WA Health heeft business trips voor hun personeel zelfs verboden...
 
Ik zit stiekem wel te gniffelen om die prijzen voor tickets op het moment. Heb ze nog nooit zo laag gezien. Nadeel? Ik ga voorlopig ook niet reizen aangezien Q met klem gevraagd is om als doctor niet internationaal te gaan voorlopig - en WA Health heeft business trips voor hun personeel zelfs verboden...

goede tip! Heb mijn tickets Canada dus weer op het verkeerde moment gekocht :( Miss Bang wilde nog naar NL later dit jaar. Wellicht een idee om nu naar tickets te kijken 🙄
 
goede tip! Heb mijn tickets Canada dus weer op het verkeerde moment gekocht :( Miss Bang wilde nog naar NL later dit jaar. Wellicht een idee om nu naar tickets te kijken 🙄

Wij hebben laatst tickets geboekt naar NL voor in Juni en een mooie deal eruit kunnen slepen (we nemen een erg lange overstap in Taipei maar voor lief, de prijs was er ook naar).
 
Women's T20 Worldcup Cricket op de heilige Melbourne Cricket Ground Australia-India gekeken natuurlijk. Voor een 86.000-koppig publiek!
Australia wereldkampioen! En dat op International Women's Day!
 
Het is weer vrijdag! En een vrolijke noot kunnen we wel gebruiken toch?

Wij gaan naar Thredbo, rondjes rijden op de MTB. Nemen het er maar van nu het nog kan!
Mocht tzt Thredbo ook dicht gaan, wordt het verder de natuur in met wandelen en dergelijke denk ik zo.
We zijn in Canberra gezegend met veel open ruimte, social distancing is niet echt moeilijk te bewerkstelligen hier ;)

Iemand nog plannen?
 
Allebei een eigen nieuwe Dell Inspiron 15 3000 installeren. Na 15 jaar gaat mijn ouwe Windows 7 Delletje eruit, en Mr Emulate's Asus. Onze beste IT'er vriend die niet in de Corona high-risk group zit, heeft ons geadviseerd en is 2 bloedjenieuwe laptops voor ons gaan halen bij J B Hi-Fi. Moest wel uitleggen dat Dell in Dutch 'slut' betekent. 'Figures', zei hij.1584663181663.png

1584663181663.png1584663181663.png

Voortsch verder met het al een week durende gegraaf in de backyard door de plumber die ons 70 jaar oude sewage systeem aan het vernieuwen is. Altijd leuk om je zuurverdiende spaargeld in het riool te gooien. Geweldig gezellige gozers met de hele dag knoerthard de radio aan, lijkt wel Nederland, And I love what they did with the landscaping :cool:.

1584663813566.png

En dan was er nog werk ...

Happy and virus-free weekend everybody!
 
Last edited:


OFX
Back
Top