Mmmm ... hier in NSW geen compensatie day voor ANZAC! Maar wel weer lekker 2 daagjes klussen ipv aan het bureau! En met die 28 graden hier vandaag zijn we best tevreden met het najaarsweer! Eind deze week regen? Mag wel weer eens een keer.
Iemand nog tips voor Rural NSW?
Gaan jullie kamperen als dat weer mag? Dan hebben we wel wat tips.Even geen werk . Wat een week is het weer geweest.
Wat we dit weekend doen? Thuis blijven... Ik ga een beetje bakken en opruimen en vooral proberen rust te pakken. En ik wil dit weekend een roadtrip plannen door Rural NSW. Onze vakantie naar Nederland gaat hem niet worden, dus dan hopen we maar een roadtrip te kunnen gaan doen in Juni. Iemand nog tips voor Rural NSW?
Wat versta je onder rural?
We hebben geen kampeerspullen en denk dat Juni wel erg fris is voor om in een tent te slapen, niet? Maar ergens een simpele cabin in de middle of nowhere klinkt wel leukGaan jullie kamperen als dat weer mag? Dan hebben we wel wat tips.
We dachten aan alles achter de Blue Mountains. Weg van de kust inderdaad. Orange, Dubbo, Wagga Wagga zijn een beetje de afstanden waar we aan zaten te denken.
We hebben geen kampeerspullen en denk dat Juni wel erg fris is voor om in een tent te slapen, niet? Maar ergens een simpele cabin in de middle of nowhere klinkt wel leuk
Mijn huis is momenteel een te grote puinhoop om mensen over de vloer te vragen, maar wil ik zeker gaan doen! Die rijsttafel klinkt goed...Beetje zelfde verhaal als @Beepmeep maar dan andersom . Nog geen kinderen of siblings op visite gehad, maar wel twee van onze beste vrienden bereid gevonden om bij ons te komen eten (nu we in VIC niet meer beboet worden). Dus 10 uur lang eindelijk weer kunnen genieten van het koken van Indische Rijsttafel met een huis vol heerlijke geuren.
Ons weekend staat in het teken van lekker uitgebreid koken (en bakken), Netflixen en wat huizen bekijken.
Qua huizen zijn we ons aan het orienteren. Ondanks dat we prima wonen heeft ons apartement wel wat nadelen. Zo zouden we liever niet op de begane grond wonen en vinden we dat het huis te donker is (niet veel lichtinval). We betalen ook iets meer dan we eigenlijk willen (hoewel je dit altijd zult houden).
Gisteren zijn we voor "de grap" naar een koopwoning wezen kijken hier in de buurt. Het was er verrassend druk en we stoorde ons aan de hoeveelheid mensen die gelijkertijd het huis in mochten, vooral omdat het veel kleiner was dan dachten. Tegelijkertijd was er een inspecition voor een zelfde soort apartement, maar dan huur, en daar kwam bijna niemand op af.
Leuke evaringen, maar tot September kunnen we toch niks doen en kopen doen we voorlopig ook maar niet. We hopen wel dat de prijzen iets dalen, dat zou fijn zijn ;-)