HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

SEQ 4x4 Xpdite uitje was geslaagd! Slechts 2 deelnemers, waarvan ondergetekende er 1 was, maar toch good fun.
De hevige regen van gisteren maakte het her en der wat modderig, maar dat maakte het alleen maar leuker niet? (uiteindelijk zijn wij 4x4 rijders allemaal varkentjes die door de modder willen rollen)

En wat uitzichten voor @Emulate ;)

IMG_3480.jpeg
@Zwerver voorwiel

IMG_3483.jpeg
@afterbang achterwiel

En uitzichten:
IMG_3484.jpeg


IMG_3488.jpeg
 
SEQ 4x4 Xpdite uitje was geslaagd! Slechts 2 deelnemers, waarvan ondergetekende er 1 was, maar toch good fun.
De hevige regen van gisteren maakte het her en der wat modderig, maar dat maakte het alleen maar leuker niet? (uiteindelijk zijn wij 4x4 rijders allemaal varkentjes die door de modder willen rollen)

En wat uitzichten voor @Emulate ;)

View attachment 1608
@Zwerver voorwiel

View attachment 1609
@afterbang achterwiel

En uitzichten:
View attachment 1610


View attachment 1611
Ja het was fun!! En nadat ik gisteren de modder uit de velgen heb gespoten hoef ik ook geen zand meer te halen om al die kieren op te vullen op de oprit hier.
 
Morgen is het weer vrijdag mensen, en ik dacht laat ik deze draad weer een beetje wakker schudden.
Deze jongen gaat lekker uit eten met een paar oud collega's. Gewoon omdat het kan.
Grieks, altijd lekker!

Eten en vooral goed eten, gezelligheid en een beetje slap ouwehoeren, ben ik altijd voor te vinden.
 
Wij werken deze week aan de kust (Central Coast), dus vanmorgen lekker hard gelopen op het strand, straks een 'werk lunch' en hopelijk vanmiddag nog even een duik in zee en de hond even laten zwemmen. Life is gooooood!
 
Dan ben je zo druk met het regelen van het eea voor een docent, dat je bijna vergeet dat je een online orientatie moet presenteren.... Oops...

Het is wat koeler en minder vochtig hier in SA, dus het is de bedoeling om onkruid te maaien en weg te halen. Wandeling door de Arid Botanic Gardens in Pt Augusta trekt ook wel.
 
Vanmiddag de Prado ophalen die een lift van 2 inch gekregen heeft, lades ingebouwd, roof rack, led bar en vast nog een stapel andere dingen die ik vergeten ben. Onderweg terug de trailer ophalen en dan morgen even naar Bribie (zondag arvo weer terug).
 
Vanmiddag de Prado ophalen die een lift van 2 inch gekregen heeft, lades ingebouwd, roof rack, led bar en vast nog een stapel andere dingen die ik vergeten ben. Onderweg terug de trailer ophalen en dan morgen even naar Bribie (zondag arvo weer terug).
Ik voel foto’s aankomen voor het auto topic!!!
 
Dan ben je zo druk met het regelen van het eea voor een docent, dat je bijna vergeet dat je een online orientatie moet presenteren.... Oops...

Het is wat koeler en minder vochtig hier in SA, dus het is de bedoeling om onkruid te maaien en weg te halen. Wandeling door de Arid Botanic Gardens in Pt Augusta trekt ook wel.
Hier de afgelopen dagen ook veel met de brush cutter en de 4x4 maaier bezig geweest. Weer een grote area vrijgemaakt van jarenlang woekerend onkruid. Succes daar!
 
Van het weekend even een half uurtje verderop kamperen met moeders. Er is een mooie eenvoudige gravelroad (@Red dust weet welke ik bedoel) met diverse mooie korte wandelingen het en der naar diverse Waterholes, waterfalls en machtig grote oerwoud reuzen. Wellicht even snel een korte detour nemen naar wat double Black 4x4 Trails in hetzelfde gebied….? 😉
 


OFX
Back
Top