@Rolls: Hoe was Sydney?
En om de trend vast te houden: Iemand al plannen?
Sydney was heerlijk en vooral lekker rustig. Heerlijk met ons drieen.
Uiteindelijk zijn we naar, niet in Sydney, 1,5 dag Blue mountains geweest, das toch altijd wel genieten zo mooi daar. (dit was mijn 4e keer ofzo). En omdat mini Miss Rolls gek is op met de trein reizen zijn we vanuit Sydney Airport met de trein naar de Blue mountains en terug gerezen.
Dat was voor iedereen een ervaring. Want ik besloot mijn portomonee te verliezen en daar pas na uitstappen achter te komen. Natuurlijk niet handig als je een Joggingbroek aan hebt om in de trein te gaan zitten met je portomonee in de zak.
Stress stress, naar kantoor gelopen op het station, daar hebben ze naar de trein gebeld en gelukkig mijn portomonee gevonden. Dus, ik kon nog eens van 1,5 uur retour reisje plus uur wachten genieten om mijn portomonee op te halen.
In Sydney hadden we een hotel (2 nachten) en eigenlijk was er niet zo veel geplanned door mijn dames. Dus was het lekker rustig door de stad, alles behalve Harbour bridge en the Operah house, dat hebben we genoeg gezien

.
- Seaworld of ocean world hoe het ook mag heten daar wilde mini miss Rolls perse naartoe. En als (The Queen, zoals wij ze noemen) iets in dr hoofdje heeft....
- We hebben heerlijk gegeten in Darling harbour En een wijk aan de andere kant waar ik de naam ff nie meer van weet, maar ook genoeg restaurantjes om een goede keus te kunnen maken. erg geslaagd.
- En mjah, je bent toch met twee vrouwen op stap.... je ontkomt er niet aan om auto's te gaan kijken terwijl zij aan het shoppen zijn.
Al met al, minder druk (ergens wel blij om) dan dat ik in mijn hoofd had. Maar zeker geslaagd. Quality weekend met het gezin.
Komend weekend stond hier camperen op de lijst. Met 5 vriendinnetjes van Mini Miss Rolls en ouders. Inmiddels een leuke club mensen bij elkaar.
Maar het staat de hele week vol met regen als je op de weer voorspellingen kijkt. Dus dat is een weekendje opgeschoven.
als je 6 meiden van 5-7 moet vermaken in tentjes...... hmmmm.
Dus op het moment...... staat er niet veel in. Maar mijn ervaring, dat vult zich vanzelf en hoef ik helemaal niks voor te doen,