Annemiek
XPdite Sponsor
Als je het niet wilt en je kunt een ander adres voor hem vinden, dan moet je dat zeker zo regelen. Norris en Luna wonen sinds 13 augustus bij een vriendin van ons in Delft en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze, zelfs nu nog, mis af en toe. Als ik foto's zit te kijken bijvoorbeeld. Dit is wel de beste keuze geweest, want Luna had het absoluut niet leuk gevonden... Norris vindt alles best, maar schijterd-Luna niet
Fijn dat Vrijdag alles heeft overleefd en dat hij nu weer bij jou is Linda
Ik heb geen vast contract, maar nu mijn 2e jaarcontract. In mei krijg ik m'n 3e en in mei 2007 wordt er gekeken naar hoe lang we nog in NL zijn. Aan de hand daarvan wordt gekeken of ze me nog voor een korte periode in vaste dienst nemen. Die cursus GIS komt er zeker aan en die moet ik ook volgen, omdat we met dat programma moeten gaan werken. Ik doe nu al vrij veel met 3D binnen microstation en dat heb ik allemaal tijdens mijn stage en mijn werk hier zelf geleerd.
Ik kan zoeken onder engineering, maar zoeken ze dan niet alleen naar ing's? Of is dat een misverstand?
Fijn dat Vrijdag alles heeft overleefd en dat hij nu weer bij jou is Linda
Ik heb geen vast contract, maar nu mijn 2e jaarcontract. In mei krijg ik m'n 3e en in mei 2007 wordt er gekeken naar hoe lang we nog in NL zijn. Aan de hand daarvan wordt gekeken of ze me nog voor een korte periode in vaste dienst nemen. Die cursus GIS komt er zeker aan en die moet ik ook volgen, omdat we met dat programma moeten gaan werken. Ik doe nu al vrij veel met 3D binnen microstation en dat heb ik allemaal tijdens mijn stage en mijn werk hier zelf geleerd.
Ik kan zoeken onder engineering, maar zoeken ze dan niet alleen naar ing's? Of is dat een misverstand?