Hoe is het weer in Australië?

Dankje Marc Pelleboer :) :-D

Ok, Brissie update........rain, lots of rain enneh......the usual: Hot, sticky & humid :-D
 
ho ho ho,

Santa Claus is coming to town........................ :happysun:

I'm dreaming of a white beached Christmas................... :whistle:

Marc
 
"Dank je Marc Pelleboer"


Die was leuk Syl! (Jij bent ècht de leukste thuis hè!)


Weer in Cornubia: ik kan mezelf weer horen. Pietjes, wat kan het hier neerstorten.

Zeg Marc, vind jij dat plakkerige echt lekker? Ik heb liever dreug en werrum!
 
Warm and sticky or cold and shivery.............I know what to choose.

Ach, als ik de keuze had nam ik ook liever droog en warm, maar meestal betekent dat soort klimaat ook koude nachten in de winter.............en daaaaaaaaaaar hou ik nou net niet van.

Het Sunshine Coast compromis vind ik parima!

Marc
 
Hey Simaky, als je een thuis zoekt....in ALice Springs is het droog en warm, het hele jaar door! Het is maar een suggestie hé...  :wink:  :lol:

Sara
 
:cheer: :cheer:[size=14pt]YEAH, GO NT[/size] :cheer: :cheer:

Sorry, ik kan het niet laten!! I LOVE IT!!
 
:happysun: :happysun: NT  :happysun: :happysun:  :cheer:

  :bis: :bis: :bis:  every chance I get....  :wink:

:lol1:
 
Goeiemorgen iedereen...even de vooruitzichten voor vandaag:

Alice Springs 38.9 °C, lekker droog luchtje en volop zon

Antwerpen 12.3 °C, miezerig, "zon?waar zon?"

:lol:

Sara
 
Hoi Sara, het is nu 11 uur zo'n beetje, daar komt de zon, daar komt de zon!!!!
 
Hier in Breda is de zon ook doorgebroken, maar ik zit met de verwarming hoog hoor. en een flinke zere keel..... nog 5 weken nog 5 weken......
 
Eigenlijk is het "hoe is het weer in Oz", maar er wordt ook veel gereageerd op het weer hier. Dus ik doe maar even mee. :evil:

Wel, ik was net met mijn koffie pauze buiten in het zonnetje. HEERLIJK (uit de wind) en dacht; "Dit is dezelfde temperatuur als hartje winter in Qld." ENWIJ ZITTEN NOG LANG NIET IN DE WINTER!!!!!

Kan dus toch nog wel koud worden! :x :-( :|

REne
 
[quote author=Rene-L link=topic=2777.msg35404#msg35404 date=1131459076]
Eigenlijk is het "hoe is het weer in Oz", maar er wordt ook veel gereageerd op het weer hier. Dus ik doe maar even mee. :evil:

Wel, ik was net met mijn koffie pauze buiten in het zonnetje. HEERLIJK (uit de wind) en dacht; "Dit is dezelfde temperatuur als hartje winter in Qld." ENWIJ ZITTEN NOG LANG NIET IN DE WINTER!!!!!

Kan dus toch nog wel koud worden! :x :-( :|

REne
[/quote]


Rene je weet toch het veranderd pas na 4 Dec.
The gods are with me!!!!!!!!

Gr Ineke :wink:
 
@ Ineke,

YOU DO KNOW HOW TO RUB IT IN!!!!

Als ik niet zo lief was als dat ik ben,  :)loldevil:) zou ik je bijna lelijk weer toewensen als je aan komt.

Maar ik ben erg lief,  :)loldevil: :loldevil:) dus ik ben blij voor je dat je het warme klimaat tegemoet gaat.

Ik ben ook niet hatelijk,  :)loldevil: :loldevil:  :loldevil:) anders zou ik zeggen dat dat klimaat beter is voor "ouden van dagen".

  :lol1: :lol1: :lol1:

Maar ik ben niet zo, dus zal het niet zeggen of schrijven.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Oh my God, ik blijf er in!!!

Liefs, Rene
 
hier Marc Pelleboer (oi loik it!!),

Forecast for tomorrow: biekie regen, graadje of 28, en Santa Claus is coming to town.................

Lang leve de Sunshine Coast!

Ciao,
Marc
 
Ik heb mijn leven nog niet zoveel regen gezien als hier in Adelaide, "de droogste staat op het droogste continent ", we verzuipen hier hellup!!!

wateroverlast2.jpg
       
Wateroverlast1.jpg

Foto's van de Torrens River

Willem
 
Willem, zijn jullie er nog? Ist het weer al wat droger? Ik heb gezien dat het zelfs in ALice wat geregend heeft en das uitzonderlijk!

Sara
 
[quote author=Rene-L link=topic=2777.msg35409#msg35409 date=1131462048]
@ Ineke,

YOU DO KNOW HOW TO RUB IT IN!!!!


Maar ik ben niet zo, dus zal het niet zeggen of schrijven.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Oh my God, ik blijf er in!!!

Liefs, Rene
[/quote]
Kan je wel, meisjes plagen.  :bangingdoor: :donttell: :lol1: :lol1: :lol1:
 
@ Ineke

Als jij niet Ineke was, had ik je niet geplaagd.

(Vroeger werd je geplaagd door jongens/meisjes die je leuk vonden!!) :evil: :evil:

En het is alsof ik je al heel ken. :up:

Rene
 
Top End awaits monsoon

The northern monsoon could arrive on our Top End shores within three weeks.

The latest indication from the Bureau of Meteorology is welcome news to those in the Northern Territory's parched outback.

Climate services manager Sam Cleland says there are signs of an early monsoon.

"Climatologically, around about Christmas is the average date of onset," he said.

"This pulse that travels around the globe, it can get disrupted along the way. But once it gets here, we need a little bit of support to it, from other tropical influences.

"Certainly a trough going through southern Australia, a big trough going through southern Australia, would help it along it's way as well.

"So we have a few things that still have to fall into place, so the timing can't be too specific."
 
Uit de Metro van vanmorgen;

Hete kerst Australië

Sydney - Grote delen van Australië gaan gebukt onder een hittegolf met temperaturen die tot boven de 40 graden Celsius kunnen oplopen. In het land woeden vele bosbranden en in verschillende deelstaten geldt een absoluut verbod op open vuur.
Voor veel Australiërs gaat dat betekenen dat de kerst barbecue vrijwel zeker van de baan is.

Lijkt mij nu ook niet echt lekker zonder bbq!

Rene
 
Back
Top