Hoe is het weer in Australië?

"So we have a few things that still have to fall into place, so the timing can't be too specific."

"So we have a few things (=rain?) that still have to fall into (a) place, so the timing can't be too specific ( could be any day)" :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Ik ben gevlucht naar Coober Pedy , daar werk ik nu !!, hot  :evil: hot  :evil: hot, heeeeeeeeeeeeel droog, heeeeeeeeeeeeel  heet!!!

Willem
 
Coober Pedy, nee ik zoek (nog niet) naar opaal. Ik run daar een Hotel/Motel/Caravan Park/2 restaurants/4 bars/Gaming (Pokies,TAB,KENO)/Bottleshop etc. etc. http://www.opalinn.com.au/. doe het pas sinds kort maar bevalt erg goed. Heeeeeeeeeeeel apart, niet te vergelijken met de rest van Australie. Maar er zijn er daar genoeg die ooit hopen een fortuin te vinden onder de grond.

cpauto.jpg


Met explosives kom je een eind. Op mijn weblog staan nog meer foto's van Coober Pedy  http://www.willem-lenie.blogspot.com/

ALTIJD MOOI WEER


Willem
 
Nee hoor, mijn familie woont in West Beach, Adelaide, Ik woon boven het hele gebeuren, airconditioned. Ik Vlieg nu steeds heen en weer tussen Coober Pedy en Adelaide. Maar die dug-outs zijn best mooi en gemiddeld een graad of 22 ( best wel koel als het buiten 47 is !!)

Willem
 
Wij zijn zeker van plan om naar Cooper Pedy te reizen als we in Alice wonen, dus dan komen we wel eens langs!  :up:  Nog een paar maandjes wachten!

Sara
 
Dat bordje op je auto; EXSPLOSIVIS! Hilarious!! Hoe kom je dáár bij??

Je website kom ik later nog wel even op!!

Rene
 
Dat is niet mijn  auto  :-D maar de auto van een oude ( Griekse) opaal zoeker. Een bordje laten maken voor je auto kost geld, het zelf doen bijna niets...............nu alleen de spelling nog. Ja ik vind die auto ook schitterend, staat iedere dag voor de Opal Inn geparkeerd zodat de eigenaar zijn droge keel kan bevochtigen, daar zorg ik dan weer voor!

Willem
 
Hoi ,opaal !! :up:
Tom heeft mij sinds we samen zijn ,beloofd dat hij mij ooit (nu komt het aardig dichtbij) een zwarte opaal te kopen .Deze in een ring te verwerken en mij te geven als vervanging voor mijn trouwring .We hebben juist vandaag nog eens zitten kijken op internet wat je zoal vindt en welke prijs .We kunnen misschien binnen aan paar jaar (2jaar) eens langskomen .
Vind het gewoon een van de mooiste stenen .Diamonts are not my best friends :-D
Wie weet ,tot ziends ?
groeten Katja
 
:eek:fftopic:
@ Katja, kijk eens naar deze website die ik in elkaar heb gezet voor goede kennisen van mij. Het stikt van de opalen.
On topic

Het zal wel warm zijn in Oz op het ogenblik. Hier sneeuwt het weer eens. Nog niet veel, maar als ik het hoor van hoe het is in het westen (wij wonen in het oosten) kan er nog behoorlijk wat vallen hier. En dan de waarschuwing ook nog eens voor IJZEL!!
Windchill factor -5, dus zo'n 10 graden onder nul hier nu! :freezing: :cry2: :cold:

Oh, come on Oz!!

Rene
 
@ Katja,

Sorry, vergeten bij te voegen :oops:
http://www.opalwebsite.com/
Mooie foto's van opalen.

Rene
 
:rotflmao: Je was zeker  :sleep: gevallen .
Maar alvast bedankt .Ga vlug een kijkje nemen .
Katja
 
[quote author=njusha link=topic=2777.msg41976#msg41976 date=1135986946]
:rotflmao: Je was zeker  :sleep: gevallen .
[/quote]

Krijg je met die ouden van dagen hè?
Outback Jack zou zeggen "seniele ouden van dagen". Hè Jack?

Rene
 
Back
Top