How about a meeting...?

Sabien

New Member
Hallo allemaal! :cool:

ben sinds afgelopen week in Perth gearriveerd, en vroeg me af of het niet gezellig zou zijn hier weer eens een meeting te organiseren.....?

Laat de reacties maar komen.....! :lol:

Gr. Sab
 
He die Sab, uiteraard ben ik daar helemaal voor in goede reden om weer een lekker biertje te drinken.

Heb je de bus nog gehaald gisteravond of was het weer een taxi?

Cheers Jan Martijn
 
He Bacchus hoe lang is tijdelijk????????

Ik zit eraan te denken om (heb er ook met Sab over gesproken) om iets te doen over een paar weken.

Cheers vanuit Bayswater waar het bier altijd stoomt alsof het water is.
 
Hoi Sabien,

Klinkt heel goed (vooral vanuit het koude NL ;-). Wij hebben gisteren onze 1-way-tickets geboekt. Arriveren 6 april in Perth. Is vermoedelijk te laat voor dit voorstel (wij zouden ergens na 10 april of zo kunnen, eerste even bijkomen ;-) , maar anders een volgende keer.

Wel een voorstel voor de locatie: ergens in Sorento Quay ? (Haven bij Hillarys) ?

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hoi Perthpete,

Bijkomen kan toch het beste met een biertje :-Din je hand of begijp ik nu iets niet helemaal goed :p

Welkom alvst in Perth,

Cheers Jan Martijn
 
Hoi Jan Martijn,

Dat is zo hoor! Maar we zullen de eerste paar dagen sowieso even een paar noodzakelijke dingen snel willen regelen (nog echte Hollanders ;-) . Denk aan Medicare, aanvullende vezekeringen, TFN, auto kopen, rijbewijs laten vertalen bij consulaat, WA rijbewijs ophalen, etc). Waarschijnlijk gaat dat veel langer kosten (doorlooptijd) dan we nu denken, maar de eerste paar dagen houden we helemaal vrij.. Mocht een meeting toch in die dagen gepland worden, is het natuurlijk best mogelijk dat we toch aanschuiven (aanpassen aan het lokale tempo en zo ;-) .
Maar ook de vrienden en familie in Perth zullen ons vooral de eerste dagen graag zien...

M.vr.gr.
Perthpete.
 
No WORRIES Pete,

Welkom in W.A.

Zie je waarschijnlijk wel op de borrel.


Komt tijd komt .............!!!!!!!
 
[quote author=lsn link=topic=3838.msg46421#msg46421 date=1139053293]
He Bacchus hoe lang is tijdelijk????????
[/quote]

Tijdelijk is 5 weken en binnen die 5 weken moeten (willen) we ook nog naar Adelaide toe.
Daar moet de camper worden afgegeven.
 
eh ff aan perth pete,

waarom ga jij je rijbewijs laten vertalen? Ik heb eerst een jaar gereden met een internationaal rijbewijs (die je via de ANWB kan kopen) en daarna gewoon met mijn nederlandse rijbewijs naar een licensing centre en kon daar meteen de theorie test doen (moet je wel bewijs van je adres hebben).

groetjes Anne Marie
 
IKKE GA OOK graag meee!!!! ben net weer online!! ik hoor het graag! Misschien kunnen sabien, marielle en ikke alvast meeten??
 
Perth pete; heb alvast de datum gemarkeerd hoor, jullie komen dus ook al snel aan zie ik net!
 
Hi Sabien
Is die datum nu voor Marina bedoelt of
voor ons allen, en waar willen jullie elkaar
meeten. Weer in Kings park???
Groetjes
 
omdat het op korte termijn is, niet een officiele meeting bla bla bla....gewoon voor de mensen die NU zin hebben om ff een biertje te gaan drinken...... :up:

Jan Martijn en ik gaan kijken of we hier een borrel op kunnen zetten, net zoals in Sydney en Brisbane of iets dergelijks. Dit kost even wat tijd, we laten het nog weten....!

Gr. Sab

ps dus niet grote bbq in kings park, gewoon ff gezellig een borreltje-biertje ergens in een kroegje doen voor de mensen die zin hebben....

dus laat ff weten : 18 of 25 feb.......?
 
@Anne Marie

[quote author=Anne Marie link=topic=3838.msg47169#msg47169 date=1139483849]
waarom ga jij je rijbewijs laten vertalen? Ik heb eerst een jaar gereden met een internationaal rijbewijs (die je via de ANWB kan kopen) en daarna gewoon met mijn nederlandse rijbewijs naar een licensing centre en kon daar meteen de theorie test doen (moet je wel bewijs van je adres hebben).
[/quote]

Anne Marie,

Volgens de officiele regels MAG je als resident max. 3 maanden in WA rondrijden met een inetrnationaal rijbewijs. In die tijd moet je rijbewijs dan vertaald zijn door een NAATI vertaler (alleen in Australië) of door het NL-consulaat in Perth. Daarmee kan je dan ook ´gewoon´ je australische rijbewijs aanvragen.
Mooi dat het je zonder problemen gelukt is zoals je beschrijft. Maar wij proberen (zolang dat tenminste gewoon werk dan ;-) ) in eerste instantie gewoon volgens de regels te gaan (geen problemen opzoeken die niet nodig zijn).

[quote author=marina link=topic=3838.msg47188#msg47188 date=1139487906]
Perth pete; heb alvast de datum gemarkeerd hoor, jullie komen dus ook al snel aan zie ik net!
[/quote]

Marina,

Ja, eindelijk komt het eind (of eigenlijk het begin ;-) ) in zicht. Nog minder dan 8 weken en we zijn in Perth.. (duurt ons eigenlijk ook nog veel te lang, maar goed het is te overzien). Het mooiste is dat we de eerste 3,5 week in feite nog in dienst zijn bij onze werkgever (genoeg snipperdagen gespaard) en dus nog een beetje vakantie kunnen houden ook!
Wel jammer dat we niet op tijd zijn voor je bruiloft, maar we zien elkaar vast wel op een of andere meeting in Perth.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hi Sabien
Wij kunnen beide datums, maar er misschien is de 25
beter aangezien er nog niemand heeft gereageert
behalve Marina.
Groetjes Sabine
 
Hoi Shelley, Marina en Sabien!

Ik zit inmiddels alweer 3 weken in Perth, de tijd vliegt! Lijkt me gezellig, een biertje. Ik kan tot nu toe op beide data.

Groetjes, Marielle
 
Hallo!
De 25ste komt mij wel uit! (de 18e is het kite festival hier in Secret Harbour, en ik heb Phil beloofd om te gaan...).
Waar gaan we afspreken? Is Fremantle te doen voor iedereen? Ik kan dan nl. zelf met de auto daar naartoe rijden, Ik ben nog niet zelf naar het centrum gereden nl.
Ik hoor het wel ! Ik heb er zin in!
Gr. Marina
 
Back
Top